Andersdenkenden worden gewoon geband hier, CENSUURquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet een discussie voor hier en nu. Blijf nou niet doorgaan. Anders ga ik je aanmelden voor vakantie
Weeeee will weeeee will rock you!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Yoooou'll neeeeeeveeeeeer waaaaalk aaaalooooone.
Zo zouden ze het in Engeland doen.
Komt Lee Towers straks nog opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
Yoooou'll neeeeeeveeeeeer waaaaalk aaaalooooone.
Ik zou met de helft gaan en het plein blijven bezetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Darklight het volgende:
Gaan ze straks met zn allen naar het paleis?
In dat geval is iemand al snel radicaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n wereldvreemde romanticus die de schoonheid ziet in een groep mensen die een hoogst waarschijnlijk niet-bestaande bovennatuurlijke entiteit aanhalen.
Gewoon niet in dit topic. Maak een ander topic aan in MO, daar mag je helemaal los.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Andersdenkenden worden gewoon geband hier, CENSUUR![]()
Als je maar hetzelfde denkt als de mods
Of gewoon in het goede topic gaat zitten discussierenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Andersdenkenden worden gewoon geband hier, CENSUUR![]()
Als je maar hetzelfde denkt als de mods
quote:
Ehm.. het klinkt nu wel heel erg alsof ze "Holland! Holland!" roepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weeeee will weeeee will rock you!
Dat zou wel helemaal mooi zijn. Als ze een lied zouden zingen. Al is het chanten van nu ook hypnotiserend.quote:
Verrek jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ehm.. het klinkt nu wel heel erg alsof ze "Holland! Holland!" roepen.
Je had inderdaad beter een naam als Mubarak moeten nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Niet een discussie voor hier en nu. Blijf nou niet doorgaan. Anders ga ik je aanmelden voor vakantie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef rakotto het volgende:
Ik heb gewoon vrijgenomen vandaag om dit mee te maken.Ugh, hopelijk is het einde van Mubarak vandaag!
jaaah die's toepasselijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weeeee will weeeee will rock you!
Kindje tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je had inderdaad beter een naam als Mubarak moeten nemen.
"He's Leaving!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eej aj, maarre weet iemand wat ze echt roepen ?
Ligt het dus niet aan mij.quote:
Kap er nu maar mee zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je had inderdaad beter een naam als Mubarak moeten nemen.
Hoe heette dat kleine zwarte kuikentje ook al weer? Die met dat halve ei op zijn hoofd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
't Zit ook niet mee hier op dat gemene Fok! Forum
Calimeroquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe heette dat kleine zwarte kuikentje ook al weer? Die met dat halve ei op zijn hoofd?
Malicero toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe heette dat kleine zwarte kuikentje ook al weer? Die met dat halve ei op zijn hoofd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna goed, maar helaas, u gaat niet door voor de vakantie van uw leven naar het Tahrir pleinquote:
calimero whahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Inmiddels beroemde foto nu ook op dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)ief_protesteren.htmlDie foto's met het wasmandje en de andere met een banaan bij z'n oor heb ik niet eerder gezien... Brilliant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |