Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet meer webcams zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met een dienblad. Hoe kom je erop?.
Normaal gesproken zijn er bijzonder weinig publieke webcams in Egypte actief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?
http://www.sheratoncairoview.com/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, daar zou ik nog op zoeken inderdaad. Die moeten toch wel te vinden zijn met internet weer in de lucht?
Het lijkt nu ook gewoon veiliger op straat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
overdag zijn de camera's moeilijker te zien, denk ik. Immers, geen enorme lampen nodig
Gisteren had ik een site met logs, enige wat ik kan bevestigen, is dat ze in de radius van de "6de vloot", maar waar die ligt weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de USS enterprise? Die zou nu toch allang in Egypte aangekomen moeten zijn?
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadighedenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Zal ik nog even snel naar de winkel kunnen voordat de rellen beginnen?
Ik denk niet dat Mubarak aftreed vandaag hoor... hem kennende blijft ie gewoon lekker tot September.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadigheden
Ik heb zin om een steen te gooienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Er komen geen rellen, maar Mubarak stapt af zonder verdere gewonden of gewelddadigheden
aje ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews live audio (tv)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb zin om een steen te gooien
Neh, dictators stappen niet zelf op. Die gaan door tot de dood.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Yep dat vind ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef BrandX het volgende:
wat is dat toch elke keer weer een indrukwekkend gezicht, dat gebed!
quote:ElFoulio After friday prayer there will be another prayer for those who have died #Tahrir
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Eensch...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef BrandX het volgende:
wat is dat toch elke keer weer een indrukwekkend gezicht, dat gebed!
Schijnt dat ze in tijde van Cheops ook al rellen hadden, hebben ze een gigantische berg stenen opgebouwd aan de rand van de stad......kwamen de anti-s niet opdagen......quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef AryaMehr het volgende:
Een plein vol met geïndoctrineerde islamisten. Wat prachtig.
Je vraagt je idd wel af hoeveel van die mensen een radicale gedachtegoed hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef AryaMehr het volgende:
Een plein vol met geïndoctrineerde islamisten. Wat prachtig.
LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef gehotseflotst het volgende:
Er zijn er ook een paar zonder ritmegevoel"Oh, we moeten alweer voorover buigen, shit!
"
Nu krijg je honderden DM's.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou iemand me ajb een update willen pmmen?
Oh, wacht, ik had ook inderdaad 'jemig, wat mooi zeg' moeten roepen. Zoals een echte Nederlander betaamd.quote:
Nee, die pedopriesters hier zijn geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je vraagt je idd wel af hoeveel van die mensen een radicale gedachtegoed hebben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
Nu de vraag hoeveel mensen er aan het bidden zijn
Wie het goed raad..wint!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
2 keer de helft?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
Oh god, wat denk jij heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik had ook inderdaad 'jemig, wat mooi zeg' moeten roepen. Zoals een echte Nederlander betaamd.
Ongeveer 80 procent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Je vraagt je idd wel af hoeveel van die mensen een radicale gedachtegoed hebben.
quote:ianinegypt Ian Lee
by Sandmonkey
I've never seen this many people in/going to Tahrir. More than "Million Man March" #jan25 #egypt
Ja. Het duurt tot aan de executie voordat de plaat voor de kop is weggesmolten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, dictators stappen niet zelf op. Die gaan door tot de dood.
kwou net zeggen ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Nee, die pedopriesters hier zijn geweldig
Jahaa, de mossels nemen ons over. Straks moeten wij ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef no1uknow het volgende:
Al die mensen hier die lacherig over dat bidden doen, ergens bang voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Maitje het volgende:
Ze zou maar in een rolstoel zitten.. dan ken je niet islamitsch biddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben niet zo'n wereldvreemde romanticus die de schoonheid ziet in een groep mensen die een hoogst waarschijnlijk niet-bestaande bovennatuurlijke entiteit aanhalen.quote:
Ja zat ook al te kijken...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag me af of bij het gebed op het plein mannen en vrouwen ook gescheiden zijn
Verschillende hoofddoekjes tussen de mannen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja zat ook al te kijken...
Ik dacht even te zien dat het niet gescheiden was, maar zo zeker ben ik niet
Jordanie, shit has hit the fanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar dit zou toch een dag worden van protesten in de gehele arabische wereld? Hoe gaat het nu in andere landen?
Ik ook niet, maar toch vind ik het heel speciaal om te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n wereldvreemde romanticus die de schoonheid ziet in een groep mensen die een hoogst waarschijnlijke niet bestaande bovennatuurlijke entiteit aanhalen.
of je nu geloof in een of andere god of niet, op dat plein geldt hoofdzakelijk nu een ding, en dat is dat ze allemaal geloven in hun strijd. Imo een veelbelangerijker geloof dan welke andere dan ook. En dat verbindtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat de andersgelovigen op het plein zich nog steeds veel meer verbonden voelen met de moslims dan ooit tevoren.
Massahysterie..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Misstique het volgende:
Ik denk dat de andersgelovigen op het plein zich nog steeds veel meer verbonden voelen met de moslims dan ooit tevoren.
Ze strijden beiden voor hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Misstique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |