Dit soort foto's blijven ontzettend gaaf. Ik zou gewoon eens meer reportages willen zien van hoe Tahrir functioneert (zoals die van Democracy Now), dat is zo machtig mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gsquare86 Gigi Ibrahim
The Tahrir revolution clinic stand http://yfrog.com/h857kkej
1 minute ago
Mwa, buitenlanders horen naar mijn mening niet met een revolutie te bemoeien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij bedoeld het goed, maar komt indd. beetje *maf* over ..
wil wel aantonen hoeveel macht het volk kan hebben ..
huh ga jij nou na Syrië ?? je maak een geintjuh?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Mwa, buitenlanders horen naar mijn mening niet met een revolutie te bemoeien.
Hoe dan ook, ik ben weg naar Damascus, hopelijk krijg ik daar het nieuws te horen dat Mubarak is opgerot.
Yep moet daar zijn voor werk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ga jij nou na Syrië ?? je maak een geintjuh?
oh .. aha .. nou suc6 dan , mocht er daar wel wa gebeuren hou ons ff updatequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Yep moet daar zijn voor werk.
En aangezien de oproep tot anti-overheid protesten is gefaald in Syrie hoef ik tenminste niet deel te nemen aan pro-overheid demonstraties.
Wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dan toch liever Nisreen
Wat een nieuwsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdcairo
Mijn vrouw (arabische journaliste) hier is blij. Ze heeft make-up doosje gekocht. Ik na vier dagen weer schoon, zij weer met lippenstift...
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef shomila het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
They're not letting in lighters, blankets and tents. #jan25
48 seconds ago
ze willen duidelijk niet meer dat het nog lang duurt , dit zijn de middelen om te overnachten....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef shomila het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
They're not letting in lighters, blankets and tents. #jan25
48 seconds ago
Zo'n gevoel heb ik ook. Mensen gaan huiswaarts omdat het regent. Mensen blijven s' nachts niet meer omdat er geen vuren en tenten meer zijn.quote:
en bijv. medicijnen etc. ... dit is duidelijk om ze " te breken " , word het steeds " on -comfortabeler " gemaakt ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
en straks zeker geen voedsel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |