quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat die foto van die huilende soldaat niet meer in de OP?
Jij hebt een hutjegolf flash player? Misschien ligt het daar wel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef RvLaak het volgende:
fucking AJE stream van livestation blijft maar vastlopen & dan verder gaan
En mijn shackwave flash player is zwaar incompetent, dus die gaat bijna meteen op z'n bek als ik AJE zelf op zet
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gitaar / `bandje `( word echt woodstock)
(of kenden jullie deze al , ik i,i,g, nog niet )
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja sorry toen ik refresh deed had ik de lapo, haal de mijne maar weg.
Geen idee, ik vind dat jammer, ik zal de OP weer eens bij elkaar rapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
Geen idee. Ik heb de op de laatste 2 keer gemaakt en geen foto verwijderd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
In een vorig deel heeft iemand de vertaling neer gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij hebt een hutjegolf flash player? Misschien ligt het daar wel aan
[..]
Die kende ik nog nietWat een sfeer zo
Volgens mij is de link stuk. Het is de link boven de tekst: "Fotoreeksen" volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat jammer, ik zal de OP weer eens bij elkaar rapen.
Van het liedje? Ga wel ff op zoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In een vorig deel heeft iemand de vertaling neer gezet
Superinteressantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Zwaai maar naar Selma op 38 minuten, tevens heel tof filmpje over organisatie op Tahrir square met een mooi beeld over het ziekenhuis
http://www.democracynow.o(...)d&utm_medium=twitter
Tja, typfoutje... Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, er staat ook een vertaling bij de Youtube beschrijving trouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Van het liedje? Ga wel ff op zoek
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de op de laatste 2 keer gemaakt en geen foto verwijderd.
Link naar foto? dan voeg ik die toe
Je bek valt open als je de tijd neemt om te kijken, let ook vooral even op hoe ze de signalen aangeven als er Thugs aankomenquote:
ik kende em ook nog niet; mooi man !! echt woodstock sfeer !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
[..]
Die kende ik nog nietWat een sfeer zo
quote:estr4ng3d Wow. @Google now automatically redirects searches in #Egypt to SSL. You are a beautiful company. THANK YOU #Jan25
2 minutes ago via web
* gehotseflotst neemt de tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je bek valt open als je de tijd neemt om te kijken, let ook vooral even op hoe ze de signalen aangeven als er Thugs aankomen
Tja, het is voor google allemaal wat te persoonlijk geworden in Egyptequote:
Nominatie voor OP toevoeging!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je bek valt open als je de tijd neemt om te kijken, let ook vooral even op hoe ze de signalen aangeven als er Thugs aankomen
Ziekenhuis ook al gezien?quote:
als het goed is moet dit haar dan zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Superinteressantdankje!
Mag wel in de OP eigenlijk!
Ah, je hebt het terug kunnen vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Zwaai maar naar Selma op 38 minuten, tevens heel tof filmpje over organisatie op Tahrir square met een mooi beeld over het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
als het goed is moet dit haar dan zijn
[ afbeelding ]
staat in de op als link. ik zie zo geen methode om alleen de YT te pakken(?)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van wanneer is dit?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met die krullen en wenkbrauwen lijkt ze wel op de facebook die ik gevonden had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor zover bekend wel.quote:
Ach, Mubarak heeft Vodafone, wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tja, het is voor google allemaal wat te persoonlijk geworden in Egypte
Donderdagquote:
quote:11.44am: Protest leaders say they have met Egypt's prime minister to discuss ways to ease Mubarak out of office so negotiations can begin on the nation's future, AP reports.
Abdel-Rahman Youssef, a youth activist, told the news agency that he and other protest leaders met prime minister Ahmed Shafiq late yesterday. He said the meeting only concerned how to bring about Mubarak's departure.
Under one proposal, Mubarak would become deputy to the current vice-president, Omar Suleiman, and step down "in some way, either in a real departure or a political one," Youssef said.
AJE deed het ook niet meer op mijn PC...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt er btw op dat mijn flash probleem is opgelost. Standaard instellingen van de player zijn incompetent icm AJE. 1 vinkje uit, reboot van de browser &AJE doet t
Nevermind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt er btw op dat mijn flash probleem is opgelost. Standaard instellingen van de player zijn incompetent icm AJE. 1 vinkje uit, reboot van de browser &AJE doet t
Ze willen dat de protesten nu ophouden, ze proberen die golfplaten etc. op te ruimen en te zorgen dat het 'normale leven' weer kan beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef -jos- het volgende:
wtf is het leger aan het doen, ze lijken steeds meer aan de mubarak kant te staan dan neutraal te zijn. Niet gek want het leger weet natuurlijk niet precies wat er op het plein gebeurd maja...
Nope, was "hardware versnelling" op het eerste tabblad van die instellingen. Die moet uit staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En deze instelling dan?
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het opruimen. Is niet perse anti/pro mubaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef -jos- het volgende:
wtf is het leger aan het doen, ze lijken steeds meer aan de mubarak kant te staan dan neutraal te zijn. Niet gek want het leger weet natuurlijk niet precies wat er op het plein gebeurd maja...
Goed van ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Deel nederlandse verslaggevers blijft in cairo, problemen of niet.
16 seconds ago
hoorde net nog iemand klagen dat het niet aan een OS kan liggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, was "hardware versnelling" op het eerste tabblad van die instellingen. Die moet uit staan. Blijkbaar is de player die AJE gebruikt niet in staat om de hardware via OSX aan te spreken.
Zal wel een rechten issue zijn. Windows heeft er geen problemen mee dat systeem-irrelevante software je hardware aanspreekt. OSX wel
& unsere Rudi?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Deel nederlandse verslaggevers blijft in cairo, problemen of niet.
16 seconds ago
Inderdaad, wel jammer dat het leger alles afbreekt nu. Althans, dat zijn de laatste berichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
Tahrir stroomt ook weer vol, zo te zien
Als een spel crasht op jouw computer, wat geef je dan de schuld? Het spel, of je OS?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoorde net nog iemand klagen dat het niet aan een OS kan liggen
voor Android is hij er ook al full HDquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AJE heeft trouwens wel een hele goede app op de iPad, een grote knop met watch live now, en voila groot en scherp live beeld :p
Ligt eraan... als het windows is het OSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als een spel crasht op jouw computer, wat geef je dan de schuld? Het spel, of je OS?
Inderdaad, op mijn BlackBerry doet 'ie het ook goed. Alleen het moet wel via wi-fi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AJE heeft trouwens wel een hele goede app op de iPad, een grote knop met watch live now, en voila groot en scherp live beeld :p
9 van de 10 is het de OSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als een spel crasht op jouw computer, wat geef je dan de schuld? Het spel, of je OS?
hoewel ik behoorlijk anti-MS ben, ga ik niet zo verquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt eraan... als het windows is het OS
Ik moest iets goedmaken voor mijn vorige commentaar is het andere topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hoewel ik behoorlijk anti-MS ben, ga ik niet zo ver. Wel eerlijk blijven hè...
quote:RGjournalist komende dagen nieuwe demo's aangekondigd, maar leger lijkt nu demonstranten tegen te houden op weg naar Tahrir. #egypte
1 minute ago via HootSuite
Ga maar niet een OS discussie beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, was een interessante zoektocht naar de technische problemen voor mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik moest iets goedmaken voor mijn vorige commentaar is het andere topic
LOL
Ik denk dat ook het leger denkt dat de demo's geen effect meer gaan hebben. Dan kun je inderdaad de demo's tegenhouden om de economie weer aan de gang te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
komende dagen nieuwe demo's aangekondigd, maar leger lijkt nu demonstranten tegen te houden op weg naar Tahrir. #egypte
1 minute ago
Oh dat was'm van vanmorgen. Die kerel met snor is wel reeel maar die andere was echt TE erg voor woorden.quote:
imo was dit wel relevant. Misschien hebben meer mensen hier hetzelfde probleem. Nu is er dus een oplossing bekend in de reeksquote:
ja a en ook hoe ze alles in gedeeld hebben .. en dat het dan ook nog eens allemaal vrijwilligers zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat geïmproviseerde ziekenhuis, echt indrukwekkend dat het gewoon werkt.
Ja! als LINK. Ik weet niet hoe ik de video link kan kopierenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ff tussendoor ,, goei filmpje hoor ( http://www.democracynow.o(...)d&utm_medium=twitter )
(staat die al in OP ?)
thnx voor het posten( ik weet al niet meer wie het was )
Inderdaad, ik vind dat echt mooi om te zien. Al is mooi niet helemaal het goede woord eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja a en ook hoe ze alles in gedeeld hebben .. en dat het dan ook nog eens allemaal vrijwilligers zijn
Eetsmakelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef RvLaak het volgende:
anyway, ik gaat ff aandacht geven aan mijn vrouw & mijn maag... kom later weer terug...
ttfn
Net nu je AJE stream het goed doet ga jij weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef RvLaak het volgende:
anyway, ik gaat ff aandacht geven aan mijn vrouw & mijn maag... kom later weer terug...
ttfn
ik zag het te laat ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja! als LINK. Ik weet niet hoe ik de video link kan kopieren
Was te verwachten eigenlijk. Op de dag dat alles zou moeten gebeuren, gebeurde er niets, dus het momentum lijkt te ebben Je kunt daar nog wel dagen/weken blijven staan, maar daarmee verandert er niets meer mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, wel jammer dat het leger alles afbreekt nu. Althans, dat zijn de laatste berichten.
Geef je vrouw wat aandacht dan zal zij wel zorgen voor iets in je maag als je het goed aanpakt, ben je weer sneller hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Net nu je AJE stream het goed doet ga jij weg.
Naam staat aan het eind topic 122 of 123quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die vrouw nu op AJE is trouwens wel geefbaar.
http://www.euronews.net/news/streaming-live/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een stream waarbij heel Tahrir-square te zien is?
twee hete onderwerpen in beeld, links en rechtsquote:
AJE nu ook weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een stream waarbij heel Tahrir-square te zien is?
Dat werkt nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
script type="text/javascript" data-src="http://www.democracynow.org/embed_show_v2/300/2011/2/4/story/video_report_on_the_battle_for" style="visibility:hidden;"></script>
Inderdaad, echt een knappe vrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
twee hete onderwerpen in beeld, links en rechts
Jeumig, ik hoop dat dit verhaal veel gelezen gaat worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=1&_r=1
ps op 55 min/ ook nog salma!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
script type="text/javascript" data-src="http://www.democracynow.org/embed_show_v2/300/2011/2/4/story/video_report_on_the_battle_for" style="visibility:hidden;"></script>
lukt dus niet
Hij gaat z'n vrouw opeten.quote:
Nisreen El-Shamaylehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Naam staat aan het eind topic 122 of 123
Ja moest ook even zoeken en vond het net: Nisreen El-Shamayleh /latequote:
Nergens last van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ligt Youtube eruit?
Steeds als ik na een filmpje toe wil dan kom ik weer bij Google uit?
quote:Government giving $900 to the families of those who died in #Tahrir. A cow costs $1,500 in Egypt. #Jan25
Een koe levert dan ook jarenlang melk en 1x in haar leven vlees.quote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zal ik het kanaal van hun ( die user ) vragen of ie iets weet van Salma??
pure belediging zou ik zeggen ..quote:
Hmja, wat wil dat leger doen dan... er zijn diverse livefeeds vanaf Tahrirquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
mosaaberizing It's very clear the army is playing mind games on protesters. None falling for it. #Tahrir 2 minutes ago via Tweets60
Damn, dit bevestigt weer de triestheid van het regime.quote:
dit is indd. het filmpje , op 3 min. 30 sec , zie je salma ... ( andere film ook op het eind maar goed, ik ben nog aan het kijken , er zou ook deel 2 moeten zijn ..quote:
Ook ons topic even spammen hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dit is indd. het filmpje , op 3 min. 30 sec , zie je salma ... ( andere film ook op het eind maar goed, ik ben nog aan het kijken , er zou ook deel 2 moeten zijn ..
volledige naam ook alweer van haariemand ? sorry ff druk om terug te zoeken en wie weet heeft iemand het nog in zn hoofd zitten
ga ik die user berichtje sturen .. ( kut , mot ik wel ff goei engels doen
)
Salma El Tarziquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dit is indd. het filmpje , op 3 min. 30 sec , zie je salma ... ( andere film ook op het eind maar goed, ik ben nog aan het kijken , er zou ook deel 2 moeten zijn ..
volledige naam ook alweer van haariemand ? sorry ff druk om terug te zoeken en wie weet heeft iemand het nog in zn hoofd zitten
ga ik die user berichtje sturen .. ( kut , mot ik wel ff goei engels doen
)
Eigenlijk wel eens met deze officier. Hij ziet ook dat er verder niets meer gaat gebeuren, behalve het verder beschadigen van de economie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, retired army officer nu op AJE: demonstranten hebben een groot doel bereikt nu mubarak niet meer verkiesbaar is, demonstranten moeten nu afkoelen, wat ze nu doen heeft geen nut meer. Suleiman en Mubarak zijn hetzelfde, geen verschil tussen, dus het is hopen dat de verkiezingen iemand opleveren. Demonstranten zijn ongeorganiseerd, waardoor ze tijd en effort verloren laten gaan. Iemand moet heel snel opstaan en met de regering onderhandelen.
Ik ben het met hem eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, retired army officer nu op AJE: demonstranten hebben een groot doel bereikt nu mubarak niet meer verkiesbaar is, demonstranten moeten nu afkoelen, wat ze nu doen heeft geen nut meer. Suleiman en Mubarak zijn hetzelfde, geen verschil tussen, dus het is hopen dat de verkiezingen iemand opleveren. Demonstranten zijn ongeorganiseerd, waardoor ze tijd en effort verloren laten gaan. Iemand moet heel snel opstaan en met de regering onderhandelen.
thnx!!quote:
huh ? je bedoel dat ik ff iets over fok moet opperenquote:
Jij bent onze woordvoerder in dezequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!!
[..]
huh ? je bedoel dat ik ff iets over fok moet opperen
?
mocht iemand errug goed zijn in engels , mag ie me ff helpen
http://www.guardian.co.uk/world/2011/feb/05/egypt-protests-government-meet-oppositionquote:12.21pm: Here's Jack Shenker's latest piece on the political negotiations regarding a transition of power which have now started between the government and opposition figures amid the ongoing mass protests.
Ik weet het niet, die volhardendheid lijkt heel diep te zitten.quote:SultanAlQassemi Protest leaders meet with Egypt according to Abdel-Rahman Youssef, a youth activist who participated in the meeting PM http://bit.ly/hOd75j
David Frost toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
lol wie is die rare op AJE
Ik snap echt niet zo goed dit argument. Het is zo'n typisch spinargument. Als de overheid gewoon verder wil, dan doen ze dat toch lekker. Hier in Nederland kunnen toch ook massale demonstraties plaatsvinden zonder dat het land plat gaat of er wetteloosheid heerst?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, op zich heeft die officier een punt, en het lijkt weer alsof het momentum weg is, maar er zijn al meerdere momenten eerder geweest, die exact zo waren. En toch krijgen de demonstranten steeds meer punten losgepeuterd, lijkt het. In ieder geval neemt het buitenland steeds hardere standpunten in, ook al blijven ze politiek geneuzel.
'I've seen the world' en 'a lotta people call me a nerd, hehe'.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'I've seen the world' en 'a lotta people call me a nerd, hehe'.
Hij heeft in ieder geval al twee no-go-opmerkingen gemaakt.
Wtfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Zwaai maar naar Selma op 38 minuten , tevens heel tof filmpje over organisatie op Tahrir square met een mooi beeld over het ziekenhuis
Een brandje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
* Maitje zet live stream aj aan...
Wat heb ik gemist??
Jaa.. die leiding daar wist ik van.quote:
Ok, kan iemand met een twitteraccount die jankzak vertellen dat hij óf z'n werk moet doen, óf moet oprotten?quote:gpdcairo Moeilijk juist besluit te nemen. Voel me trouwen wel lekker fris. Zojuist tandenborstel gekocht en voor eerst in vier dagen gepoetst.
Straks gaatie nog vertellen dattie voor het eerst in anderhalve week geneukt heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, kan iemand met een twitteraccount die jankzak vertellen dat hij óf z'n werk moet doen, óf moet oprotten?
Het is rustigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaa.. die leiding daar wist ik van.
Maar nergens live beelden van cairo of alexandrie?
Lijkt me sterk dat ze nu gaan opgeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Maitje het volgende:
Maarum, als ik het goed begrijp is het aan het aflopen?
Naja, ze zullen het mis niet opgeven.. maar zie dat het zeker minder is geworden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze nu gaan opgeven.
Yep, het momentum is weggeebt. Ze hebben hun punt gemaakt en het leger wil de barricades verwijderen om het alledaagse leven weer op gang te kunnen brengen zodat de economie niet nog meer schade lijdt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Maitje het volgende:
Maarum, als ik het goed begrijp is het aan het aflopen?
Hij is *constant* bezig over hoe erg het wel niet is voor hem, en hoeveel cappucino's hij al niet gehad heeft, en hij blijft hoor, hij blijft, maar eh, nou ja, toch maar niet eigenlijk, en ik ik ik. Ja, het is heel erg wat de journalisten overkomt daar en ja, ik heb diep respect voor die mensen, maar je kán ook te veel aandacht voor jezelf vragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Toad het volgende:
Of we hebben gewoon respect voor een journalist die daar zit...
Je hebt meer aan de tweets van de anti's dan aan zijn tweets, en dat zegt voldoende.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is *constant* bezig over hoe erg het wel niet is voor hem, en hoeveel cappucino's hij al niet gehad heeft, en hij blijft hoor, hij blijft, maar eh, nou ja, toch maar niet eigenlijk, en ik ik ik. Ja, het is heel erg wat de journalisten overkomt daar en ja, ik heb diep respect voor die mensen, maar je kán ook te veel aandacht voor jezelf vragen.
Hilarisch. Het plein is dus nu voor cruciaal belang van de economie van Egypte. Misschien kan het leger eerst even ervoor zorgen dat journalisten weer hun werk kunnen doen, dat er weer gewoon politie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, het momentum is weggeebt. Ze hebben hun punt gemaakt en het leger wil de barricades verwijderen om het alledaagse leven weer op gang te kunnen brengen zodat de economie niet nog meer schade lijdt.
Even maar. Daar komen ze weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, ze zullen het mis niet opgeven.. maar zie dat het zeker minder is geworden...
Nou...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, het momentum is weggeebt. Ze hebben hun punt gemaakt en het leger wil de barricades verwijderen om het alledaagse leven weer op gang te kunnen brengen zodat de economie niet nog meer schade lijdt.
Het is niet voorbij. De mensen blijven protesteren. God zij dank zien we niet meer die achterlijke taferelen van de afgelopen dagen, waar de mensen belaagd werden door dat tuig van Mubarak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou...![]()
En Mubarak staat nog steeds op zijn "troon" dus nu heb ik het gevoel dat alles voor niets is geweest...
he he gemaild ( ff gebericht ..) snel bijlezen nu .....heb je b.t.w. de link veranderd in het filmpje nuquote:
Nee, geen geweld, maar dat was ook niet de intentie van de anti's. Die kwamen enkel voor zichzelf op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet voorbij. De mensen blijven protesteren. God zij dank zien we niet meer die achterlijke taferelen van de afgelopen dagen, waar de mensen belaagd werden door dat tuig van Mubarak.
Vandaag staat er geen grote demonstratie gepland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, geen geweld, maar dat was ook niet de intentie van de anti's. Die kwamen enkel voor zichzelf op.
Goed, ben benieuwd voor vandaag...
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is *constant* bezig over hoe erg het wel niet is voor hem, en hoeveel cappucino's hij al niet gehad heeft, en hij blijft hoor, hij blijft, maar eh, nou ja, toch maar niet eigenlijk, en ik ik ik. Ja, het is heel erg wat de journalisten overkomt daar en ja, ik heb diep respect voor die mensen, maar je kán ook te veel aandacht voor jezelf vragen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
Geweldig filmpje over dat geïmproviseerde ziekenhuis.
ff teruggekeken , nou zie ik het ook WTF?????quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtfik zie een spookpaard rechtsonderin om 40:01
![]()
Verder heel interessant om te zien zeg
Inderdaad. Heb het even gescreenshot:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtfik zie een spookpaard rechtsonderin om 40:01
![]()
Verder heel interessant om te zien zeg
Vreemd he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff teruggekeken , nou zie ik het ook WTF?????
ik dacht ook in 1 x , iets op de lens ofzo , zelfde draai als wat de camera doet ... wel bizar gezicht zeg !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Vreemd he?Misschien een weerspiegeling ofzo?
Ik zie 't plaatje nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb het even gescreenshot:
[ afbeelding ]
Het is de GEEST VAN TAHRIRRRRR!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff teruggekeken , nou zie ik het ook WTF?????
Duidelijk wat het leger aan het doen is dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef shomila het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC #Tahrir: 'The regime's newest strategy is intercepting people entering and exiting square:' Arrest, intimidation, interrogation. #Egypt
2 minutes ago
Ik zei laatst al dat ik Lord of the Ring ideeën kreeg en hoopte op versterking zoals in the Two Towers, maar nu krijg ik dat idee al helemaal, aangezien ze blijkbaar hulp krijgen van een spookpaardquote:
Wat dacht je van een half jaar om veel demonstranten mysterieus te laten verdwijnen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Momentum is goneMoebie heeft het slim gespeeld, leger heeft zonder geweld te gebruiken toch een bepalende rol gespeeld en je ziet dat ze nu ook wat dwingender het normale leven weer op gang gaan brengen. Moebie heeft nu nog mooi een half jaar op een andere muppet klaar te stomen om straks de boel over te nemen en dan is het same old, same old.
Jammer dat ze niet beter georganiseerd waren en het op een gegeven moment een beetje Woodstock leek daar op Tahrir, ze waren met genoeg om echt dingen af te dwingen.
zoiets haha.. als het maar nie een pro is die toen van zn paard is getrokken ,.. nog x beelden teruggekeken , gaat sneller als de camera gaat .. echt bizar , waarschijnlijk is er een hele normale verklaring voor , maar blijft freaky ..quote:
Niet veel. Mubarak is er nog, gisteren was het relatief rustig, geen pro/anti gevechten zoals eerder deze week...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is er gister en vandaag allemaal gebeurd? Heb helemaal geen tijd gehad om te kijken.
Dat ook, maar imho is het ook een beetje 'eigen schuld' van de demonstranten. Er waren vaak zat plannen om echt naar bv. een paleis te trekken met z'n allen. En de ploeg was groot genoeg om dat gewoon te kunnen doen, zelfs al zou het leger dan op willen treden. Dat hebben ze nagelaten. Ze hadden het leger een ultimatum gesteld waar volgens mij ook niks meer mee gedaan is. Zonde...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wat dacht je van een half jaar om veel demonstranten mysterieus te laten verdwijnen?
Er hangen rellen in de lucht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
TravellerW Took me 1.5 hours to get into Tahrir from Asr ElNil. Army tightening its grip- i smell discord between th army & demonstrators #egypt #jan25 less than a minute ago via Twitter for iPhone
zie mijn vraag daarover iets terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef shomila het volgende:
TravellerW Mo-ha-med
Army increasingly dislikes demonstrators, blaming them for their deployment in Cairo's streets. Understandable, but dangerous. #egypt #jan25
30 seconds ago
Lijkt me wel ja. Er zijn mensen gestorven de afgelopen dagen, en dan komt het leger maar even zeggen "dat het nu wel mooi is geweest"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:02 schreef Beach het volgende:
Is de kans aanwezig dat het tot rellen/gevechten komt als het leger steeds meer zich tegen de anti mub op gaat stellen? (zoals het nu lijkt)
Iets wat ik gisteren al continue heb lopen verkondigen met een aantal anderen. Maar de meeste die-hards hier hebben een redelijk bord voor hun hoofd om dit in te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Momentum is goneMoebie heeft het slim gespeeld, leger heeft zonder geweld te gebruiken toch een bepalende rol gespeeld en je ziet dat ze nu ook wat dwingender het normale leven weer op gang gaan brengen. Moebie heeft nu nog mooi een half jaar op een andere muppet klaar te stomen om straks de boel over te nemen en dan is het same old, same old.
Jammer dat ze niet beter georganiseerd waren en het op een gegeven moment een beetje Woodstock leek daar op Tahrir, ze waren met genoeg om echt dingen af te dwingen.
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef Beach het volgende:
[..]
zie mijn vraag daarover iets terug
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Iets wat ik gisteren al continue heb lopen verkondigen met een aantal anderen. Maar de meeste die-hards hier hebben een redelijk bord voor hun hoofd om dit in te zien.
Dat begon niet met het volk maar binnen het leger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hoelang duurde het eigenlijk voordat die koning faroek zn biezen pakten in egypte ( volksopstand in 52 egypte ) kunnen we beetje schatten hoe lang het nog duurt
Mee eens. Gisteren had HET moment moeten zijn. Maar nee. Ze hebben eisen gesteld zonder die kracht bij te zetten, ultimatums gesteld en die gewoon zonder gevolgen laten verlopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ook, maar imho is het ook een beetje 'eigen schuld' van de demonstranten. Er waren vaak zat plannen om echt naar bv. een paleis te trekken met z'n allen. En de ploeg was groot genoeg om dat gewoon te kunnen doen, zelfs al zou het leger dan op willen treden. Dat hebben ze nagelaten. Ze hadden het leger een ultimatum gesteld waar volgens mij ook niks meer mee gedaan is. Zonde...
Of ze hebben gewoon een andere meningquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Iets wat ik gisteren al continue heb lopen verkondigen met een aantal anderen. Maar de meeste die-hards hier hebben een redelijk bord voor hun hoofd om dit in te zien.
Dit gaat gewoon escaleren vandaag. Steeds wordt het iets grimmiger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef shomila het volgende:
3arabawy Hossam
Tension between army & protesters is on the rise. I'm told an officer shouted to protesters: Do u think u bought this square with ur money?!
41 seconds ago
ja zat ik net te denken .. is dat nie iets voor de anti's om ff te opperen tegen het legerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat begon niet met het volk maar binnen het leger.
Als ze door hadden gedrukt waren ze veel zekerder geweest dat de oppositie een beslissende rol kon nemen. Nu het aan de diplomatie overgelaten wordt is de kans veel groter dat er veel te weinig verandert. Dat er een plaatsvervanger komt die bijna net zo erg is als Mubarakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef Toad het volgende:
Ik snap die kritiek op die demonstranten niet zo. Al een week protesteren ze vreedzaam tegen Mubarak en in die week is er meer gebeurd dan de afgelopen 20, 30 jaar in het land. Dankzij het vreedzaam protest heeft Mubarak heeft in Egypte en daarbuiten steeds minder vrienden. Er zijn onderhandelingen achter de schermen om de oppositie een rol te geven in de overgangsregering etc.
Het is misschien minder indrukwekkend dan het bestormen van een paleis, maar op lange termijn misschien veel doeltreffender.
Yep, Pro-Mubarak ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
Sharif Kouddous sharifkouddous New checkpoint much further back at entrance of Kasr El Nile bridge. Republican guard checking ppl. Not letting cameras in 3 minutes ago via Echofon
Is de Republican Guard hetzelfde als de Presidential Guard?
Dat valt allemaal nog te bezien. Ik heb het idee dat Mubarak juist gebaat is bij meer chaos. Dan kan hij het leger laten optreden tegen de demonstranten en heeft hij het argument dat hij op z'n plek moet blijven zitten om de stabiliteit van het land te garanderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Als ze door hadden gedrukt waren ze veel zekerder geweest dat de oppositie een beslissende rol kon nemen. Nu het aan de diplomatie overgelaten wordt is de kans veel groter dat er veel te weinig verandert. Dat er een plaatsvervanger komt die bijna net zo erg is als Mubarak
Als die zich er idd mee gaan bemoeien...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Yep, Pro-Mubarak ook.
Ik denk dat het veel te vroeg is om te spreken van falen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Erg jammer, deze gefaalde revolutie.
Helemaal als je kijkt naar de schade die veroorzaakt is.
Het is geen kritiek, want het zijn idd gewoon sowieso helden. Maar ze hadden denk ik meer kunnen bereiken. Ze zijn 'te goed' geweest, hebben het vreedzaam willen doen, wat alleen maar goed is natuurlijk. Maar je ziet dat daardoor het momentum verloren is (of iig afgezwakt) en er nu van alle kanten aan hun 'poten gezaagd' wordt. Ze proberen rellen uit te lokken, de boel wordt in een kwaad daglicht gesteld, en er wordt steeds dwingender gemaand over te gaan tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef Toad het volgende:
Ik snap die kritiek op die demonstranten niet zo. Al een week protesteren ze vreedzaam tegen Mubarak en in die week is er meer gebeurd dan de afgelopen 20, 30 jaar in het land. Dankzij het vreedzaam protest heeft Mubarak heeft in Egypte en daarbuiten steeds minder vrienden. Er zijn onderhandelingen achter de schermen om de oppositie een rol te geven in de overgangsregering etc.
Het is misschien minder indrukwekkend dan het bestormen van een paleis, maar op lange termijn misschien veel doeltreffender.
Is eigenlijk geen onredelijke oproep.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NicRobertsonCNN At Alex mosque demo, a few pro-gov't protestors telling anti -Mubarak crowd stop the demo and think of stability
quote:2 Detained Reporters Saw Secret Polices Methods Firsthand
By SOUAD MEKHENNET and NICHOLAS KULISH
WE had been detained by Egyptian authorities, handed over to the countrys dreaded Mukhabarat, the secret police, and interrogated. They left us all night in a cold room, on hard orange plastic stools, under fluorescent lights.
But our discomfort paled in comparison to the dull whacks and the screams of pain by Egyptian people that broke the stillness of the night. In one instance, between the cries of suffering, an officer said in Arabic, You are talking to journalists? You are talking badly about your country?
A voice, also in Arabic, answered: You are committing a sin. You are committing a sin.
We Souad Mekhennet, Nicholas Kulish and a driver, who is not a journalist and was not involved in the demonstrations were detained Thursday afternoon while driving into Cairo. We were stopped at a checkpoint and thus began a 24-hour journey through Egyptian detention, ending with we were told by the soldiers who delivered us there the secret police. When asked, they declined to identify themselves.
Captivity was terrible. We felt powerless uncertain about where and how long we would be held. But the worst part had nothing to do with our treatment. It was seeing and in particular hearing through the walls of this dreadful facility the abuse of Egyptians at the hands of their own government.
For one day, we were trapped in the brutal maze where Egyptians are lost for months or even years. Our detainment threw into haunting relief the abuses of security services, the police, the secret police and the intelligence service, and explained why they were at the forefront of complaints made by the protesters.
Many journalists shared this experience, and many were kept in worse conditions some suffering from injuries as well.
According to the Committee to Protect Journalists, over the period we were held there were 30 detentions of journalists, 26 assaults and 8 instances of equipment being seized. We saw a journalist with his head bandaged and others brought in with jackets thrown over their heads as they were led by armed men.
In the morning, we could hear the strained voice of a man with a French accent calling out in English: Where am I? What is happening to me? Answer me. Answer me.
This prompted us into action pressing to be released with more urgency, and indeed fear, than before. A plainclothes officer who said his name was Marwan gestured to us. Come to the door, he said, and look out.
We saw more than 20 people, Westerners and Egyptians, blindfolded and handcuffed. The room had been empty when we arrived the evening before.
We could be treating you a lot worse, he said in a flat tone, the facts speaking for themselves. Marwan said Egyptians were being held in the thousands. During the night we heard them being beaten, screaming after every blow.
We were on our way back to Cairo after reporting about the demonstrations from Alexandria for The Times. We were traveling with journalists from the German public television station ZDF, a normal practice in such conditions safety in numbers.
At the outskirts of Cairo, we were stopped at what looked like a civilian checkpoint.
We had been through many checkpoints without problems, but after the driver opened our trunk a tremendous uproar began. They saw a large black bag with an orange ZDF microphone poking out. In the tense environment, television crews had been attacked and accused of creating anti-Egyptian propaganda. We had been in the middle of a near-riot with the same crew the day before.
The crowd shouted and banged on the car, pulling the doors open. The ZDF crew in the other car managed to drive off, while we were stuck. Instead of dragging us out as we expected, two men pushed their way into the backseat. We were relieved that they were taking us from the crowd, until one pulled out his police identification. Rather than helping us escape, he was now detaining us.
The officer gave the driver directions to an impromptu police station in the Sharabiya district of Cairo, on the roof of a lumber warehouse. The officer in charge there, who identified himself as Ehab, said they were the secret police.
They searched the ZDF bags and found much more than just a camera. We have a woman with a German passport of Arab origin and an American in a car with camera, satellite equipment and $10,000, he said. This is very suspicious. I think they need to be checked.
Anxiety turned to anticipation when we were driven to a military base. The military had been the closest thing Egypt had to a guarantor of stability and we thought once we explained who we were and provided documentation we would be allowed to go to our hotel.
In a strange exchange that only made sense later, Ms. Mekhennet asked a soldier, Where are you taking us? The soldier answered: My heart goes out to you. Im sorry.
After driving to several more bases we were told we were being handed over to the Mukhabarat at their headquarters in Nasr City.
It was sundown when they had us bring everything in from the car. The items were inventoried, from socks and a water bottle to a band of 50 $100 bills. Our cellphones, cameras and computers were confiscated.
We were taken to separate rooms with brown leather padded walls and interrogated individually. Mr. Kulishs interrogator spoke perfect English and joked about the television show Friends, mentioning that he had lived in Florida and Texas.
The Mukhabarat has had a working relationship with American intelligence, including the C.I.A.s so-called rendition program of prison transfers. During our questioning, a man nearby was being beaten the sickening sound somewhere between a thud and a thwack. Between his screams someone yelled in Arabic, Youre a traitor working with foreigners.
Egyptian journalists had a freer hand than many in the regions police states, but the secret police kept a close eye on both journalists and their sources. As the protests became more violent, a campaign of intimidation against journalists and the Egyptians speaking to them became apparent. We appeared to have stumbled into the middle of it.
Ms. Mekhennet asked her interrogator, Where are we? The interrogator answered, You are nowhere.
We were blindfolded and led to the blank room where we would spend the night and into the next afternoon on the orange plastic chairs. The screams from the torture made it nearly impossible to think.
We were not physically abused. Ms. Mekhennet explained that she had been sick and a man appeared with a blood-pressure gauge, but she declined the offer. One officer gave each of us Pepsi and a small package of cookies. It was after 10 oclock at night, and we had not eaten since breakfast, but the agonizing cries instantly stilled our appetites.
We were told we could go in the morning, and starting at 6 a.m. we asked repeatedly to be released.
Marwan first appeared around 11 a.m. He became visibly annoyed by our requests, complaining that thousands of Egyptians civilians were in detention. He did not appreciate our sense of entitlement.
That was when he opened the door and showed us our handcuffed, blindfolded colleagues from international news outlets. He said that he was exhausted, but would find our cellphones and computers.
About an hour later, we were given back our belongings. Our greatest fear, that the innocent driver would be kept for processing, did not come to pass.
We left together, with pangs of guilt as we saw our blindfolded, injured colleagues again, and new people led in, past guards with bulletproof vests and assault rifles.
Were we going to a hotel? we asked.
You dont get to know that, a guard answered.
They put us in our car with orders to put our heads down. Look down, and dont talk. If you look up you will see something you dont ever want to see.
They left us that way for 10 minutes. The only sounds were of guns being loaded and checked and duct-tape ripping.
quote:An interrogator appeared and asked our driver, What did you do in Tahrir Square? He said we werent there. The interrogator said to the driver, So youre a traitor to your country.
In Arabic, Ms. Mekhennet, a German citizen with Arab roots, kept telling the questioner that we are journalists for The New York Times. You came here to make this country look bad, the interrogator said.
We were told we would be driving out in our car, but escorted by a man with an assault rifle. Again, we were told to look down.
Finally, after a while, our escort ordered the driver to stop the car and got out. You can go now.
The driver began yelling Alhamdulillah or Praise be to God. We looked around and realized we were alone, somewhere in the middle of Cairo, but away from the protests, the normal street traffic slowly moving past.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy It is already alarming how the army is starting to tighten security around #Tahrir, and reportedly just letting few people in. #Egypt #Jan25 less than 20 seconds ago via web
Ik las elders ook dat de Republic Guard (is Presidential Guard) de toegang via de El-Qasr brug aan het regelen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gaat echt niet goed geloof ik ....
Ik kwam een beetjequote:
weirdoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hij roept echt mensen op om naar egypte te komen ......
hij bedoeld het goed, maar komt indd. beetje *maf* over ..quote:
Dit soort foto's blijven ontzettend gaaf. Ik zou gewoon eens meer reportages willen zien van hoe Tahrir functioneert (zoals die van Democracy Now), dat is zo machtig mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gsquare86 Gigi Ibrahim
The Tahrir revolution clinic stand http://yfrog.com/h857kkej
1 minute ago
Mwa, buitenlanders horen naar mijn mening niet met een revolutie te bemoeien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij bedoeld het goed, maar komt indd. beetje *maf* over ..
wil wel aantonen hoeveel macht het volk kan hebben ..
huh ga jij nou na Syrië ?? je maak een geintjuh?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Mwa, buitenlanders horen naar mijn mening niet met een revolutie te bemoeien.
Hoe dan ook, ik ben weg naar Damascus, hopelijk krijg ik daar het nieuws te horen dat Mubarak is opgerot.
Yep moet daar zijn voor werk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ga jij nou na Syrië ?? je maak een geintjuh?
oh .. aha .. nou suc6 dan , mocht er daar wel wa gebeuren hou ons ff updatequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Yep moet daar zijn voor werk.
En aangezien de oproep tot anti-overheid protesten is gefaald in Syrie hoef ik tenminste niet deel te nemen aan pro-overheid demonstraties.
Wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dan toch liever Nisreen
Wat een nieuwsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdcairo
Mijn vrouw (arabische journaliste) hier is blij. Ze heeft make-up doosje gekocht. Ik na vier dagen weer schoon, zij weer met lippenstift...
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef shomila het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
They're not letting in lighters, blankets and tents. #jan25
48 seconds ago
ze willen duidelijk niet meer dat het nog lang duurt , dit zijn de middelen om te overnachten....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef shomila het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
They're not letting in lighters, blankets and tents. #jan25
48 seconds ago
Zo'n gevoel heb ik ook. Mensen gaan huiswaarts omdat het regent. Mensen blijven s' nachts niet meer omdat er geen vuren en tenten meer zijn.quote:
en bijv. medicijnen etc. ... dit is duidelijk om ze " te breken " , word het steeds " on -comfortabeler " gemaakt ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
en straks zeker geen voedsel meer.
Yup.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dan toch liever Nisreen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |