Is vanaf een andere plek, zo te zien. Lijkt van een hoger standpunt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef Noelle06 het volgende:
Belgie heb nu ook live stream vanaf het punt waar de journalist gisteravond zat.
Wel op grote afstand, weet niet of ze inzoomen af en toe!
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457
Wij zijn er nu toch ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat er veeeeel meer anti's bijkomen
Nadeel is, dan hebben wij geen beeld meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:10 schreef senesta het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
Activists have denied that before RT @ianinegypt: Rumors that people will march to Presidential Palace, will they give up Tahrir for it?
55 seconds ago
Bijna vanaf het zelfde punt waar iran stream zit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is vanaf een andere plek, zo te zien. Lijkt van een hoger standpunt.
het vrijdagmiddaggebed begint altijd vroegerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wachten ze op dat gebed? Want er was toch ook een om 16:08 Egyptische tijd waarna het de afgelopen dagen vaak losging?
Dat wil ik zien. Opnemen graagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wij zijn er nu toch ook?....laat de pro's maar komen, ik heb al een emmer stenen naast de bank neergezet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
darkroom Dan Hodgson
Wild. @ProducerMatthew: Photo: Egyptians charging their cell phones at Tahrir Square (credit: Samir Eshra) twitpic.com/3wckcp
1 minute ago
Lolwut!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
darkroom Dan Hodgson
Wild. @ProducerMatthew: Photo: Egyptians charging their cell phones at Tahrir Square (credit: Samir Eshra) twitpic.com/3wckcp
1 minute ago
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
darkroom Dan Hodgson
1 minute ago
Allebei hetzelfde pleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Er staan blijkbaar meerdere pleinen vol, Liberation Square en Tahrir Square???
Hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Liberation Square is toch Tahrir Square?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Is hetzelfde pleinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Supergaafquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
darkroom Dan Hodgson
1 minute ago
Mooie foto.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
darkroom Dan Hodgson
1 minute ago
Weekje in een grot geleefd?..... ze staan ook op het medan-plein hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
speaking of andere locaties... Wat is de status in Alex?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Weekje in een grot geleefd?..... ze staan ook op het medan-plein hoor!
is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Onbekend nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
speaking of andere locaties... Wat is de status in Alex?
You ask, i look, doe jij maar zo min mogelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
speaking of andere locaties... Wat is de status in Alex?
quote:10.48 uur: 'Sfeer op straat is gemoedelijk'
Valerie Alliet is een studente antropologie uit Amsterdam die momenteel veldwerk verricht in Caïro. Ze mailt vanuit de centrumwijk Zamalek naar NOS Ooggetuige: "Situatie is gevoelsmatig veilig, er is veel sociale controle. De buurtbewoners maken kampvuurtjes op hoeken van straten en kruispunten, om zo de toegang tot de wijk te blokkeren. Overdag veel activiteit op straat en veel mensen die hun dagelijkse leven proberen voort te zetten. Veel winkeltjes zijn open, koffie kun je drinken bij je vaste koffietentje waar mensen bij elkaar komen om over de politiek te praten of er juist even aan te ontsnappen. Rond het uur van de avondklok gaan de winkeltjes langzaamaan weer dicht en worden de ramen en deuren met planken afgeschermd. Controleposten worden opgesteld en mensen die niet bekend zijn in de wijk moeten zich bij de controleposten identificeren. Het is rustig in Zamalek en de sfeer op straat, ook 's avonds, is gemoedelijk. Veel mensen die ik hier spreek, zijn wel bezig met de politiek, maar willen ook vooral dat het voorbij is, zodat ze niet meer iedere nacht hun bezittingen en familie moeten beschermen tegen mogelijke dieven, rovers en vernielingen."
Zodra ik thuis ben, ga ik weer hard werken voor de FPquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
You ask, i look, doe jij maar zo min mogelijk
Huh wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef marcodej het volgende:
Als het rustig blijft kan het nog weleens veel drukker worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
darkroom Dan Hodgson
1 minute ago
isnt that cute... but its wrong!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Iedereen die het kan, gif-caps klaarzettenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Oke ze gaan nu binnen een minuut echt bidden.
Je wilt de bid-wave zien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iedereen die het kan, gif-caps klaarzetten
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Oke ze gaan nu binnen een minuut echt bidden.
Oh, kan ook. De bel klonk iig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Volgens mij zijn ze nog bezig met de preek.
je zal ze toch allemaal koffie met gebak moeten brengen, echt staat bomvol en er staan er nog duizenden en duizenden te wachten om na controle het plein op te kunnen, middaggebed is nog niet begonnen.quote:
overdag zijn de camera's moeilijker te zien, denk ik. Immers, geen enorme lampen nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom zenden ze nu wel live uit en gisteren gwn totaal niet?
kwou het net zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Michael-H het volgende:
euronews heeft scherper beeld lijkt het...
edit: nu niet meer live...
Was gisteren al.. ze hebben een ergens een straatlamp ge-macguyverd zodat ze stroom kunnen aftappen voor opladen telefoons.quote:
Man, heel dat plein is gemacguyverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef wdn het volgende:
Was gisteren al.. ze hebben een ergens een straatlamp ge-macguyverd zodat ze stroom kunnen aftappen voor opladen telefoons.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Was gisteren al.. ze hebben een ergens een straatlamp ge-macguyverd zodat ze stroom kunnen aftappen voor opladen telefoons.
Ze hebben ook meerdere katapulten in elkaar geknutseldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Man, heel dat plein is gemacguyverd
indd.!! goeie foto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef AryaMehr het volgende:
Mooie foto's:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
Warning: zitten ook een aantal 'schokkende' tussen.
Ja egyptenaren zijn handig, die zijn gewend om van niets iets te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat pro's ze belaagden en bijv. hotelsecurity uit veiligheid ze afgenomen had.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom zenden ze nu wel live uit en gisteren gwn totaal niet?
En deel 2 (stuk minder schokkend, maar des te indrukwekkendere foto's)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef AryaMehr het volgende:
Mooie foto's:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
Warning: zitten ook een aantal 'schokkende' tussen.
Ik snap niet dat er niet meer webcams zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat pro's ze belaagden en bijv. hotelsecurity uit veiligheid ze afgenomen had.
Zo heb ik het begrepen en er zijn ook wat camera's gesneuveld.
Hij zou beter wat kunnen vertalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Ermanon het volgende:
Ik wordt schijtziet van die gast op AJE, zitten ze te bidden, gaat hij er vrolijk doorheen zitten lullen dat het anders nooit zo stil is.
Gisteren ook al. Hou gewoon je muil eens een laat de rust dan ook horen...
Ik zie je al gaan met een dienblad. Hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zal ze toch allemaal koffie met gebak moeten brengen, echt staat bomvol en er staan er nog duizenden en duizenden te wachten om na controle het plein op te kunnen, middaggebed is nog niet begonnen.
U vraagt, hij doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij zou beter wat kunnen vertalen.
Dat kan'ie dus niet, klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij zou beter wat kunnen vertalen.
[Fotos] Demonstraties in Egyptequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En deel 2 (stuk minder schokkend, maar des te indrukwekkendere foto's)
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests-part-2/
Zet deze beide links ff in de OP
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet meer webcams zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met een dienblad. Hoe kom je erop?.
Normaal gesproken zijn er bijzonder weinig publieke webcams in Egypte actief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?
http://www.sheratoncairoview.com/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?
Het lijkt nu ook gewoon veiliger op straat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
overdag zijn de camera's moeilijker te zien, denk ik. Immers, geen enorme lampen nodig
Gisteren had ik een site met logs, enige wat ik kan bevestigen, is dat ze in de radius van de "6de vloot", maar waar die ligt weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de USS enterprise? Die zou nu toch allang in Egypte aangekomen moeten zijn?
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadighedenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Zal ik nog even snel naar de winkel kunnen voordat de rellen beginnen?
Ik denk niet dat Mubarak aftreed vandaag hoor... hem kennende blijft ie gewoon lekker tot September.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadigheden
Ik heb zin om een steen te gooienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadigheden
aje ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews live audio (tv)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb zin om een steen te gooien
Neh, dictators stappen niet zelf op. Die gaan door tot de dood.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Yep dat vind ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef BrandX het volgende:
wat is dat toch elke keer weer een indrukwekkend gezicht, dat gebed!
quote:ElFoulio After friday prayer there will be another prayer for those who have died #Tahrir
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Eensch...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef BrandX het volgende:
wat is dat toch elke keer weer een indrukwekkend gezicht, dat gebed!
Schijnt dat ze in tijde van Cheops ook al rellen hadden, hebben ze een gigantische berg stenen opgebouwd aan de rand van de stad......kwamen de anti-s niet opdagen......quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef AryaMehr het volgende:
Een plein vol met geïndoctrineerde islamisten. Wat prachtig.
Je vraagt je idd wel af hoeveel van die mensen een radicale gedachtegoed hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef AryaMehr het volgende:
Een plein vol met geïndoctrineerde islamisten. Wat prachtig.
LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef gehotseflotst het volgende:
Er zijn er ook een paar zonder ritmegevoel"Oh, we moeten alweer voorover buigen, shit!
"
Nu krijg je honderden DM's.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou iemand me ajb een update willen pmmen?
Oh, wacht, ik had ook inderdaad 'jemig, wat mooi zeg' moeten roepen. Zoals een echte Nederlander betaamd.quote:
Nee, die pedopriesters hier zijn geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je vraagt je idd wel af hoeveel van die mensen een radicale gedachtegoed hebben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
Nu de vraag hoeveel mensen er aan het bidden zijn
Wie het goed raad..wint!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
2 keer de helft?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
Oh god, wat denk jij heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik had ook inderdaad 'jemig, wat mooi zeg' moeten roepen. Zoals een echte Nederlander betaamd.
Ongeveer 80 procent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je vraagt je idd wel af hoeveel van die mensen een radicale gedachtegoed hebben.
quote:ianinegypt Ian Lee
by Sandmonkey
I've never seen this many people in/going to Tahrir. More than "Million Man March" #jan25 #egypt
Ja. Het duurt tot aan de executie voordat de plaat voor de kop is weggesmolten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, dictators stappen niet zelf op. Die gaan door tot de dood.
kwou net zeggen ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Nee, die pedopriesters hier zijn geweldig
Jahaa, de mossels nemen ons over. Straks moeten wij ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef no1uknow het volgende:
Al die mensen hier die lacherig over dat bidden doen, ergens bang voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Maitje het volgende:
Ze zou maar in een rolstoel zitten.. dan ken je niet islamitsch biddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben niet zo'n wereldvreemde romanticus die de schoonheid ziet in een groep mensen die een hoogst waarschijnlijk niet-bestaande bovennatuurlijke entiteit aanhalen.quote:
Ja zat ook al te kijken...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag me af of bij het gebed op het plein mannen en vrouwen ook gescheiden zijn
Verschillende hoofddoekjes tussen de mannen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja zat ook al te kijken...
Ik dacht even te zien dat het niet gescheiden was, maar zo zeker ben ik niet
Jordanie, shit has hit the fanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar dit zou toch een dag worden van protesten in de gehele arabische wereld? Hoe gaat het nu in andere landen?
Ik ook niet, maar toch vind ik het heel speciaal om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n wereldvreemde romanticus die de schoonheid ziet in een groep mensen die een hoogst waarschijnlijke niet bestaande bovennatuurlijke entiteit aanhalen.
of je nu geloof in een of andere god of niet, op dat plein geldt hoofdzakelijk nu een ding, en dat is dat ze allemaal geloven in hun strijd. Imo een veelbelangerijker geloof dan welke andere dan ook. En dat verbindtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat de andersgelovigen op het plein zich nog steeds veel meer verbonden voelen met de moslims dan ooit tevoren.
Massahysterie..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat de andersgelovigen op het plein zich nog steeds veel meer verbonden voelen met de moslims dan ooit tevoren.
Ze strijden beiden voor hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Staal het volgende:
Je ziet die mubarakpop boven die ruggen bungelen aan de galg.
Valt me net op jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vrouwen die tussen de mannen bidden? Sure!![]()
zat wel een vrouw te filmen met haar mobieltje dus vandaag mag alles denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vrouwen die tussen de mannen bidden? Sure!![]()
Kan het niet cappen maar het is zo melig om te zien.quote:
ach hij vergeet dat er een wereldgroot verschil zit tussen conservatief, fundamentalistisch en radicaal. Never mind him.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat verhaal met je onderzoek en die deskundige .. lamaar ik ga er ook niet meer op in
Vrijdag daar = Zondag hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Toverheks het volgende:
nee het gebed is nog steeds gaande
duurt een vrijdagmiddag gebed langer dan andere dagen weet iemand dat
We geven je wel veel werk zo, sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders moet ik weer ingrijpen
Nu wel hoor !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sssht, jij weet niet eens over welke plein we het hebben.
Egypte is altijd redelijk conservatief geweest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor, uit een onderzoek bleek dat ongeveer 80% van de Egyptenaren redelijk conservatief zijn.
Een zeer dunne lijn binnen de Islam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach hij vergeet dat er een wereldgroot verschil zit tussen conservatief, fundamentalistisch en radicaal. Never mind him.
ja dat wist ik maar bedoel is het gebed dan langer vind het een machtig gezichtquote:
Een wereldgroot verschil, inderdaad. Je moest eens weten hoe dun die scheidslijn is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef BrandX het volgende:
ach hij vergeet dat er een wereldgroot verschil zit tussen conservatief, fundamentalistisch en radicaal. Never mind him.
Nee het gebed zelf is korter dan normaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Toverheks het volgende:
nee het gebed is nog steeds gaande
duurt een vrijdagmiddag gebed langer dan andere dagen weet iemand dat
Dat wou ik net zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:RT @Ssirgany: RT @ElFoulio: All types are praying, unveiled women, men with long hair, just cuz ppl pray don't make them extremists or anyth
Niet een discussie voor hier en nu. Blijf nou niet doorgaan. Anders ga ik je aanmelden voor vakantiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een wereldgroot verschil, inderdaad. Je moest eens weten hoe dun die scheidslijn is.
Ach, laat ze. Niet geheel verwonderlijk dat wij beiden, die uit het Midden-Oosten komen, wel weten waar we het over hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Een zeer dunne lijn binnen de Islam.
dank je wel, volgens mij is het afgelopen hoor een geschreeuw mooi hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee het gebed zelf is korter dan normaal.
Nu het gebed voor de overledenen.
En hoe, wat een mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, volgens mij is het afgelopen hoor een geschreeuw mooi hoor
stond een vrouw zonder hoofddoek met haar mobiel er tussen te filmen dus vandaag mag allesquote:
Yoooou'll neeeeeeveeeeeer waaaaalk aaaalooooone.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Maitje het volgende:
Blijft een gaar geloof...
Anywee... als ze nu is met z'n alle "we are the champions" zingen.. hebben we nog een beetje amusement
Die heeft 't niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stond een vrouw zonder hoofddoek met haar mobiel er tussen te filmen dus vandaag mag alles
Andersdenkenden worden gewoon geband hier, CENSUURquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet een discussie voor hier en nu. Blijf nou niet doorgaan. Anders ga ik je aanmelden voor vakantie
Weeeee will weeeee will rock you!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Yoooou'll neeeeeeveeeeeer waaaaalk aaaalooooone.
Zo zouden ze het in Engeland doen.
Komt Lee Towers straks nog opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
Yoooou'll neeeeeeveeeeeer waaaaalk aaaalooooone.
Ik zou met de helft gaan en het plein blijven bezetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Darklight het volgende:
Gaan ze straks met zn allen naar het paleis?
In dat geval is iemand al snel radicaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n wereldvreemde romanticus die de schoonheid ziet in een groep mensen die een hoogst waarschijnlijk niet-bestaande bovennatuurlijke entiteit aanhalen.
Gewoon niet in dit topic. Maak een ander topic aan in MO, daar mag je helemaal los.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Andersdenkenden worden gewoon geband hier, CENSUUR![]()
Als je maar hetzelfde denkt als de mods
Of gewoon in het goede topic gaat zitten discussierenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Andersdenkenden worden gewoon geband hier, CENSUUR![]()
Als je maar hetzelfde denkt als de mods
quote:
Ehm.. het klinkt nu wel heel erg alsof ze "Holland! Holland!" roepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weeeee will weeeee will rock you!
Dat zou wel helemaal mooi zijn. Als ze een lied zouden zingen. Al is het chanten van nu ook hypnotiserend.quote:
Verrek jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ehm.. het klinkt nu wel heel erg alsof ze "Holland! Holland!" roepen.
Je had inderdaad beter een naam als Mubarak moeten nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Niet een discussie voor hier en nu. Blijf nou niet doorgaan. Anders ga ik je aanmelden voor vakantie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef rakotto het volgende:
Ik heb gewoon vrijgenomen vandaag om dit mee te maken.Ugh, hopelijk is het einde van Mubarak vandaag!
jaaah die's toepasselijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weeeee will weeeee will rock you!
Kindje tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je had inderdaad beter een naam als Mubarak moeten nemen.
"He's Leaving!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eej aj, maarre weet iemand wat ze echt roepen ?
Ligt het dus niet aan mij.quote:
Kap er nu maar mee zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je had inderdaad beter een naam als Mubarak moeten nemen.
Hoe heette dat kleine zwarte kuikentje ook al weer? Die met dat halve ei op zijn hoofd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
't Zit ook niet mee hier op dat gemene Fok! Forum
Calimeroquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe heette dat kleine zwarte kuikentje ook al weer? Die met dat halve ei op zijn hoofd?
Malicero toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe heette dat kleine zwarte kuikentje ook al weer? Die met dat halve ei op zijn hoofd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna goed, maar helaas, u gaat niet door voor de vakantie van uw leven naar het Tahrir pleinquote:
calimero whahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Inmiddels beroemde foto nu ook op dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)ief_protesteren.htmlDie foto's met het wasmandje en de andere met een banaan bij z'n oor heb ik niet eerder gezien... Brilliant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |