Werd daar nogal moe van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
quote:gpdcairo GPD Cairo
Net bij de barbier geweest, zes dagen baard is eraf. lekker gevoel
quote:
Over de fanta en de cappuccino zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, gpdcairo is bij de kapper geweest![]()
Vond zijn eerdere tweets toch interessanter
ja gatverdamme zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
AJE knalt ff die 'lekkere' filmpjes erin....
idd...aan de andere kant......... nu weet men waar ze het voor doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt steeds bizarder te worden, hoe vaker je het zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef gehotseflotst het volgende:
Het aantallen discussie topic - Egypte
Kijk, dat is ook een leuk topic jongens!Daar is het leuker discussiëren
Hij heeft er heel wat gehad volgens zijn Twitterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Over de fanta en de cappuccino zeker
Hypocriete klootzakken zijn het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja die iraanse geestelijke ratelt maar door over het evil westen. Houd niet opWel grappig hoe hij nu de egyptenaren enorm aanmoedigd te gaan protesteren. Zou wel ironisch zijn als het volk van Iran weer een poging gaat wagen door door egypte.
100.000 mensen ziet er wel wat anders uit, ik denk dat heel veel mensen toch tevreden zijn met het aftreden in september (of dat nou echt verandering betekend of niet)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel een paar honderdduizend.
Suleiman is niet geliefd, maar misschien zouden ze het accepteren tot Sept. Je hoort weinig over wat 'ze' 'nu' exact willen ipv Mubarak. Vooral omdat er geen echte 'ze' is op dit moment, althans niet wat nu bekend gemaakt word ( veiligheid).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze willen nu vooral Mubarak weg. Ik denk dat die optie minimaal verdeling zou opleveren.
Wachten ze op dat gebed? Want er was toch ook een om 16:08 Egyptische tijd waarna het de afgelopen dagen vaak losging?quote:
quote:Egyptian Muslims kneel to pray, Christians link arms to protect them http://yfrog.com/h02gvclj
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En niemand zit die iraanse stream meer te kijken waar kei en keihard uitgehaald wordt naar de VS nu op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |