Goed! En nu eindelijk vrijheid?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef nietzman het volgende:
Alle deadlines gehaald, alles op tijd afgeleverd, zo, leuk, toch niet voor de kat z'n kut twee weken lang tot 23.00u overgewerkt.
Kijken hoe mijn darmen revalideren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Oneself het volgende:
Zo. Nu film kijken. Jullie nog spannende dingen doen?
Na het werken en het bezoek dat hier vandaag was doe ik even lekker nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Oneself het volgende:
Zo. Nu film kijken. Jullie nog spannende dingen doen?
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=98212quote:Burgerinitiatief presenteert alternatief plan Regiotram
GRONINGEN - Het Burgerinitiatief Groningen heeft een zogeheten plan B gepresenteerd. Het burgerinitiatief werd in november vorig jaar opgericht uit onvrede met het plan om de Regiotram in te voeren.
Plan B zou beter, sneller en betrouwbaarder zijn, en dat allemaal tegen een kwart van de kosten. Burgerinitiatief Groningen wil met de presentatie van dit plan niet alleen maar tegen de tram ageren, maar er ook iets voor in de plaats stellen.
Kern van het plan is om de bestaande -trein-spoorlijn door te trekken van het hoofdstation naar het Zernikecomplex. Een tram die eerst door de binnenstad moet is dan helemaal niet meer nodig.
Het belangrijkste argument is misschien toch wel de prijs van Plan B dat met 175 miljoen euro nog geen kwart van de kosten is van de Regiotram. Het Burgerinitiatief Groningen wil dat Plan B in een onafhankelijk onderzoek wordt vergeleken met de plannen voor de Regiotram.
Ik zou voor de film gaan. Maar of je nou mijn advies moet volgen als het om studie dingen gaat..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef ShiningStar het volgende:
Mijn stress begint nu echt ongekende hoogten te bereiken.
Dubio: nog even wat leren of een filmpje kijken in de hoop morgen het licht te zien?
Op zich wel. Maar het ging er toch niet alleen om dat Zernike makkelijker bereikbaar moest zijn, maar ook dat mensen makkelijker in de binnenstad zouden kunnen komen? Dus dan heb je hier niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=98212
Ik ben wel voor, omdat de stadstram een ingrijpend iets is en dit een makkelijker en goedkoper alternatief lijkt te zijn.
Nee dinsdag (en donderdag nog eentje). Maar wordt een mission impossible.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zou voor de film gaan. Maar of je nou mijn advies moet volgen als het om studie dingen gaat..Is je tentamen morgen?
Mja, vrijwel geen bussen meer door de binnenstad en de tweede tramlijn die vanaf Kardine loopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar het ging er toch niet alleen om dat Zernike makkelijker bereikbaar moest zijn, maar ook dat mensen makkelijker in de binnenstad zouden kunnen komen? Dus dan heb je hier niet zo veel aan.![]()
Mij kan het verder geen bal schelen, ik ben toch al weg voor ze ooit überhaupt beginnen.
Oja, blonde ben ik ook. Natuurlijk heb je geen tentamen op een zondag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee dinsdag (en donderdag nog eentje). Maar wordt een mission impossible.
Ga toch maar filmpje kijken. Sog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |