quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat die foto van die huilende soldaat niet meer in de OP?
Jij hebt een hutjegolf flash player? Misschien ligt het daar wel aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef RvLaak het volgende:
fucking AJE stream van livestation blijft maar vastlopen & dan verder gaan
En mijn shackwave flash player is zwaar incompetent, dus die gaat bijna meteen op z'n bek als ik AJE zelf op zet
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gitaar / `bandje `( word echt woodstock)
(of kenden jullie deze al , ik i,i,g, nog niet )
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja sorry toen ik refresh deed had ik de lapo, haal de mijne maar weg.
Geen idee, ik vind dat jammer, ik zal de OP weer eens bij elkaar rapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
Geen idee. Ik heb de op de laatste 2 keer gemaakt en geen foto verwijderd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef mazaru het volgende:
In een vorig deel heeft iemand de vertaling neer gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij hebt een hutjegolf flash player? Misschien ligt het daar wel aan
[..]
Die kende ik nog nietWat een sfeer zo
Volgens mij is de link stuk. Het is de link boven de tekst: "Fotoreeksen" volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat jammer, ik zal de OP weer eens bij elkaar rapen.
Van het liedje? Ga wel ff op zoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In een vorig deel heeft iemand de vertaling neer gezet
Superinteressantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Zwaai maar naar Selma op 38 minuten, tevens heel tof filmpje over organisatie op Tahrir square met een mooi beeld over het ziekenhuis
http://www.democracynow.o(...)d&utm_medium=twitter
Tja, typfoutje... Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, er staat ook een vertaling bij de Youtube beschrijving trouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Van het liedje? Ga wel ff op zoek
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de op de laatste 2 keer gemaakt en geen foto verwijderd.
Link naar foto? dan voeg ik die toe
Je bek valt open als je de tijd neemt om te kijken, let ook vooral even op hoe ze de signalen aangeven als er Thugs aankomenquote:
ik kende em ook nog niet; mooi man !! echt woodstock sfeer !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
[..]
Die kende ik nog nietWat een sfeer zo
quote:estr4ng3d Wow. @Google now automatically redirects searches in #Egypt to SSL. You are a beautiful company. THANK YOU #Jan25
2 minutes ago via web
* gehotseflotst neemt de tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je bek valt open als je de tijd neemt om te kijken, let ook vooral even op hoe ze de signalen aangeven als er Thugs aankomen
Tja, het is voor google allemaal wat te persoonlijk geworden in Egyptequote:
Nominatie voor OP toevoeging!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je bek valt open als je de tijd neemt om te kijken, let ook vooral even op hoe ze de signalen aangeven als er Thugs aankomen
Ziekenhuis ook al gezien?quote:
als het goed is moet dit haar dan zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Superinteressantdankje!
Mag wel in de OP eigenlijk!
Ah, je hebt het terug kunnen vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Zwaai maar naar Selma op 38 minuten, tevens heel tof filmpje over organisatie op Tahrir square met een mooi beeld over het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
als het goed is moet dit haar dan zijn
[ afbeelding ]
staat in de op als link. ik zie zo geen methode om alleen de YT te pakken(?)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van wanneer is dit?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met die krullen en wenkbrauwen lijkt ze wel op de facebook die ik gevonden had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor zover bekend wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |