Net nu je AJE stream het goed doet ga jij weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef RvLaak het volgende:
anyway, ik gaat ff aandacht geven aan mijn vrouw & mijn maag... kom later weer terug...
ttfn
ik zag het te laat ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja! als LINK. Ik weet niet hoe ik de video link kan kopieren
Was te verwachten eigenlijk. Op de dag dat alles zou moeten gebeuren, gebeurde er niets, dus het momentum lijkt te ebben Je kunt daar nog wel dagen/weken blijven staan, maar daarmee verandert er niets meer mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, wel jammer dat het leger alles afbreekt nu. Althans, dat zijn de laatste berichten.
Geef je vrouw wat aandacht dan zal zij wel zorgen voor iets in je maag als je het goed aanpakt, ben je weer sneller hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Net nu je AJE stream het goed doet ga jij weg.
Naam staat aan het eind topic 122 of 123quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die vrouw nu op AJE is trouwens wel geefbaar.
http://www.euronews.net/news/streaming-live/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een stream waarbij heel Tahrir-square te zien is?
twee hete onderwerpen in beeld, links en rechtsquote:
AJE nu ook weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Iemand een stream waarbij heel Tahrir-square te zien is?
Dat werkt nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
script type="text/javascript" data-src="http://www.democracynow.org/embed_show_v2/300/2011/2/4/story/video_report_on_the_battle_for" style="visibility:hidden;"></script>
Inderdaad, echt een knappe vrouw.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
twee hete onderwerpen in beeld, links en rechts
Jeumig, ik hoop dat dit verhaal veel gelezen gaat worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=1&_r=1
ps op 55 min/ ook nog salma!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
script type="text/javascript" data-src="http://www.democracynow.org/embed_show_v2/300/2011/2/4/story/video_report_on_the_battle_for" style="visibility:hidden;"></script>
lukt dus niet
Hij gaat z'n vrouw opeten.quote:
Nisreen El-Shamaylehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Naam staat aan het eind topic 122 of 123
Ja moest ook even zoeken en vond het net: Nisreen El-Shamayleh /latequote:
Nergens last van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ligt Youtube eruit?
Steeds als ik na een filmpje toe wil dan kom ik weer bij Google uit?
quote:Government giving $900 to the families of those who died in #Tahrir. A cow costs $1,500 in Egypt. #Jan25
Een koe levert dan ook jarenlang melk en 1x in haar leven vlees.quote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zal ik het kanaal van hun ( die user ) vragen of ie iets weet van Salma??
pure belediging zou ik zeggen ..quote:
Hmja, wat wil dat leger doen dan... er zijn diverse livefeeds vanaf Tahrirquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
mosaaberizing It's very clear the army is playing mind games on protesters. None falling for it. #Tahrir 2 minutes ago via Tweets60
Damn, dit bevestigt weer de triestheid van het regime.quote:
dit is indd. het filmpje , op 3 min. 30 sec , zie je salma ... ( andere film ook op het eind maar goed, ik ben nog aan het kijken , er zou ook deel 2 moeten zijn ..quote:
Ook ons topic even spammen hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dit is indd. het filmpje , op 3 min. 30 sec , zie je salma ... ( andere film ook op het eind maar goed, ik ben nog aan het kijken , er zou ook deel 2 moeten zijn ..
volledige naam ook alweer van haariemand ? sorry ff druk om terug te zoeken en wie weet heeft iemand het nog in zn hoofd zitten
ga ik die user berichtje sturen .. ( kut , mot ik wel ff goei engels doen
)
Salma El Tarziquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dit is indd. het filmpje , op 3 min. 30 sec , zie je salma ... ( andere film ook op het eind maar goed, ik ben nog aan het kijken , er zou ook deel 2 moeten zijn ..
volledige naam ook alweer van haariemand ? sorry ff druk om terug te zoeken en wie weet heeft iemand het nog in zn hoofd zitten
ga ik die user berichtje sturen .. ( kut , mot ik wel ff goei engels doen
)
Eigenlijk wel eens met deze officier. Hij ziet ook dat er verder niets meer gaat gebeuren, behalve het verder beschadigen van de economie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, retired army officer nu op AJE: demonstranten hebben een groot doel bereikt nu mubarak niet meer verkiesbaar is, demonstranten moeten nu afkoelen, wat ze nu doen heeft geen nut meer. Suleiman en Mubarak zijn hetzelfde, geen verschil tussen, dus het is hopen dat de verkiezingen iemand opleveren. Demonstranten zijn ongeorganiseerd, waardoor ze tijd en effort verloren laten gaan. Iemand moet heel snel opstaan en met de regering onderhandelen.
Ik ben het met hem eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, retired army officer nu op AJE: demonstranten hebben een groot doel bereikt nu mubarak niet meer verkiesbaar is, demonstranten moeten nu afkoelen, wat ze nu doen heeft geen nut meer. Suleiman en Mubarak zijn hetzelfde, geen verschil tussen, dus het is hopen dat de verkiezingen iemand opleveren. Demonstranten zijn ongeorganiseerd, waardoor ze tijd en effort verloren laten gaan. Iemand moet heel snel opstaan en met de regering onderhandelen.
thnx!!quote:
huh ? je bedoel dat ik ff iets over fok moet opperenquote:
Jij bent onze woordvoerder in dezequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!!
[..]
huh ? je bedoel dat ik ff iets over fok moet opperen
?
mocht iemand errug goed zijn in engels , mag ie me ff helpen
http://www.guardian.co.uk/world/2011/feb/05/egypt-protests-government-meet-oppositionquote:12.21pm: Here's Jack Shenker's latest piece on the political negotiations regarding a transition of power which have now started between the government and opposition figures amid the ongoing mass protests.
Ik weet het niet, die volhardendheid lijkt heel diep te zitten.quote:SultanAlQassemi Protest leaders meet with Egypt according to Abdel-Rahman Youssef, a youth activist who participated in the meeting PM http://bit.ly/hOd75j
David Frost toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
lol wie is die rare op AJE
Ik snap echt niet zo goed dit argument. Het is zo'n typisch spinargument. Als de overheid gewoon verder wil, dan doen ze dat toch lekker. Hier in Nederland kunnen toch ook massale demonstraties plaatsvinden zonder dat het land plat gaat of er wetteloosheid heerst?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, op zich heeft die officier een punt, en het lijkt weer alsof het momentum weg is, maar er zijn al meerdere momenten eerder geweest, die exact zo waren. En toch krijgen de demonstranten steeds meer punten losgepeuterd, lijkt het. In ieder geval neemt het buitenland steeds hardere standpunten in, ook al blijven ze politiek geneuzel.
'I've seen the world' en 'a lotta people call me a nerd, hehe'.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'I've seen the world' en 'a lotta people call me a nerd, hehe'.
Hij heeft in ieder geval al twee no-go-opmerkingen gemaakt.
Wtfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Zwaai maar naar Selma op 38 minuten , tevens heel tof filmpje over organisatie op Tahrir square met een mooi beeld over het ziekenhuis
http://www.democracynow.o(...)d&utm_medium=twitter
Een brandje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Maitje het volgende:
* Maitje zet live stream aj aan...
Wat heb ik gemist??
Jaa.. die leiding daar wist ik van.quote:
Ok, kan iemand met een twitteraccount die jankzak vertellen dat hij óf z'n werk moet doen, óf moet oprotten?quote:gpdcairo Moeilijk juist besluit te nemen. Voel me trouwen wel lekker fris. Zojuist tandenborstel gekocht en voor eerst in vier dagen gepoetst.
Straks gaatie nog vertellen dattie voor het eerst in anderhalve week geneukt heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, kan iemand met een twitteraccount die jankzak vertellen dat hij óf z'n werk moet doen, óf moet oprotten?
Het is rustigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaa.. die leiding daar wist ik van.
Maar nergens live beelden van cairo of alexandrie?
Lijkt me sterk dat ze nu gaan opgeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Maitje het volgende:
Maarum, als ik het goed begrijp is het aan het aflopen?
Naja, ze zullen het mis niet opgeven.. maar zie dat het zeker minder is geworden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze nu gaan opgeven.
Yep, het momentum is weggeebt. Ze hebben hun punt gemaakt en het leger wil de barricades verwijderen om het alledaagse leven weer op gang te kunnen brengen zodat de economie niet nog meer schade lijdt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Maitje het volgende:
Maarum, als ik het goed begrijp is het aan het aflopen?
Hij is *constant* bezig over hoe erg het wel niet is voor hem, en hoeveel cappucino's hij al niet gehad heeft, en hij blijft hoor, hij blijft, maar eh, nou ja, toch maar niet eigenlijk, en ik ik ik. Ja, het is heel erg wat de journalisten overkomt daar en ja, ik heb diep respect voor die mensen, maar je kán ook te veel aandacht voor jezelf vragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Toad het volgende:
Of we hebben gewoon respect voor een journalist die daar zit...
Je hebt meer aan de tweets van de anti's dan aan zijn tweets, en dat zegt voldoende.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is *constant* bezig over hoe erg het wel niet is voor hem, en hoeveel cappucino's hij al niet gehad heeft, en hij blijft hoor, hij blijft, maar eh, nou ja, toch maar niet eigenlijk, en ik ik ik. Ja, het is heel erg wat de journalisten overkomt daar en ja, ik heb diep respect voor die mensen, maar je kán ook te veel aandacht voor jezelf vragen.
Hilarisch. Het plein is dus nu voor cruciaal belang van de economie van Egypte. Misschien kan het leger eerst even ervoor zorgen dat journalisten weer hun werk kunnen doen, dat er weer gewoon politie is..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, het momentum is weggeebt. Ze hebben hun punt gemaakt en het leger wil de barricades verwijderen om het alledaagse leven weer op gang te kunnen brengen zodat de economie niet nog meer schade lijdt.
Even maar. Daar komen ze weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, ze zullen het mis niet opgeven.. maar zie dat het zeker minder is geworden...
Nou...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, het momentum is weggeebt. Ze hebben hun punt gemaakt en het leger wil de barricades verwijderen om het alledaagse leven weer op gang te kunnen brengen zodat de economie niet nog meer schade lijdt.
Het is niet voorbij. De mensen blijven protesteren. God zij dank zien we niet meer die achterlijke taferelen van de afgelopen dagen, waar de mensen belaagd werden door dat tuig van Mubarak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou...![]()
En Mubarak staat nog steeds op zijn "troon" dus nu heb ik het gevoel dat alles voor niets is geweest...
he he gemaild ( ff gebericht ..) snel bijlezen nu .....heb je b.t.w. de link veranderd in het filmpje nuquote:
Nee, geen geweld, maar dat was ook niet de intentie van de anti's. Die kwamen enkel voor zichzelf op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet voorbij. De mensen blijven protesteren. God zij dank zien we niet meer die achterlijke taferelen van de afgelopen dagen, waar de mensen belaagd werden door dat tuig van Mubarak.
Vandaag staat er geen grote demonstratie gepland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, geen geweld, maar dat was ook niet de intentie van de anti's. Die kwamen enkel voor zichzelf op.
Goed, ben benieuwd voor vandaag...
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is *constant* bezig over hoe erg het wel niet is voor hem, en hoeveel cappucino's hij al niet gehad heeft, en hij blijft hoor, hij blijft, maar eh, nou ja, toch maar niet eigenlijk, en ik ik ik. Ja, het is heel erg wat de journalisten overkomt daar en ja, ik heb diep respect voor die mensen, maar je kán ook te veel aandacht voor jezelf vragen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
Geweldig filmpje over dat geïmproviseerde ziekenhuis.
ff teruggekeken , nou zie ik het ook WTF?????quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtfik zie een spookpaard rechtsonderin om 40:01
![]()
Verder heel interessant om te zien zeg
Inderdaad. Heb het even gescreenshot:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wtfik zie een spookpaard rechtsonderin om 40:01
![]()
Verder heel interessant om te zien zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |