Ok. Heb toch nog geen honger. 20u doen?quote:
Nou Nietz gaat 't niet halen dus we moeten maar ff pizzaatje halen ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ok. Heb toch nog geen honger. 20u doen?
Ik wil ook lente.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Oneself het volgende:
BBBBBBBBBBBBr. Het is te koud om buiten te lopen.
Neem je het lawaai dan ook gelijk op de koop toe?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
"Spanjaarden lunchen uitgebreid en nemen dan een siësta"
Spanje
Valt me mee dat je 'm nog niet ingepakt hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef Oneself het volgende:
Jaaa ik ook. En ik ga mn tv even weer aansluiten. Heb 'em dr uitgetrokken in mijn enthousiasme.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Oneself het volgende:
BBBBBBBBBBBBr. Het is te koud om buiten te lopen.
Geen sneakers?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
Vond ik wel! Maar heb al anderen gezien
Ik vind quicks best nice!!!
Maar wat moet ik anders kopen voor zomerse sniekers Jesse![]()
(Ben geen fan van wit want vies)
Okee, dan moeten het Bommels of Van Lier wordenquote:
Als je maar niet van die Floris 'sneakers' neemt, die zijn het allemaal nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, dan moeten het Bommels of Van Lier worden
Doe gelijk maar duurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, dan moeten het Bommels of Van Lier worden
Tja...quote:
'zomer',quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Oneself het volgende:
Hier Rene, inspiratie:
[ afbeelding ]
Zooltje(s) erin en hop.
Wanneer kan je?quote:
Moet je morgen werken? Anders gewoon nuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef nietzman het volgende:
Als ik me morgenavond net zo voel als nu, dan.
Hup, het zonnetje schijnt!quote:
Zaalkorfbalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, de voetbaltas is ingepakt met meer skikleding dan voetbalkleding, maar we gaan ervoor!
Jop zal je missen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Oneself het volgende:
Time to move! Zo spullen inbouwen en er dan vandeuuur. Leuk jullie 'gekend' te hebben!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, komen er nog afscheidszoenen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Oneself het volgende:
Time to move! Zo spullen inbouwen en er dan vandeuuur. Leuk jullie 'gekend' te hebben!
En Luco.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Oneself het volgende:
Yikes. Bij het beluisteren daarvan heb ik ook even de neiging om subiet te gaan verhuizen...quote:
Haterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yikes. Bij het beluisteren daarvan heb ik ook even de neiging om subiet te gaan verhuizen...
Van sommige dingen absoluut.quote:
Fijn zo, goed te horen!quote:
Zolang je maar niet zelf rijdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik zit nu id auto en ga even slapen, denk ik.
Heee zag ik daar mijn huis voorbij schieten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Van sommige dingen absoluut.
Ik noem een dwarsstraat:
Alvast sorry voor alles.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:02 schreef joppie_saus het volgende:
Meuh, wat een filmpje, TC. Nu hangt dat deuntje steeds in mijn kop..
En ik had nog wel zo "alvast sorry voor alles" gezegd..!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:03 schreef ShiningStar het volgende:
En ik krijg last van plaatsvervangende schaamte
Dat zeker. Deze kon opzich nog wel, hoewel het een no-budget videoclip is en zeer lachwekkendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:03 schreef ShiningStar het volgende:
En ik krijg last van plaatsvervangende schaamte
Succes met je essay dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
Laten we het maar houden op vermoeidheid!
Volgens mij waren het postopkrikpostsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:20 schreef joppie_saus het volgende:
Laten we het maar houden op vermoeidheid!
Om te janken is hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat zeker. Deze kon opzich nog wel, hoewel het een no-budget videoclip is en zeer lachwekkend
Wie dan ook bedacht heeft dat het een goed idee was om die twee een programma te geven...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is het ook, met je eens. Maar beter dan die zooi van TC.
quote:
Ik doe niks andersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:56 schreef nietzman het volgende:
Wauw!
Heb je ook een bal gevangen, Luco?
Dat is inderdaad een uitstekende vraag. Vraag me echt af wie naar hun kijktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wie dan ook bedacht heeft dat het een goed idee was om die twee een programma te geven...
Vorm of worm?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef Renesite het volgende:
Wij worteltjes uit een zakje halen van de Albert Heijn, zit er een gemuteerde vorm in.
Ik ben ooit eens met open mond blijven hangen bij een aflevering waarin beide dames meedraaien in de Christine le Duc.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitstekende vraag. Vraag me echt af wie naar hun kijkt
Staat me inderdaad iets van bij... Klopt...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens met open mond blijven hangen bij een aflevering waarin beide dames meedraaien in de Christine le Duc.
Het zou me niets verbazen als het geboortecijfer alhier die maand een angstaanjagende daling vertoont.
9 maanden later tochquote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het geboortecijfer alhier die maand een angstaanjagende daling vertoont.
ZE GOGGLES!! ZEY DO NOZZING!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat me inderdaad iets van bij... Klopt...
Ach ja. Details waar ik mij als iemand met een totaal gebrek aan kinderwens niet in hoef te verdiepen.quote:
Huishouddingen doen, sporten, en me mentaal voorbereiden op weer een date vanavond.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:26 schreef Luco het volgende:
Ik ga vandaag heel veel afleveringen How I Met Your Mother kijken. Heb he-le-maal niks te doen vandaag.
Maar wel steeds met dezelfde dame.quote:
Eh, nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:38 schreef Luco het volgende:
Inderdaad zeg! Toch last van verkapte klapperende eierstokken?
Dus het is zo'n "date"quote:Op zondag 30 januari 2011 12:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eh, nee.
Maar hetzelfde proces waarmee zonder maatregelen kindjes geproduceerd worden heeft ook zo z'n aangename kanten.
Ook. Maar we beginnen in het cafe, daarna hapje eten, filmpje... meer "zo'n" date.quote:
Welnee. Dat is met haar *ook* leuk.quote:
Is het nieuwe rooster er al?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:39 schreef joppie_saus het volgende:
Rene, kan jij eens uitvogelen wanneer de vakken Criminologie, Jeugdrecht en Cliëntenrecht in periode 3 gegeven worden? Kan ze nergens vinden, zijn keuzemodules...
QFTquote:
En het einde is slechts een aangename bijkomstigheidquote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Welnee. Dat is met haar *ook* leuk.
Desnoods ga ik het niet uit de weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Luco het volgende:
[..]
En het einde is slechts een aangename bijkomstigheid
Huh? Hoezo niet..?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Fems het volgende:
fitnessen, ik vind eerlijk gezegd niet dat jij echt aan fitness doet TC..
Prima cardio.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef ShiningStar het volgende:
Bedsport is toch ook gewoon een soort fitness.
Klopt. Een stevige pot liefdesspel laat je meer calorieën verbranden dan een uurtje intensieve fitnesstraining.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef ShiningStar het volgende:
Bedsport is toch ook gewoon een soort fitness.
Tsk. Een paar series 60 kilo opdrukken en 20 kilometer / 55 minuten gecrosstraind net, noem het maar niets..!quote:
Nou, tot m'n 30e kon ik alles eten en drinken wat ik wilde zonder aan te komen...quote:
Ach, ik vind het wel relaxt. Laptop met dvdtje voor m'n neus (anders is het inderdaad stomvervelend) en gaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef Fems het volgende:
Maar dan trainen op de crosstrainer, dat is toch niks.. En dan thuis, neh..
120 keer in totaal, in series van 15.quote:en 60 kilo opdrukken?Hoevaak?
Ik wil straks lekker Studio Sport kijkenquote:
Tof Chips? Hoe dat zo?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn grote filmdebuut gemaakt!
Oke, niet echt. Ik heb gefigureerd alleen maar,. Het was wel leuk, though!
Ik 'ken' één van de betrokkenen van de film en ze zochten figuranten dus ik werd ook benaderd,quote:
Cool.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik 'ken' één van de betrokkenen van de film en ze zochten figuranten dus ik werd ook benaderd,. Dusja, die ervaring liet ik niet voorbij gaan! Het is wel grappig een keer mee te maken.
Amsterdam Heavyquote:
Geef even een gil als 'ie gaat draaien! Altijd leuk, lokaal werk.quote:
Regisseur is wel een Amerikaan [van "Mad Cow" - ja, superslecht].quote:Op zondag 30 januari 2011 15:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geef even een gil als 'ie gaat draaien! Altijd leuk, lokaal werk.
Haha, ben je ook nog echt te herkennen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik 'ken' één van de betrokkenen van de film en ze zochten figuranten dus ik werd ook benaderd,. Dusja, die ervaring liet ik niet voorbij gaan! Het is wel grappig een keer mee te maken.
Uh-oh. Ik ben bang dat dit mijn soort film is. En dat het ook niet de eerste koeienhorror is die ik gezien heb.quote:
Ik wel - mei.quote:Hij is trouwens ook erg gericht op de internationale markt, maar zal idd ook in de Benelux gaan draaien. Als het goed is gaat hij in Cannes in premiere, maar ik heb geen idee wanneer dat festival is
Geen idee, ik weet niet welke scenes ze eruit knippen en welke ze erin latenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ben je ook nog echt te herkennen?![]()
En verder is het gewoon leuk om mee te maken. Is het waar dat de catering bagger is?
Haha nou, ik geef wel een gil zodra ik weet wanneer hij in de bioscopen draait.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Uh-oh. Ik ben bang dat dit mijn soort film is. En dat het ook niet de eerste koeienhorror is die ik gezien heb.
[..]
Ik wel - mei.
Sterfquote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef joppie_saus het volgende:
4 1 winst in Heerenveen, ongekend! Alleen jammer dat Twente nog wint van Feyenoord maar goed. Heerlijk middagje dit.
Tof.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha nou, ik geef wel een gil zodra ik weet wanneer hij in de bioscopen draait.
Haha, toch jammer.quote:Niet die in Cannes ofc.
Een uurtje elke zondag, dat valt best meequote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Telecaster het volgende:
Ah, wat vind ik het toch weer heerlijk dat voetbal me hoegenaamd niet boeit.
Het scheelt een hoop vrije tijd.
Tadic, wat een held.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef joppie_saus het volgende:
4 1 winst in Heerenveen, ongekend! Alleen jammer dat Twente nog wint van Feyenoord maar goed. Heerlijk middagje dit.
Hehe, wat een clown inderdaad. Ben ik blij dat wij Luciano hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
Maar zijn eerste was wel echt met dank aan die cliniclown op goal bij Hoerenveen hoor.
Ja, daar mogen wij onze handen mee dicht knijpen, voor Groningen begrippen een fantastische keeper. Maar ja, wij moeten eerst nog van Van Loo afkomen. Die vent komt alleen in de rust en aan het einde van zijn wedstrijd van zijn lijn af.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hehe, wat een clown inderdaad. Ben ik blij dat wij Luciano hebben.
Nee, is alleen maar afhaal.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, dat is geen restaurant of wel? Toko in de buurt is wel nice, hoef ik niet meer naar de stad te fietsen
De Ierse kroeg was evenmin een straf.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:49 schreef JH87 het volgende:
Toch fijn, lange UB-zondagen in de Pint afsluiten.
Daging Semoor met Sayur lodeh, rijst en acar ketimun. Was best lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga morgen eens kijken of het wat isWat heb je gehaald vandaag en was het een aanrader?
Klinkt inderdaad niet verkeerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Daging Semoor met Sayur lodeh, rijst en acar ketimun. Was best lekker
quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef Luco het volgende:
Fems en ik hebben het nergens anders over
Tuurlijk. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:54 schreef Fems het volgende:
Verkeerde quote,
maar, edit:
Heeft ze geen ontbijtje op bed van je gehad?
Gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 08:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo ben ik dan ook wel weer.
Ze mocht zelfs het eerste katern van de krant als eerste!quote:
Zo, dat is lief! Wel jammer dat jullie zo vroeg op moesten.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ze mocht zelfs het eerste katern van de krant als eerste!
Hah. Zo ben ik.quote:
Ach ja. Dat is nou eenmaal inherent van zondagavond afspreken, doe je weinig aan.quote:Wel jammer dat jullie zo vroeg op moesten.
Gelukkig ben ik nog student en zijn er maandagen dat ik heerlijk lang in mijn bed kan liggen!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah. Zo ben ik.
Soms.
[..]
Ach ja. Dat is nou eenmaal inherent van zondagavond afspreken, doe je weinig aan.
Nu maar eens flink aan de koffie.
Geniet ervan.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog student en zijn er maandagen dat ik heerlijk lang in mijn bed kan liggen!
Ik neem aan dat er nog een vervolg date komt?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geniet ervan.![]()
Ach, als je werkt kan je ook eens preventief een maandagochtend vrij nemen.
*Yup*.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog een vervolg date komt?
Wel eerst een broodje hartig hè?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zo ben ik dan ook wel weer.
Keur je croissantjes uit de oven ook goed?quote:
In elk geval zaterdag.quote:
Oh ja. Maar waarschijnlijk gaan we tussendoor nog wel even iets drinken / IFFR doen van de week.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Chill! Duurt nog wel even, maar geduld is ook goed he!
Het is! En we zijn allebei nogal filmliefhebbers, dus dat komt mooi uit.quote:
Ja, ik ga er meestal ook niet voor op en neer naar Rotjeknor maar behelp me met de lokale variantquote:Op maandag 31 januari 2011 10:00 schreef Bob. het volgende:
En IFFR lijkt me ook heel leuk. Vorig jaar wel naar het IFFR in Groningen geweest, dat was ook tof.
Ouch. Tandartsen en humor, het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Luco het volgende:
Nee, verstandskies die eruit moet. Ik lag daar, zegt die grapjas vrolijk: Ik kan 'm er nu ook wel uithalen?
Dan hoop ik maar voor je dat deze ook soepel je mond verlaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef Luco het volgende:
Dit wordt de 3e voor mij. Vorige ging probleemloos, 1e keer was in het umcg, inclusief retourtje SEH later op de avond.
Het zegt me niks maar ik onthoud het!quote:Op maandag 31 januari 2011 07:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Daging Semoor met Sayur lodeh, rijst en acar ketimun. Was best lekker
Rundvleesstoofgerecht, groenten in kokossaus en atjar.quote:
Ja, dat ken ikquote:Op maandag 31 januari 2011 11:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Rundvleesstoofgerecht, groenten in kokossaus en atjar.
Met het illustere fenomeen "rijst" ben je wel bekend, neem ik aan.
Falen is altijd een optiequote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef dynamiet het volgende:
Ik baal beetje van me zelf, ik heb zo een erg makkelijk tentamen maar omdat hij zo makkelijk is heb ik eigenlijk nog niet echt geleerd.Dus bestaat nog de kans dat ik hem niet haal...
Dit studiejaar alleen nog maar voldoendes en dat wil ik graag zo houden.quote:
Moest om 11 uur in Naarden zijn.quote:
Weenie, we zullen zienquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef Luco het volgende:
Hoe ging het?! Hoe ging het?! Hoe ging het?!
Maar ja. Tot je middel door je eigen spullen waden eveneens.quote:
Hmm, iemand anders puinzooi is wat minder, alhoewel laatst die van vriendje opgeruimt, best leuk al verborgen spulletjes te zienquote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan mag je hier ook nog wel even aan de slag?Puinzooi weer.
Haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, iemand anders puinzooi is wat minder, alhoewel laatst die van vriendje opgeruimt, best leuk al verborgen spulletjes te zien
Het Gaat Rond.quote:
Je hebt z'n vieze boekjes gevonden?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, iemand anders puinzooi is wat minder, alhoewel laatst die van vriendje opgeruimt, best leuk al verborgen spulletjes te zien
Beste voldoende, niet te veel gedaan en niet te weinig.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef joppie_saus het volgende:
Een zesje gehaald, is ook voldoende
Niet eens!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je hebt z'n vieze boekjes gevonden?
Precies. Het is goed zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Beste voldoende, niet te veel gedaan en niet te weinig.
Afgelopen donderdag: 0830 op stage; 0500 thuis.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:33 schreef Bob. het volgende:
10:30 in de UB, en om 16:30 weer naar huis. En dat was voor mijn doen al een érg lange dag.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Luco het volgende:
Vandaag was 0815 de deur uit, 1700 thuis, 1830 de deur uit en net weer thuis.
Kids today, they won't believe you.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag: 0830 op stage; 0500 thuis.
Dat is zo geniaalquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kids today, they won't believe you.
Het is!quote:
Pff. Ik ben af en toe blij als ik eens een avondje relaxt thuis kan aankloten.quote:
10:00 en ik was er om 15:00 uur alweer weg haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:33 schreef Bob. het volgende:
10:30 in de UB, en om 16:30 weer naar huis. En dat was voor mijn doen al een érg lange dag.
Gewoon een rustig hoekje zoeken, dan heb je niet zoveel last van die drukte.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
10:00 en ik was er om 15:00 uur alweer weg haha.
irriteerde me aan al die mensen
Nee idd, ik heb nog wat dingen gelezen en geregeld en nu zit ik me te vervelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij kan niet zo goed met alleen zijn hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |