Het woord "terras" dringt zich onontkoombaar op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen belooft een mooie dag te worden ja
Details, darling, details. Hier hebben we niets aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
Wakkergebeld worden door je moeder met een best wel goede 1 april grap, waar ik met m'n slaperige kop ook gewoon keihard in getrapt ben.
Tot hilariteit van de rest.
Ik ga trouwens niets in die studio maken, maar ik ga er wonenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef Telecaster het volgende:
Maar even een zonnige titel gemaakt, gezien de weersverwachting voor dit weekend.
Ah - my bad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ga trouwens niets in die studio maken, maar ik ga er wonen
Ik moet morgen werken, dus het zal wel zweten worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het woord "terras" dringt zich onontkoombaar op.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Details, darling, details. Hier hebben we niets aan.
Hahaha, dank je.quote:
Wel een goeiequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
De vraag was of ik morgen rondemiss wilde spelen bij de wielrenwedstrijd van mijn broertje.Mijn reactie was gelijk 'ja daáahaaag'.
En zo ging het nog even verder, beweerden dat ze het eigenlijk al hadden toegezegd aan de trainer dat ik dat wel zou doen en dat ik alleen even die bezwete kerels een zoen en een bloemetje hoefde te geven en leuk moest lachen op de foto.Ohja en een leuk jurkje aan natuurlijk.
Pffff, ze weten te goed dat ik 's morgens nogal naief kan zijn.
En niet nadenk over wat voor dag het is.
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:59 schreef Luco het volgende:
Arme ShiningStar. Wel goed te grazen genomen dus!
Hoop dat je niet moe wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ook. Ik sta in het veld ipv op goal
Doe mij toch maar lekker weer bij het werkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het ineens slecht weer wordt morgen. Ik moet werken
Want? Dan heb je opeens vrij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het ineens slecht weer wordt morgen. Ik moet werken
Nee, maar dan baal ik niet zo hardquote:
Komkom, Het Is Een Heerlijke Dag!quote:
Deze week was gewoon niet fijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:30 schreef Bobs. het volgende:
Jij bent wel echt het zonnetje in huis de laatste tijd, of niet René?
En goedemorgen verder!
Oh, alleen 's ochtends over het algemeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:58 schreef Bobs. het volgende:
Ik geloof dat je al een paar maanden voornamelijk chagrijnige dingen post, maar dat zal dan misschien aan mij liggen.
Huuu. Korte broeken bij mannen ouder dan 8 jaar: nee, bedankt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:45 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Als het rokjesdag is mogen korte broeken ook vind ik.
Dus jij loopt altijd in een lange broek, zelfs met 30 graden? Nee, da geloof ik nie..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Huuu. Korte broeken bij mannen ouder dan 8 jaar: nee, bedankt.
"Dat moeten we niet willen met z'n allen."
Vrouwen moeten toch ook kunnen genieten van onze welgevormde kuiten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Huuu. Korte broeken bij mannen ouder dan 8 jaar: nee, bedankt.
"Dat moeten we niet willen met z'n allen."
Zo'n gevoel had ik ook al. Ben maar lekker gaan schoonmaken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:32 schreef Luco het volgende:
Het aantal rokjes en zomerjurkjes valt tegen in de stad
Dan mag je inderdaad wel even balen jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik werk inderdaad binnen in een hete droge bouwmarkt! Geen pretje dus :p
Netjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben heerlijk bruin geworden vandaag. Plus 10-0 winst, heerlijk dagje dus.
Jammer is dat, zulk publiek en scheidsrechters. Het beste is dan om er niet op te reageren, maar dat is o-zo-moeilijk. Toch jammer van de nederlaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef TvhN het volgende:
[..]
Netjes.
Wij 4-2 verloren, van een concurrent. Zelf speelden we dramatisch (derhalve verdiend verloren), die gasten speelden met het halve eerste elftal, serieus nog nooit zo'n slechte scheidsrechter gehad, het veld was bagger en een aantal van die toeschouwers zaten continu te provoceren.![]()
![]()
Pils.quote:
Ik kijk de verkeerde kant opquote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zit je in het verkeerde deel van het land
Dreizehn inch noohquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt wel een baby laptop, zo klein lijkt het
neequote:Op zondag 3 april 2011 17:14 schreef joppie_saus het volgende:
En ik zit nu te fokken op een tien inch. Heb ik nu gewonnen?
Dan win je inderdaad - nederig - in het verliezen binnen de hierarchie..quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Och och, moet ik mijn Blackberry er dan maar even bijpakken?
Wel Apple > Windows?quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, ik ga geen Android discussies meer aan
Welk boek is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk de verkeerde kant op
[ afbeelding ]
Ik wil het er NIET over hebben. Maar het is nuttig voor mijn afstudeeronderzoekquote:
Iets met Visscher en Praktisch bestuursrecht?quote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil het er NIET over hebben. Maar het is nuttig voor mijn afstudeeronderzoek
Heb het boek 3 keer moeten gebruiken voor een tentamen. Boehoehoequote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Iets met Visscher en Praktisch bestuursrecht?
Nee, is de eerste busquote:
Ah, zitten we in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 3 april 2011 20:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb de bus van 6 uur naar het station en dan die van half 7 naar Stadskanaal.
Klopt. Veel te vroeg als je het mij vraagt. Maar aangezien die auto voor 13:00u in Breda moet zijn, heb ik geen andere keuzequote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee, is de eerste bus
[..]
Ah, zitten we in hetzelfde schuitje
Ik ook niet, moet 9 uur fris en fruitig in werkcollege zittenquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt. Veel te vroeg als je het mij vraagt. Maar aangezien die auto voor 13:00u in Breda moet zijn, heb ik geen andere keuze
Dankjequote:
Grappig! Uitgaande van mijn roots zou ik een niet nader te noemen eerste divisie-club uit Brabant moeten supporten, maar ik heb vrij lang rond Arnhem rondgesjokt dus kom al een jaar of 9 in 't Gelredome. Ga alleen niet zo vaak meer, weinig tijd, ver reizen, blabla.quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef ShiningStar het volgende:
Uitgaande van mijn roots is dat de club die ik zou moeten supporten.
Tenminste, als ik geinteresseerd zou zijn in voetbal.
Jaaa mijn wekker was nice vanochtend! Hehehehe!quote:Op maandag 4 april 2011 07:03 schreef joppie_saus het volgende:
Zeur niet, Rene, jij mocht van je wekker nog een half uur langer slapen ook
Tof! Op naar down underrrrquote:
Ja he?quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef ralfseltje het volgende:
Vrijdag Dum Dum Girls in Vera, dat gaat tof worden
Met AKB heb ik dan weer niks, met The Thermals en Times New Viking een week later welquote:Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja he?
Ik hep er ook sin an, zoals Pim gezegd zou hebben.![]()
En dan volgende week de Amsterdam Klezmer Band!
Hehe, was een beetje te laat. De bus had vertraging waardoor ik, in mijn haast om de trein nog te halen, 1 seconde voor de deuren dichtgingen in het verkeerde treinstel ben gesprongen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef joppie_saus het volgende:
Je college gered vanochtend, Shining?
Trein gemist in Almerenu een half uur wachten op de volgende, bah
Times New Viking heeft toch helemaal niks uitgebracht sinds hun vorige bezoekje aan de Vera?quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Met AKB heb ik dan weer niks, met The Thermals en Times New Viking een week later wel
Nog niet nee, komt wel een nieuw album aan deze maand. Vorige keer was echt geniaal tof.quote:Op maandag 4 april 2011 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Times New Viking heeft toch helemaal niks uitgebracht sinds hun vorige bezoekje aan de Vera?
Hehe zo eentje had ik ook in de trein vandaag! En het is mij ook wel eens overkomenquote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hehe, was een beetje te laat. De bus had vertraging waardoor ik, in mijn haast om de trein nog te halen, 1 seconde voor de deuren dichtgingen in het verkeerde treinstel ben gesprongen.![]()
Dus toen stond ik in Leeuwarden.![]()
Gelukkig ging ik gezellig met een mede-slachtoffer reizen die dezelfde fout had begaan haha. Ik was dus niet de enige dombo.
Mwah, heb me een beetje staan ergeren aan dat vieze ongeschoren wijfquote:Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nog niet nee, komt wel een nieuw album aan deze maand. Vorige keer was echt geniaal tof.
Intercity.. en ik dacht ik blijf maar zitten tot Leeuwarden, wist ik tenminste zeker dat ik rechtstreeks door kon naar Groningen!quote:Op maandag 4 april 2011 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
Ik neem aan dat je de Intercity had of was het de stoptrein?
In het eerste geval had je vanuit Heerenveen de bus kunnen pakken naar Groningen en in het tweede een half uurtje wachten in Meppel
Haha. Nouja 't was vrij dom, maar soms staat ook gewoon slecht aangegeven welk treinstel waarheen gaat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hehe zo eentje had ik ook in de trein vandaag! En het is mij ook wel eens overkomen
Nog last gehad van een defecte trein tussen Leeuwarden en Groningen, of dat al niet meer?quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Intercity.. en ik dacht ik blijf maar zitten tot Leeuwarden, wist ik tenminste zeker dat ik rechtstreeks door kon naar Groningen!
Jahaaaaa busted!quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee busted maar geen flauw idee wie jij bent :p
mn voornaam staat gewoon in mn profiel zie ik :pquote:
Elvis fan zag ik?quote:
He?quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
mn voornaam staat gewoon in mn profiel zie ik :p
je facebookquote:
aaah en welk nummer is dat dan :p ik houd me er meestal niet zo mee bezig. Ik heb wel een lading met cd's maar doe niet vaak aan nieuwe toevoegingenquote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef nietzman het volgende:
Ah, nou niet perse, "Sterren komen, sterren gaan, alleen Elvis blijft bestaan." is een quote uit het beste Nederlandstalige nummer ooit geschreven.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mwah, heb me een beetje staan ergeren aan dat vieze ongeschoren wijf
Nee, Sydney.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Toch maar naar Milaan?
Computergebrek is op de Hanze niet anders. Daarom nu maar een 10" laptop gekocht voor in de trein en op de Hanze. Net zo makkelijk.
Auwquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, Sydney.
Ga vrijdag langs bij de klantendesk van Emirates, heb nog wat vragen over omboeken etc. Als ze daar logische (en niet dure) oplossingen voor hebben ga ik direct boeken. 7 Juni heen, 30 November terug. ¤1426,51
Welk?quote:
Beetje krotkamer in megagezellig huis of nette kamer in een net appartement met saaie huisgenoten die nooit thuis zijn.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef MaxMark het volgende:
Ik zou voor optie 2 gaan. 'Netter' huis heeft altijd de voorkeur en je kunt altijd vrienden uitnodigen voor gezelschap
Locatie van dat gezellige huis is in 't centrum, maar ik zit er nu ook al redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef Renesite het volgende:
Al helpt locatie en zo ook.
Zijn die saaie huisgenoten zo autistisch en zo?
Die slaapt hooguit tot 12 uur of zo hoor, dan studeer je toch? Ideaal. De nachtdienstpersoon hoef je snachts geen rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Locatie van dat gezellige huis is in 't centrum, maar ik zit er nu ook al redelijk dichtbij.
Niet autistisch, maar eentje is gewoon saai, kan ik niet mee lachen. En de ander is wel gewoon leuk maar die werkt nachtdiensten in het ziekenhuis dus die ligt altijd te slapen overdag.
Nee, want ze studeert momenteel niet haha. Beetje vaag verhaal, maar 't komt erop neer dat ze al een half jaar fulltime werkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die slaapt hooguit tot 12 uur of zo hoor, dan studeer je toch? Ideaal. De nachtdienstpersoon hoef je snachts geen rekening mee te houden.
Tot zover mijn idee
Dan studeer JIJ toch. Dat moest het zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee, want ze studeert momenteel niet haha. Beetje vaag verhaal, maar 't komt erop neer dat ze al een half jaar fulltime werkt.
Nou die slaapt dus langer dan tot 12 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan studeer JIJ toch. Dat moest het zijn
Haha dat doe ik ook genoeg hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef MaxMark het volgende:
Ik zou voor optie 2 gaan. 'Netter' huis heeft altijd de voorkeur en je kunt altijd vrienden uitnodigen voor gezelschap
Twee.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:57 schreef Fems het volgende:
Had nog wel een uurtje willen slapen, eigenlijk.
Moet lukken toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef joppie_saus het volgende:
Ik MOET een paper afmaken vandaag, maar ik heb geen zinDeadline is 12:30u
Dat sowieso.quote:
Succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef joppie_saus het volgende:
Ik MOET een paper afmaken vandaag, maar ik heb geen zinDeadline is 12:30u
Cool. *zwaai*quote:Op woensdag 6 april 2011 10:30 schreef Luco het volgende:
Allemaal even zwaaien naar Oneself, die stapt nu op het vliegtuig naar Vietnam!
't Is geen UMCG-heli..?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Horen jullie ook al een tijdje die helicopter(s) boven de stad? Is toch niet weer de start van de Giro, hè?
Hoor hier niets.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Horen jullie ook al een tijdje die helicopter(s) boven de stad? Is toch niet weer de start van de Giro, hè?
GIRO? In Grunn?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Neeequote:
Goed punt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn vermoeden is trouwens dat het een politieheli is. Dit omdat ze invallen doen op zoek naar drugs
Toen ik aan het werk was kwam er ook een mannetje naar mij toe: hoor je ook de hele tijd die heli? Ik zo: ehhh, nee?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik zag de berichten op teletekst.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn vermoeden is trouwens dat het een politieheli is. Dit omdat ze invallen doen op zoek naar drugs
Waarom naar Grunn daaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:40 schreef Robertable het volgende:
Jeuj! De voorovereenkomst voor mijn huurwoning in Groningen ontvangenWoon nu nog in Noord-Brabant, maar in de zomer kom ik naar Groningen toe
Wat denk je te gaan doen aan die zagggte gggquote:Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef Robertable het volgende:
In eerste instantie om samen te gaan wonen
Friet of patat?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Robertable het volgende:
haha, die heb ik al niet... ben geen échte brabo...
Je leert het hier wel afquote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef Robertable het volgende:
Okok... dat is dan een van de weinige dingen die k uit brabant heb meegekregen
Yes, hoorde het o het nieuwsquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
Die helikopter was idd een politieheli. Ze hebben op veel adressen invallen gedaan. heb zelf ook een vuilniswagen van de gemeente zien staan waar ongetwijfeld wat plantjes en andere rotzooi in verdwenen zijn.
Gefeliciteerd, je hebt ritme.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:51 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom ben ik nu al wakker als mijn wekker op 9 uur staat?
Who could ask for anything more.quote:
Een beetje spuug en wat kit.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:27 schreef ShiningStar het volgende:
Er zit een gat in mijn brood waardoor de hagelslag eruit valt
Nouuuuu
Ja, stom is dat. Slapen isquote:Op donderdag 7 april 2011 08:40 schreef Bobs. het volgende:
Huuh, hagelslag. Dat lust ik echt niet.
En ik voel je pijn hoor Joppie, al was ik dan maar 3 kwartier te vroeg wakker. En nu zit ik me te vervelen voor ik naar de bieb kan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Bobs. het volgende:
Niet slapen is het tegenovergestelde van hagelslag.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Bobs. het volgende:
Niet. Slapen is het tegenovergestelde van hagelslag.
"Frietjes" -quote:Op donderdag 7 april 2011 08:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Patat is voor mietjes. "Patatjes" -
... tietjes?quote:
liedjesquote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Frietjes" -
Het rijmt niet voor niets op..
Kleine stapjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geeft niets, volgens mijn psychiater kom je daar snel overheen
Ik ga alle kansjes aanpakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, het is maar een traumaatjeMaar het blijft belangrijk om overwinninkjes te boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |