Hey, ik maak er tenminste een keurige OP van.quote:
Hm. Ik denk dat onze smaken dan enigszins uit elkaar liggen.quote:En niets 'oei', ik had er een best leuk feestje laatst.
Duurt even een paar minuten, maar dan heb je ook wat!quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Duurt even een paar minuten, maar dan heb je ook wat!
Was een besloten feestje, geen standaard Piano's-feestje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Ik denk dat onze smaken dan enigszins uit elkaar liggen.
Eens. Veel vrouwmensen daar.quote:
Concept.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:04 schreef TvhN het volgende:
[..]
Globale onderzoeksopzet?
Ben zelf net begonnen met het concept-projectvoorstel.
Ja het 'criterium' verjaardag was ik een beetje vergeten op een gegeven moment.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Slaif het volgende:
En het ging toch om kroegen om een feestje te geven. Jop noemt ook tenten op om daarna heen te gaan.
Nou mooi is dat.quote:
Vroeg beginnen, vroeg op bed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Fems het volgende:
Neehoor. Vrijdag kan je ook gewoon zuipen Jopsel.
...en daar ging je kans om überhaupt met mij een biertje te mogen doen.quote:
Hai!quote:
En wie rijdt er straks keurig 130?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
3 minuten, wheej. Maar even serieus, wie rijdt nu nog altijd keurig 120?
Ja, ik niet. Niet om het een of ander, maar als je een beetje goed luistert naar de radio kan je prima 140 gemiddeld rijden en toch geen boete ontvangen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En wie rijdt er straks keurig 130?
Toffff.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Oneself het volgende:
Haha ik kom net achter hele leuke dingen.
Hai Jop! Ik ben een briefje aan het schrijven voor je!
Oh waar staat dat? Hip. Ik wil wel standaard zo'n Superman-S voor m'n naam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Fems het volgende:
Voetbal omdat ik helemaal blij was dat ik zag dat je dat standaard kan doen!
Oke, beloofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jop, je moet wel beloven te doen wat er op de envelop staat.![]()
Nu staat 't vast, zo op 't internet, dat besef je he?quote:
Hoor je vast nog wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Fems het volgende:
Je maakt het spannend! Nu ben ik benieuwd wat je jopje gaat sturen!
En als je boven de post zo'n icon aanklikt, helemaal rechts boven.
Ja, ik hoop dat je er niet al teveel misbruik van maakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nu staat 't vast, zo op 't internet, dat besef je he?
Mij heeft ze al eens overleefd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef JH87 het volgende:
Ja roep maar een datum, of die zaterdag, maar ik weet niet of je slaif & nietz overleeft.
Dan weet ik nog wel een paar tekstenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat je er niet al teveel misbruik van maakt.
Diequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Oneself het volgende:
Haha ik kom net achter hele leuke dingen.
Hai Jop! Ik ben een briefje aan het schrijven voor je!
Hmmm, tis meer wat genant dan niet-leuk. Vandaar de ;')quote:
Falen hoort erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef ShiningStar het volgende:
Fijn, 29 van de 60 vragen fout. Tentamen vernaggeld.
Hahaha, dat kan ook best storend zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef ShiningStar het volgende:
Én mijn huisgenoot en haar vriend zijn bezig![]()
*zeik zaag zeur* sorry allemaal!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmm, tis meer wat genant dan niet-leuk. Vandaar de ;')
Ik bllllijf een hekel hebben aan pasfoto's maken.
En een goede dag mensen, idd!
Storend is het zeker. Ze staan nu inmiddels onder de douche en als je je bedenkt dat onze 'badkamer' niet meer is dan een hok met twee douchegordijnen ervoor... Bij de slaapkamer zit er tenminste nog een deur voor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hahaha, dat kan ook best storend zijn.
Ja een jongen die ik al een tijdje ken vond dat we gisteravond 'te zakelijk' afscheid genomen hadden. Heeft ie mij vannacht toen ik in mijn bed lag nog 10 keer gesmst/gebeld dat ie dat zo jammer vond en of we vanmiddag gaan afspreken. De stakker.quote:
Ieks. Ik ben weer eens heel blij met m'n eigen huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Storend is het zeker. Ze staan nu inmiddels onder de douche en als je je bedenkt dat onze 'badkamer' niet meer is dan een hok met twee douchegordijnen ervoor... Bij de slaapkamer zit er tenminste nog een deur voor!
Ah nee!, maar dan is het natuurlijk wel leuk om niet-zakelijk af te spreken natuurlijk - niets zo opwindend als iemand telefonisch lastigvallen!quote:Ja een jongen die ik al een tijdje ken vond dat we gisteravond 'te zakelijk' afscheid genomen hadden. Heeft ie mij vannacht toen ik in mijn bed lag nog 10 keer gesmst/gebeld dat ie dat zo jammer vond en of we vanmiddag gaan afspreken. De stakker.
Dan nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
Die arme jongen had gewoon wat teveel gedronken.
Dat weet jij, dat weet ik maar dat weten die eerstejaars nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dan nog.
Don't drink & dial....
Oooh, 't is een eerstejaars!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik maar dat weten die eerstejaars nog niet
Hoho, het is geen eerstejaars! Van een vierderjaars mag je wel wat verstandiger gedrag verwachten toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oooh, 't is een eerstejaars!
Die zijn inderdaad nog geen drank gewend.
Verandert vanzelf!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik val op ouder, kan ik ook niet veel aan doen.
[..]
Compliment naar mij?![]()
Ja, die kan je in je zak steken.quote:
Of je grens niet kennen als je er niet tegen kunt, nog erger...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef Telecaster het volgende:
Eensch. Dat verandert de zaak.
Vierdejaars en nog steeds niet tegen drank kunnen, dan ben je een amateur en een prutser.
Ach moet af en toe kunnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Of je grens niet kennen als je er niet tegen kunt, nog erger...
Dus je bent bewust op jacht naar oudere kerels die niet tegen drank kunnen en gaat vervolgens hier zeuren?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik val op ouder, kan ik ook niet veel aan doen.
Dat niet tegen drank kunnen had ik niet om gevraagd natuurlijk. En dat is nu juist de aard van het probleem, dus ik heb alle recht om te zeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus je bent bewust op jacht naar oudere kerels die niet tegen drank kunnen en gaat vervolgens hier zeuren?
In het UMCG hangen ze ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef Luco het volgende:
Is een duikertje van Jasper Oostland. Hebben in het Martini Ziekenhuis gehangen, vind het best toffe schilderijen.
Dat vind ik ook nog tot daar aan toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Of je grens niet kennen als je er niet tegen kunt, nog erger...
Eensch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef Luco het volgende:
Is een duikertje van Jasper Oostland. Hebben in het Martini Ziekenhuis gehangen, vind het best toffe schilderijen.
Hm, dat was niet zo gênant voor mij, des te meer voor de meneer in kwestie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Luco het volgende:
Niveau citroen uit je glas pakken of erger?
[..]
Haha, iemand heeft eens daadwerkelijk je citroen geroofd..?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm, dat was niet zo gênant voor mij, des te meer voor de meneer in kwestie.
Sterker nog, de citroenpit. Ik weet niet meer helemaal hoe het ging, was aan het praten met iemand en geloof dat ik die pit ondertussen terug deed in m'n glas en hij 'm vervolgens eruit pakte en in z'n mond deed ofzo. Raaaar verhaal, raaaare jongen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Haha, iemand heeft eens daadwerkelijk je citroen geroofd..?
Ouch.
Nogal! Een fris schijfje verkwikkende en vitamine C-rijke citroen, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Sterker nog, de citroenpit. Ik weet niet meer helemaal hoe het ging, was aan het praten met iemand en geloof dat ik die pit ondertussen terug deed in m'n glas en hij 'm vervolgens eruit pakte en in z'n mond deed ofzo. Raaaar verhaal, raaaare jongen.
I know. Sukkel ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nogal! Een fris schijfje verkwikkende en vitamine C-rijke citroen, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen.
Maar zo'n pitje alleen...
En maar denken dat 'ie smooth was.quote:
Ik ben dan kennelijk nog nooit zo dronken geweest.quote:Maar ja, past weer mooi binnen het alcohol-grens-niveau waar het hier over ging.
Denken alle enigszins beschonken jongens dat niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En maar denken dat 'ie smooth was.![]()
[..]
Ik vrees van wel. Net dat we dan ook de neiging hebben te denken dat we, ondanks al het bewijs van het tegendeel, wel degelijk kunnen dansen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Denken alle beschonken jongens dat niet?
Ach, een maat van me woonde eens in en zijstraat van 't Zuiderdiep en werd na een lange nacht doorhalen wakker met zes ( zes! ) inmiddels afgekoelde doch ongerepte gefrituurde halve kippen uit die automatiek van 't Amsterdams Broodjeshuis om z'n bed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ook nog nooit zo erg dat het genant werd. Wel eens dat ik lam thuis kwam en een verhaal over gehaktballen hield.
Na een *wat*?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Luco het volgende:
Zo, weekje vakantie!
Echt dronken dingen heb ik niet echt gedaan volgens mij, al vond ik wel ooit m'n afstandsbediening in mijn prullenbak na een a
Maar daarvoor blijft, als het goed is, minder bewijsmateriaal achter dan van mailtjes of sms'jes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef Bob. het volgende:
Gênante smsjes en telefoontjes heb ik vrijwel afgeleerd.Nu het domme gedrag op de avond verder nog..
Laatste keer echt zat was met Oud & Nieuw. Maar toen was ik te zat om genante dingen te doen, ik hing wat gelukzalig op een luie bank.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij is 't bij mij ook wel redelijk beschaafd gebleven de afgelopen periode. En ook dronken achter de pc heb ik al een poos niet meer gedaan.
Goed punt! En ik moet zeggen dat ik mijn leven qua alcohol de afgelopen maanden sowieso wel heb gebeterd, dus op zich klaag ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar daarvoor blijft, als het goed is, minder bewijsmateriaal achter dan van mailtjes of sms'jes.
Ik kan er gelukkig bovengemiddeld goed tegen (verdomd handig, zo'n metabolisme!), dus meestal gaan de mensen om me heen eerder genant doen dan ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Goed punt! En ik moet zeggen dat ik mijn leven qua alcohol de afgelopen maanden sowieso wel heb gebeterd, dus op zich klaag ik niet.
Haha, dat is ook wel eens leuk. En luie banken zijn daar geschikt voor, zat of niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Laatste keer echt zat was met Oud & Nieuw. Maar toen was ik te zat om genante dingen te doen, ik hing wat gelukzalig op een luie bank.
Awesomeness.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Oneself het volgende:
Mja Jop, je geen genante dingen kunnen herinneren kan twee dingen betekenen natuurlijk he.
Legen...quote:
Ik heb volgens mij 1x meegemaakt dat er naderhand dingen aan me verteld werden die ik me echt niet kon herinneren en die ook wel vrij erg genant waren. Maar over 't algemeen is 't gewoon allemaal heel netjes hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Oneself het volgende:
Mja Jop, je geen genante dingen kunnen herinneren kan twee dingen betekenen natuurlijk he.
Wait for it!quote:
In een weekend een heel seizoen gekekenquote:
De Neil Patrick Harris Show.quote:
Barney Stinson, "auteur" van de Bro Code.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Euh.
Neil Patrick Harris speelt toch die blonde in HIMYM? Wat idd leuk is btw.
Ik volg HIMYM niet, maar NPH kan sinds "Harold & Kumar Go To White Castle" een potje bij me breken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef Luco het volgende:
[..]Barney Stinson, "auteur" van de Bro Code.
Ik dan toch voor Alyson Hannigan.quote:
Ik heb een keer echt bij hoog en laag beweerd dat zij vroegah in Roseanne een van de titelrol' haar dochter speelde. Totaal niet waar, kwam ik later achter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik dan toch voor Alyson Hannigan.
Als het dan toch moet.
Nou, dan maak je lasagne.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Bob. het volgende:
Lasagne is wel ideaal als je voor meerdere mensen moet koken ja. En lekker.![]()
Nom. Nu heb ik zin in lasagne.
Maar dan wel flippen in de lucht!quote:
Maar dan moet ik mijn huis uit, en ik heb me net in m'n roze bloemetjes pyjamabroek gehesen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou, dan maak je lasagne.
Soms moet je het leven niet moeilijker maken dan het al is.
Grote pan met nasi!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef Fems het volgende:
Nee, dat is best dom!
Ik moet voor 5 man koken vanavond, wat zal ik koken?
Ik ga voor een king size hele ongezonde doch lekkere PIZZAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:37 schreef Luco het volgende:
Ben nooit zo'n fan geweest van nasi... Ik ga vanavond weer voor de pasta
Ja, dan houdt alles op natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn huis uit, en ik heb me net in m'n roze bloemetjes pyjamabroek gehesen.
Kan ik wel hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dan wel flippen in de lucht!
Ik heb er het volste vertrouwen in!quote:
Hm. De laatste keer was voor mij tijdens die stroomstoring in december vorig jaar.quote:Koken met kaarsjes is trouwens ook leuk.
Eten smaakt toch net wat lekkerder wanneer er wat extra ambacht in is gestoken (?).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef JH87 het volgende:
Gaat wel wat sneller op een fornuis hoor.
Je bedoelt moeite! En ik denk toch dat als jij iets lekkers in een uurtje op 't fornuis klaarmaakt, het beter smaakt dan wanneer je 24u bezig bent een stukje kip te braden boven een waxinelichtje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Eten smaakt toch net wat lekkerder wanneer er wat extra ambacht in is gestoken (?).
Ja, dat bedoelde ik. Gaat lekker vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bedoelt moeite! En ik denk toch dat als jij iets lekkers in een uurtje op 't fornuis klaarmaakt, het beter smaakt dan wanneer je 24u bezig bent een stukje kip te braden boven een waxinelichtje.
Daar ga ik morgen nog over nadenken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat ga je zondag koken voor Date, TC?
Goh.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Gaat lekker vandaag.
En inderdaad, maar stiekem waren die kaarsen meer voor de sfeer.
Ja, je leek het niet helemaal te snappen. Maakt niet uit hoor, Jop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Goh.
Hier zou 't niet opwegen tegen 't huidige geschreeuw van schizobuurman. Die is blijkbaar weer wakker uit z'n winterslaap vd laatste weken.
Ja ik had t wel door! Ik deed een beetje flauw, dacht dat jij daar zo goed in was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, je leek het niet helemaal te snappen. Maakt niet uit hoor, Jop.
Ik duik zo wel de kroeg in. Of later dan 'zo'.
Had ik door en je hapt leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja ik had t wel door! Ik deed een beetje flauw, dacht dat jij daar zo goed in was.
Proost.
Tsk. Is dat nou de VOC-geest..?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Tis pisweer, ik weet niet of ik nog ga. Fietsen.
Chicks dig it.quote:
Wat ik zeg. Chicks dig it.quote:
Bruiloften, begrafenissen, crematies, intakes en een enkele zware vergadering.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef Luco het volgende:
Pakken zijn trouwens best tof, alleen draag ik de mijne amper.
En diplomauitreikingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bruiloften, begrafenissen, crematies, intakes en een enkele zware vergadering.
Oh, en ik heb eens in pak opgetreden na daartoe uitgedaagd te zijn door m'n zanger. *Warm*!
Oh ja. Al zijn dat tegenwoordig meer promoties in mijn leeftijdscategorie.quote:
Dat is ook een diplomauitreiking. Vorige promotie waar ik heen ben gegaan was ik 1 van de weinigen in pakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh ja. Al zijn dat tegenwoordig meer promoties in mijn leeftijdscategorie.
Hmmmm... "kroeg"", zeg je..?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Met een pak aan in de kroeg in Groningen zitten. Was wel leuk trouwens
Ik moet nog altijd leren niet te happen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Had ik door en je hapt leuk.
Tis pisweer, ik weet niet of ik nog ga. Fietsen.
Ach, normaal loop ik er in m'n eigen tijd niet in, dus dan is het af en toe best grappig. En inderdaad, ook in pak op café gaan kan hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is ook een diplomauitreiking. Vorige promotie waar ik heen ben gegaan was ik 1 van de weinigen in pak
Dat is serieus stijlvol, optreden in pak. Wel 'n beeetje casual maken, maar ik vind 't leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh, en ik heb eens in pak opgetreden na daartoe uitgedaagd te zijn door m'n zanger. *Warm*!
Vrouwen moeten geen broekpakken dragen, gewoon mantelpakjes. En dan nog moet ze het kunnen hebben, sommigen zien er meteen veel te serieus uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:15 schreef Bob. het volgende:
Ik draag het alleen als het echt moet naar een congres ofzo. En dan wel een mantelpakje, vind met broek bij vrouwen al helemaal lelijk.
Bij mannen is het wel leuk.
Hangt er net vanaf hoe je 't draagt dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen broekpakken dragen, gewoon mantelpakjes. En dan nog moet ze het kunnen hebben, sommigen zien er meteen veel te serieus uit
Zoals die hakken die jij hebt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hangt er net vanaf hoe je 't draagt dan.
Als je 't doet horen er eigenlijk wel torenhoge hakken onder, vind ik.
Maar stel iedereen zou opeens standaard in pak lopen, zou dat dan nog steeds zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef ShiningStar het volgende:
Alweer thuis![]()
Kroeg komt volgende week wel weer, heb ik gister en woensdag al gedaan...
Mannen in pak
Tuurlijk wel, alleen nu gelukkig nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Denken aan zomerjurkjes is deprimerend.Het wordt vast nooit meer warm.
Nou, een dagje opeens even 20 graden en lekker zonnetje zou best mogen hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen nu gelukkig nog niet
Dat hebben ze in Egypte en hoor je ze daar complimentjes aan het weer geven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou, een dagje opeens even 20 graden en lekker zonnetje zou best mogen hoor!
Ze zullen het vast fijn vinden dat het i.i.g. niet regent. Geen regendruppels althans.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Egypte en hoor je ze daar complimentjes aan het weer geven?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ze zullen het vast fijn vinden dat het i.i.g. niet regent. Geen regendruppels althans.
Nodig. Als we weer bier kunnen drinken enzo, dan krijg je mn statusupdate ook mee...quote:
Die 's mooi!quote:
Om er geen insiders joke van te maken:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Die 's mooi!
En qua ponytail angle zit ik op average/above average, haha
Ja, die is natuurlijk wel het mooist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Stiekem eigenlijk Theoretical Zero Point, natuurlijk.
Maar dan kan het wel weer achter je oren! Gewoon een middenscheiding in die staart, easy does it.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die is natuurlijk wel het mooist.Maar ietwat onpraktisch, ik zie altijd zo weinig met die bos haar voor m'n gezicht.
Wow, wat een supertip. Toch handig, dat internet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Maar dan kan het wel weer achter je oren! Gewoon een middenscheiding in die staart, easy does it.
Nou he! Mocht je meer van dergelijke problemen hebben.. Gewoon vragen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wow, wat een supertip. Toch handig, dat internet.
Ik maakte het causal met Spaanse laarzen maat 45 eronder. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat is serieus stijlvol, optreden in pak. Wel 'n beeetje casual maken, maar ik vind 't leuk!
Geen pak hier tho.
Haha, je hebt in de sauna in Peize zo'n ruimte met nepstrand, compleet met krijsende zeemeeuwen uit de stereoinstallatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je de palmbomen, de parelwitte stranden en dergelijke er dus helemaal zelf bij denken
Dat dus.quote:
Hoe kan dat effectief zijn? Een open haard is toch alleen effectief als-ie daadwerkelijk warmte afgeeft?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef Oneself het volgende:
Kazig of karig?
Mijn uberneppe openhaard-dvd is anders supereffectief!
Dat ben jij Jop in een notendop.quote:
Welnee. Tijd voor weekend!quote:
Welnee. Open haarden zijn er voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hoe kan dat effectief zijn? Een open haard is toch alleen effectief als-ie daadwerkelijk warmte afgeeft?
Nee, een open haard is ook effectief als hij sfeer geeft. Wat Bob. zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hoe kan dat effectief zijn? Een open haard is toch alleen effectief als-ie daadwerkelijk warmte afgeeft?
Jij ook al? Wat is dat toch met stalkers en dit forum..?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
En ik heb geloof ik een stalker! Iets met 4 PMs binnen een uur.
Verdacht, verdacht.quote:
Ik heb dan dus voorbereiding van de veldcompetitiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:34 schreef joppie_saus het volgende:
Kaartjes gekocht voor Faithless in Martiniplaza
Nou en, een concert is maar éénmaligquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb dan dus voorbereiding van de veldcompetitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |