isnt that cute... but its wrong!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Michael-H het volgende:
Er staan blijkbaar meerdere pleinen vol, Liberation Square en Tahrir Square???
Iedereen die het kan, gif-caps klaarzettenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Oke ze gaan nu binnen een minuut echt bidden.
Je wilt de bid-wave zien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iedereen die het kan, gif-caps klaarzetten
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef -jos- het volgende:
Oke ze gaan nu binnen een minuut echt bidden.
Oh, kan ook. De bel klonk iig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Volgens mij zijn ze nog bezig met de preek.
je zal ze toch allemaal koffie met gebak moeten brengen, echt staat bomvol en er staan er nog duizenden en duizenden te wachten om na controle het plein op te kunnen, middaggebed is nog niet begonnen.quote:
overdag zijn de camera's moeilijker te zien, denk ik. Immers, geen enorme lampen nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom zenden ze nu wel live uit en gisteren gwn totaal niet?
kwou het net zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Michael-H het volgende:
euronews heeft scherper beeld lijkt het...
edit: nu niet meer live...
Was gisteren al.. ze hebben een ergens een straatlamp ge-macguyverd zodat ze stroom kunnen aftappen voor opladen telefoons.quote:
Man, heel dat plein is gemacguyverdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef wdn het volgende:
Was gisteren al.. ze hebben een ergens een straatlamp ge-macguyverd zodat ze stroom kunnen aftappen voor opladen telefoons.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Was gisteren al.. ze hebben een ergens een straatlamp ge-macguyverd zodat ze stroom kunnen aftappen voor opladen telefoons.
Ze hebben ook meerdere katapulten in elkaar geknutseldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Man, heel dat plein is gemacguyverd
indd.!! goeie foto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef AryaMehr het volgende:
Mooie foto's:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
Warning: zitten ook een aantal 'schokkende' tussen.
Ja egyptenaren zijn handig, die zijn gewend om van niets iets te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat pro's ze belaagden en bijv. hotelsecurity uit veiligheid ze afgenomen had.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom zenden ze nu wel live uit en gisteren gwn totaal niet?
En deel 2 (stuk minder schokkend, maar des te indrukwekkendere foto's)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef AryaMehr het volgende:
Mooie foto's:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
Warning: zitten ook een aantal 'schokkende' tussen.
Ik snap niet dat er niet meer webcams zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat pro's ze belaagden en bijv. hotelsecurity uit veiligheid ze afgenomen had.
Zo heb ik het begrepen en er zijn ook wat camera's gesneuveld.
Hij zou beter wat kunnen vertalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Ermanon het volgende:
Ik wordt schijtziet van die gast op AJE, zitten ze te bidden, gaat hij er vrolijk doorheen zitten lullen dat het anders nooit zo stil is.
Gisteren ook al. Hou gewoon je muil eens een laat de rust dan ook horen...
Ik zie je al gaan met een dienblad. Hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zal ze toch allemaal koffie met gebak moeten brengen, echt staat bomvol en er staan er nog duizenden en duizenden te wachten om na controle het plein op te kunnen, middaggebed is nog niet begonnen.
U vraagt, hij doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij zou beter wat kunnen vertalen.
Dat kan'ie dus niet, klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij zou beter wat kunnen vertalen.
[Fotos] Demonstraties in Egyptequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En deel 2 (stuk minder schokkend, maar des te indrukwekkendere foto's)
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests-part-2/
Zet deze beide links ff in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |