Een dagje Utrecht voor de verjaardag van een vriendin, lekker op terrasjes gezeten in de zon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen!
Waar ben je geweest gister bob.?
En ik denk dat het weer niet mee gaat werken vandaag!
Klinkt als gezellig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Een dagje Utrecht voor de verjaardag van een vriendin, lekker op terrasjes gezeten in de zon.![]()
En eigenlijk is het ook alleen maar goed dat er geen zon komt vandaag, want ik zit alweer in de bieb en mag niet meer naar buiten voorlopig.
Succes. Het weer werkt vandaag in elk geval mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Klinkt als gezellig!
Bieb, bah. Ik ga het vandaag thuis proberen. Hoop dat het lukt
Sfeervol.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Luco het volgende:
Och, de kamer waar ik zit valt sowieso geen zon op... Ook zie ik de wolken niet, kijk tegen 2 andere gebouwen aan die een stuk hoger zijn
Ik heb spierpijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Succes. Het weer werkt vandaag in elk geval mee.![]()
Hoe was de fysio?
Dat schiet wel op met studeren danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Sfeervol.![]()
Ik zit op mijn lievelingsplek in de Rechtenbieb voor het raam, kan ik mooi de hele tijd alleen maar een beetje de mensen die over het pleintje lopen bekijken in plaats van werken.
Och. Kan best lekker zijn, als het maar een voldaan gevoel geeft.quote:
Altijd spannend!quote:Maar het ging. Hoop volgende week meer te weten van mijn scan!
Hmm. Het is heel raar. De ene keer krijg ik spierpijn van de oefeningen en de andere keer niet. Net alsof ik mijn spieren dan verkeerd aanspan ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Och. Kan best lekker zijn, als het maar een voldaan gevoel geeft.
[..]
Altijd spannend!
Wazig, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Het is heel raar. De ene keer krijg ik spierpijn van de oefeningen en de andere keer niet. Net alsof ik mijn spieren dan verkeerd aanspan ofzo.
Ai. Als het al zo erg is dat je al uitziet naar een operatie...quote:Ja, ik hoop dat ze wat gevonden hebben en dat ik onder het mes mag, zodat ik eindelijk weer zonder pijn kan sporten. Dan mijn knieën nog weer normaal!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wazig, inderdaad.
Kan het ook iets met stress te maken hebben?
[..]
Ai. Als het al zo erg is dat je al uitziet naar een operatie...
Ik ga op het moment niet naar de fysio voor mijn knie omdat ik dan weet dat ik weer minstens een maand niet kan sporten... Ga nu door tot het echt niet meer kan in het kader van "dan is er tenmisnte echt iets stuk!" Ik heb al 4 keer last gehad van m'n knie, heb 2 MRI-scans gehad en daar kwam steeds net niks uit: "We weten het eigenlijk niet, ga maar weer sporten..."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wazig, inderdaad.
Kan het ook iets met stress te maken hebben?
[..]
Ai. Als het al zo erg is dat je al uitziet naar een operatie...
Ik niet. Maar ja, ik zie sport dan ook als noodzakelijk kwaad, en als middel in plaats van een doel op zich.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |