Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet meer webcams zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met een dienblad. Hoe kom je erop?.
Normaal gesproken zijn er bijzonder weinig publieke webcams in Egypte actief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?
http://www.sheratoncairoview.com/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?
Het lijkt nu ook gewoon veiliger op straat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
overdag zijn de camera's moeilijker te zien, denk ik. Immers, geen enorme lampen nodig
Gisteren had ik een site met logs, enige wat ik kan bevestigen, is dat ze in de radius van de "6de vloot", maar waar die ligt weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de USS enterprise? Die zou nu toch allang in Egypte aangekomen moeten zijn?
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadighedenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Zal ik nog even snel naar de winkel kunnen voordat de rellen beginnen?
Ik denk niet dat Mubarak aftreed vandaag hoor... hem kennende blijft ie gewoon lekker tot September.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadigheden
Ik heb zin om een steen te gooienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadigheden
aje ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews live audio (tv)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb zin om een steen te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |