Ach, Mubarak heeft Vodafone, wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Tja, het is voor google allemaal wat te persoonlijk geworden in Egypte
Donderdagquote:
quote:11.44am: Protest leaders say they have met Egypt's prime minister to discuss ways to ease Mubarak out of office so negotiations can begin on the nation's future, AP reports.
Abdel-Rahman Youssef, a youth activist, told the news agency that he and other protest leaders met prime minister Ahmed Shafiq late yesterday. He said the meeting only concerned how to bring about Mubarak's departure.
Under one proposal, Mubarak would become deputy to the current vice-president, Omar Suleiman, and step down "in some way, either in a real departure or a political one," Youssef said.
AJE deed het ook niet meer op mijn PC...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt er btw op dat mijn flash probleem is opgelost. Standaard instellingen van de player zijn incompetent icm AJE. 1 vinkje uit, reboot van de browser &AJE doet t
Nevermind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt er btw op dat mijn flash probleem is opgelost. Standaard instellingen van de player zijn incompetent icm AJE. 1 vinkje uit, reboot van de browser &AJE doet t
Ze willen dat de protesten nu ophouden, ze proberen die golfplaten etc. op te ruimen en te zorgen dat het 'normale leven' weer kan beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef -jos- het volgende:
wtf is het leger aan het doen, ze lijken steeds meer aan de mubarak kant te staan dan neutraal te zijn. Niet gek want het leger weet natuurlijk niet precies wat er op het plein gebeurd maja...
Nope, was "hardware versnelling" op het eerste tabblad van die instellingen. Die moet uit staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En deze instelling dan?
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het opruimen. Is niet perse anti/pro mubaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef -jos- het volgende:
wtf is het leger aan het doen, ze lijken steeds meer aan de mubarak kant te staan dan neutraal te zijn. Niet gek want het leger weet natuurlijk niet precies wat er op het plein gebeurd maja...
Goed van ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Deel nederlandse verslaggevers blijft in cairo, problemen of niet.
16 seconds ago
hoorde net nog iemand klagen dat het niet aan een OS kan liggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, was "hardware versnelling" op het eerste tabblad van die instellingen. Die moet uit staan. Blijkbaar is de player die AJE gebruikt niet in staat om de hardware via OSX aan te spreken.
Zal wel een rechten issue zijn. Windows heeft er geen problemen mee dat systeem-irrelevante software je hardware aanspreekt. OSX wel
& unsere Rudi?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Deel nederlandse verslaggevers blijft in cairo, problemen of niet.
16 seconds ago
Inderdaad, wel jammer dat het leger alles afbreekt nu. Althans, dat zijn de laatste berichten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
Tahrir stroomt ook weer vol, zo te zien
Als een spel crasht op jouw computer, wat geef je dan de schuld? Het spel, of je OS?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoorde net nog iemand klagen dat het niet aan een OS kan liggen
voor Android is hij er ook al full HDquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AJE heeft trouwens wel een hele goede app op de iPad, een grote knop met watch live now, en voila groot en scherp live beeld :p
Ligt eraan... als het windows is het OSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als een spel crasht op jouw computer, wat geef je dan de schuld? Het spel, of je OS?
Inderdaad, op mijn BlackBerry doet 'ie het ook goed. Alleen het moet wel via wi-fi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AJE heeft trouwens wel een hele goede app op de iPad, een grote knop met watch live now, en voila groot en scherp live beeld :p
9 van de 10 is het de OSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als een spel crasht op jouw computer, wat geef je dan de schuld? Het spel, of je OS?
hoewel ik behoorlijk anti-MS ben, ga ik niet zo verquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt eraan... als het windows is het OS
Ik moest iets goedmaken voor mijn vorige commentaar is het andere topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hoewel ik behoorlijk anti-MS ben, ga ik niet zo ver. Wel eerlijk blijven hè...
quote:RGjournalist komende dagen nieuwe demo's aangekondigd, maar leger lijkt nu demonstranten tegen te houden op weg naar Tahrir. #egypte
1 minute ago via HootSuite
Ga maar niet een OS discussie beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, was een interessante zoektocht naar de technische problemen voor mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik moest iets goedmaken voor mijn vorige commentaar is het andere topic
LOL
Ik denk dat ook het leger denkt dat de demo's geen effect meer gaan hebben. Dan kun je inderdaad de demo's tegenhouden om de economie weer aan de gang te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
komende dagen nieuwe demo's aangekondigd, maar leger lijkt nu demonstranten tegen te houden op weg naar Tahrir. #egypte
1 minute ago
Oh dat was'm van vanmorgen. Die kerel met snor is wel reeel maar die andere was echt TE erg voor woorden.quote:
imo was dit wel relevant. Misschien hebben meer mensen hier hetzelfde probleem. Nu is er dus een oplossing bekend in de reeksquote:
ja a en ook hoe ze alles in gedeeld hebben .. en dat het dan ook nog eens allemaal vrijwilligers zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat geïmproviseerde ziekenhuis, echt indrukwekkend dat het gewoon werkt.
Ja! als LINK. Ik weet niet hoe ik de video link kan kopierenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ff tussendoor ,, goei filmpje hoor ( http://www.democracynow.o(...)d&utm_medium=twitter )
(staat die al in OP ?)
thnx voor het posten( ik weet al niet meer wie het was )
Inderdaad, ik vind dat echt mooi om te zien. Al is mooi niet helemaal het goede woord eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja a en ook hoe ze alles in gedeeld hebben .. en dat het dan ook nog eens allemaal vrijwilligers zijn
Eetsmakelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef RvLaak het volgende:
anyway, ik gaat ff aandacht geven aan mijn vrouw & mijn maag... kom later weer terug...
ttfn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |