quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Staal het volgende:
Je ziet die mubarakpop boven die ruggen bungelen aan de galg.
Valt me net op jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vrouwen die tussen de mannen bidden? Sure!![]()
zat wel een vrouw te filmen met haar mobieltje dus vandaag mag alles denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vrouwen die tussen de mannen bidden? Sure!![]()
Kan het niet cappen maar het is zo melig om te zien.quote:
ach hij vergeet dat er een wereldgroot verschil zit tussen conservatief, fundamentalistisch en radicaal. Never mind him.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat verhaal met je onderzoek en die deskundige .. lamaar ik ga er ook niet meer op in
Vrijdag daar = Zondag hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Toverheks het volgende:
nee het gebed is nog steeds gaande
duurt een vrijdagmiddag gebed langer dan andere dagen weet iemand dat
We geven je wel veel werk zo, sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders moet ik weer ingrijpen
Nu wel hoor !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sssht, jij weet niet eens over welke plein we het hebben.
Egypte is altijd redelijk conservatief geweest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor, uit een onderzoek bleek dat ongeveer 80% van de Egyptenaren redelijk conservatief zijn.
Een zeer dunne lijn binnen de Islam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach hij vergeet dat er een wereldgroot verschil zit tussen conservatief, fundamentalistisch en radicaal. Never mind him.
ja dat wist ik maar bedoel is het gebed dan langer vind het een machtig gezichtquote:
Een wereldgroot verschil, inderdaad. Je moest eens weten hoe dun die scheidslijn is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef BrandX het volgende:
ach hij vergeet dat er een wereldgroot verschil zit tussen conservatief, fundamentalistisch en radicaal. Never mind him.
Nee het gebed zelf is korter dan normaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Toverheks het volgende:
nee het gebed is nog steeds gaande
duurt een vrijdagmiddag gebed langer dan andere dagen weet iemand dat
Dat wou ik net zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:RT @Ssirgany: RT @ElFoulio: All types are praying, unveiled women, men with long hair, just cuz ppl pray don't make them extremists or anyth
Niet een discussie voor hier en nu. Blijf nou niet doorgaan. Anders ga ik je aanmelden voor vakantiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een wereldgroot verschil, inderdaad. Je moest eens weten hoe dun die scheidslijn is.
Ach, laat ze. Niet geheel verwonderlijk dat wij beiden, die uit het Midden-Oosten komen, wel weten waar we het over hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Een zeer dunne lijn binnen de Islam.
dank je wel, volgens mij is het afgelopen hoor een geschreeuw mooi hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee het gebed zelf is korter dan normaal.
Nu het gebed voor de overledenen.
En hoe, wat een mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, volgens mij is het afgelopen hoor een geschreeuw mooi hoor
stond een vrouw zonder hoofddoek met haar mobiel er tussen te filmen dus vandaag mag allesquote:
Yoooou'll neeeeeeveeeeeer waaaaalk aaaalooooone.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Maitje het volgende:
Blijft een gaar geloof...
Anywee... als ze nu is met z'n alle "we are the champions" zingen.. hebben we nog een beetje amusement
Die heeft 't niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stond een vrouw zonder hoofddoek met haar mobiel er tussen te filmen dus vandaag mag alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |