Vreemd he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff teruggekeken , nou zie ik het ook WTF?????
ik dacht ook in 1 x , iets op de lens ofzo , zelfde draai als wat de camera doet ... wel bizar gezicht zeg !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Vreemd he?Misschien een weerspiegeling ofzo?
Ik zie 't plaatje nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb het even gescreenshot:
[ afbeelding ]
Het is de GEEST VAN TAHRIRRRRR!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ff teruggekeken , nou zie ik het ook WTF?????
Duidelijk wat het leger aan het doen is dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef shomila het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC #Tahrir: 'The regime's newest strategy is intercepting people entering and exiting square:' Arrest, intimidation, interrogation. #Egypt
2 minutes ago
Ik zei laatst al dat ik Lord of the Ring ideeën kreeg en hoopte op versterking zoals in the Two Towers, maar nu krijg ik dat idee al helemaal, aangezien ze blijkbaar hulp krijgen van een spookpaardquote:
Wat dacht je van een half jaar om veel demonstranten mysterieus te laten verdwijnen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Momentum is goneMoebie heeft het slim gespeeld, leger heeft zonder geweld te gebruiken toch een bepalende rol gespeeld en je ziet dat ze nu ook wat dwingender het normale leven weer op gang gaan brengen. Moebie heeft nu nog mooi een half jaar op een andere muppet klaar te stomen om straks de boel over te nemen en dan is het same old, same old.
Jammer dat ze niet beter georganiseerd waren en het op een gegeven moment een beetje Woodstock leek daar op Tahrir, ze waren met genoeg om echt dingen af te dwingen.
zoiets haha.. als het maar nie een pro is die toen van zn paard is getrokken ,.. nog x beelden teruggekeken , gaat sneller als de camera gaat .. echt bizar , waarschijnlijk is er een hele normale verklaring voor , maar blijft freaky ..quote:
Niet veel. Mubarak is er nog, gisteren was het relatief rustig, geen pro/anti gevechten zoals eerder deze week...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is er gister en vandaag allemaal gebeurd? Heb helemaal geen tijd gehad om te kijken.
Dat ook, maar imho is het ook een beetje 'eigen schuld' van de demonstranten. Er waren vaak zat plannen om echt naar bv. een paleis te trekken met z'n allen. En de ploeg was groot genoeg om dat gewoon te kunnen doen, zelfs al zou het leger dan op willen treden. Dat hebben ze nagelaten. Ze hadden het leger een ultimatum gesteld waar volgens mij ook niks meer mee gedaan is. Zonde...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wat dacht je van een half jaar om veel demonstranten mysterieus te laten verdwijnen?
Er hangen rellen in de lucht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
TravellerW Took me 1.5 hours to get into Tahrir from Asr ElNil. Army tightening its grip- i smell discord between th army & demonstrators #egypt #jan25 less than a minute ago via Twitter for iPhone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |