Hey, ik maak er tenminste een keurige OP van.quote:
Hm. Ik denk dat onze smaken dan enigszins uit elkaar liggen.quote:En niets 'oei', ik had er een best leuk feestje laatst.
Duurt even een paar minuten, maar dan heb je ook wat!quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Duurt even een paar minuten, maar dan heb je ook wat!
Was een besloten feestje, geen standaard Piano's-feestje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Ik denk dat onze smaken dan enigszins uit elkaar liggen.
Eens. Veel vrouwmensen daar.quote:
Concept.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:04 schreef TvhN het volgende:
[..]
Globale onderzoeksopzet?
Ben zelf net begonnen met het concept-projectvoorstel.
Ja het 'criterium' verjaardag was ik een beetje vergeten op een gegeven moment.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Slaif het volgende:
En het ging toch om kroegen om een feestje te geven. Jop noemt ook tenten op om daarna heen te gaan.
Nou mooi is dat.quote:
Vroeg beginnen, vroeg op bed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Fems het volgende:
Neehoor. Vrijdag kan je ook gewoon zuipen Jopsel.
...en daar ging je kans om überhaupt met mij een biertje te mogen doen.quote:
Hai!quote:
En wie rijdt er straks keurig 130?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
3 minuten, wheej. Maar even serieus, wie rijdt nu nog altijd keurig 120?
Ja, ik niet. Niet om het een of ander, maar als je een beetje goed luistert naar de radio kan je prima 140 gemiddeld rijden en toch geen boete ontvangen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En wie rijdt er straks keurig 130?
Toffff.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Oneself het volgende:
Haha ik kom net achter hele leuke dingen.
Hai Jop! Ik ben een briefje aan het schrijven voor je!
Oh waar staat dat? Hip. Ik wil wel standaard zo'n Superman-S voor m'n naam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Fems het volgende:
Voetbal omdat ik helemaal blij was dat ik zag dat je dat standaard kan doen!
Oke, beloofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jop, je moet wel beloven te doen wat er op de envelop staat.![]()
Nu staat 't vast, zo op 't internet, dat besef je he?quote:
Hoor je vast nog wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Fems het volgende:
Je maakt het spannend! Nu ben ik benieuwd wat je jopje gaat sturen!
En als je boven de post zo'n icon aanklikt, helemaal rechts boven.
Ja, ik hoop dat je er niet al teveel misbruik van maakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nu staat 't vast, zo op 't internet, dat besef je he?
Mij heeft ze al eens overleefd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef JH87 het volgende:
Ja roep maar een datum, of die zaterdag, maar ik weet niet of je slaif & nietz overleeft.
Dan weet ik nog wel een paar tekstenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat je er niet al teveel misbruik van maakt.
Diequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Oneself het volgende:
Haha ik kom net achter hele leuke dingen.
Hai Jop! Ik ben een briefje aan het schrijven voor je!
Hmmm, tis meer wat genant dan niet-leuk. Vandaar de ;')quote:
Falen hoort erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef ShiningStar het volgende:
Fijn, 29 van de 60 vragen fout. Tentamen vernaggeld.
Hahaha, dat kan ook best storend zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef ShiningStar het volgende:
Én mijn huisgenoot en haar vriend zijn bezig![]()
*zeik zaag zeur* sorry allemaal!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmm, tis meer wat genant dan niet-leuk. Vandaar de ;')
Ik bllllijf een hekel hebben aan pasfoto's maken.
En een goede dag mensen, idd!
Storend is het zeker. Ze staan nu inmiddels onder de douche en als je je bedenkt dat onze 'badkamer' niet meer is dan een hok met twee douchegordijnen ervoor... Bij de slaapkamer zit er tenminste nog een deur voor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hahaha, dat kan ook best storend zijn.
Ja een jongen die ik al een tijdje ken vond dat we gisteravond 'te zakelijk' afscheid genomen hadden. Heeft ie mij vannacht toen ik in mijn bed lag nog 10 keer gesmst/gebeld dat ie dat zo jammer vond en of we vanmiddag gaan afspreken. De stakker.quote:
Ieks. Ik ben weer eens heel blij met m'n eigen huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Storend is het zeker. Ze staan nu inmiddels onder de douche en als je je bedenkt dat onze 'badkamer' niet meer is dan een hok met twee douchegordijnen ervoor... Bij de slaapkamer zit er tenminste nog een deur voor!
Ah nee!, maar dan is het natuurlijk wel leuk om niet-zakelijk af te spreken natuurlijk - niets zo opwindend als iemand telefonisch lastigvallen!quote:Ja een jongen die ik al een tijdje ken vond dat we gisteravond 'te zakelijk' afscheid genomen hadden. Heeft ie mij vannacht toen ik in mijn bed lag nog 10 keer gesmst/gebeld dat ie dat zo jammer vond en of we vanmiddag gaan afspreken. De stakker.
Dan nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Jesse_ het volgende:
Die arme jongen had gewoon wat teveel gedronken.
Dat weet jij, dat weet ik maar dat weten die eerstejaars nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dan nog.
Don't drink & dial....
Oooh, 't is een eerstejaars!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik maar dat weten die eerstejaars nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |