en dan pronken en racen met je barrel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
HBO'ers zijn niet welkom?
Hmm, dan maar op een avondje naar Driebond ofzo?
Sommigen staan boven de wet he.quote:
Cursist.quote:
Heb ik volgende ttweek ook, zag ikquote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ook wel eens tentamen van 18-21 uur gehad. Dat is pas klote
Gisteren 18.30 - 21.30. Moest doorwerken om op tijd thuis te zijn voor CL. Paupers.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ook wel eens tentamen van 18-21 uur gehad. Dat is pas klote
Op de hanze. Dat zijn over het algemeen JUIST de tentamens die ik vet relaxt heb gehaald. Weet precies wat ik die dag nog moet: mijn beknopte samenvatting van een samenvatting leren. Wetsartikelen doornemen opspeuren en markeren en SNAPPEN en laatste steekwoorden en zo. Vanaf 10:00 lekker tot aan 15:00 toewerken en daarna ZEN.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ach welnee man. En dan ook nog eens in Martiniplaza. Dat zijn echt de tentamens die ik niet in één keer gehaald heb
*steekt vinger op.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Catch22- het volgende:
Hoeveel van de Groningers hier zijn orginele Groningers btw? Of is iedereen hier import?
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
*steekt vinger op.
Martini ziekenhuis, van ketwich verschuurlaan
Ik was er toch zelf bij. Dus geloof het nou maar!quote:
Oooooowquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
Nee dwaas. Dat ik daar ook voor het eerst met mijn ogen knipperde.
Als jij de rest van je leven in Hoogkerk had gewoond had je die paar dagen daarvoor in het prachtige Groningen ook kunnen herinnerenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
En dan weten jullie je natuurlijk feilloos te herinneren
Ik was er hooguit een paar uur. Ik was kerngezond en poepte en pieste ook netjesquote:Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als jij de rest van je leven in Hoogkerk had gewoond had je die paar dagen daarvoor in het prachtige Groningen ook kunnen herinneren
Dudequote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat Zweedse geval waar alle studenten en huismoeders zo verzot op zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |