Ok. Heb toch nog geen honger. 20u doen?quote:
Nou Nietz gaat 't niet halen dus we moeten maar ff pizzaatje halen ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ok. Heb toch nog geen honger. 20u doen?
Ik wil ook lente.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Oneself het volgende:
BBBBBBBBBBBBr. Het is te koud om buiten te lopen.
Neem je het lawaai dan ook gelijk op de koop toe?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
"Spanjaarden lunchen uitgebreid en nemen dan een siësta"
Spanje
Valt me mee dat je 'm nog niet ingepakt hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef Oneself het volgende:
Jaaa ik ook. En ik ga mn tv even weer aansluiten. Heb 'em dr uitgetrokken in mijn enthousiasme.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Oneself het volgende:
BBBBBBBBBBBBr. Het is te koud om buiten te lopen.
Geen sneakers?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
Vond ik wel! Maar heb al anderen gezien
Ik vind quicks best nice!!!
Maar wat moet ik anders kopen voor zomerse sniekers Jesse![]()
(Ben geen fan van wit want vies)
Okee, dan moeten het Bommels of Van Lier wordenquote:
Als je maar niet van die Floris 'sneakers' neemt, die zijn het allemaal nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, dan moeten het Bommels of Van Lier worden
Doe gelijk maar duurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, dan moeten het Bommels of Van Lier worden
Tja...quote:
'zomer',quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Oneself het volgende:
Hier Rene, inspiratie:
[ afbeelding ]
Zooltje(s) erin en hop.
Wanneer kan je?quote:
Moet je morgen werken? Anders gewoon nuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef nietzman het volgende:
Als ik me morgenavond net zo voel als nu, dan.
Hup, het zonnetje schijnt!quote:
Zaalkorfbalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, de voetbaltas is ingepakt met meer skikleding dan voetbalkleding, maar we gaan ervoor!
Jop zal je missen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Oneself het volgende:
Time to move! Zo spullen inbouwen en er dan vandeuuur. Leuk jullie 'gekend' te hebben!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, komen er nog afscheidszoenen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Oneself het volgende:
Time to move! Zo spullen inbouwen en er dan vandeuuur. Leuk jullie 'gekend' te hebben!
En Luco.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:12 schreef Oneself het volgende:
Yikes. Bij het beluisteren daarvan heb ik ook even de neiging om subiet te gaan verhuizen...quote:
Haterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yikes. Bij het beluisteren daarvan heb ik ook even de neiging om subiet te gaan verhuizen...
Van sommige dingen absoluut.quote:
Fijn zo, goed te horen!quote:
Zolang je maar niet zelf rijdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik zit nu id auto en ga even slapen, denk ik.
Heee zag ik daar mijn huis voorbij schieten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Van sommige dingen absoluut.
Ik noem een dwarsstraat:
Alvast sorry voor alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |