QFTquote:
Vele zaken klopten toch al niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef dynamiet het volgende:
Die link " User kaart: Groningers op Fok!" werkt ook niet meer...
Bij vrouwen: jaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Groot gelijk, less is more.
[..]
Quoted For Truth.
Interessante vergelijking, vrouwen en TT's.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:41 schreef Slaif het volgende:
Ik wil een tt!
[..]
Bij vrouwen: ja
Bij tt: nee
Inderdaad, verklaar u nader.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Interessante vergelijking, vrouwen en TT's.
Is het niet gewoon zo dat de studenten in de rij staan voor een kamer?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Inderdaad, verklaar u nader.
Ik heb zo hier misschien een bezichtiging. Mijn kamer is nog nooooooit ZO netjes geweest. Zelfs m'n huisgenootje zegt het. En zo slordig wassie toch heus niet. Vind ik.
Lang verhaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:53 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat de studenten in de rij staan voor een kamer?
wtf, je maakt een grapje neem ik aan? Sowieso mocht het echt waar zijn dan weten de nieuwe studenten dat toch niet? en het is toch niet jou verantwoordelijkheid om een nieuwe huurder te zoeken?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Lang verhaal.![]()
Nah okee, er zijn wat moorden gepleegd hier, raak kamer dus moeilijk kwijt.
Nee, geen grap. Woon in een achterbuurt, wat wil je.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef dynamiet het volgende:
[..]
wtf, je maakt een grapje neem ik aan? Sowieso mocht het echt waar zijn dan weten de nieuwe studenten dat toch niet? en het is toch niet jou verantwoordelijkheid om een nieuwe huurder te zoeken?
Details, details. .quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nah okee, er zijn wat moorden gepleegd hier, raak kamer dus moeilijk kwijt.
Als je dat nog niet was word je dat wel van GTST, me dunkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Moe...
Ik ga zo moezijnde GTST kijken.
Levensmoe.
(Tips voor Alleenstaanden - Lévi Weemoedt)quote:Kom doe als Weemoedt: dans in 't rond
de kamer door met kat en hond.
Vraag ook de hamster eens een keer,
spring met de goudvis op en neer.
Strooi eens wat licht in kier en scheuren
en laat de bladluis niet vertreuren.
Maak toch plezier en zing een lied:
het leven is zo eenzaam niet
als je eens denkt aan hen die varen
of bung'len aan een straatlantaren.
Hang om uw nek een houten bord
met daarop duidelijk en kort
uw eigen naam, dus: 'Ik heet Fred,
ik woon al acht jaar in uw flat!'
Zó zorgt u dat u vrienden wint
want onbekend maakt onbemind.
Groet steeds voorkomend, zing een lied:
het leven is zo eenzaam niet.
Denk toch eens meer aan hen die varen
Koop ook een antwoordapparaat
waarop uw stem met 'Welkom!' staat.
Lóop dan naar buiten en draai snel
uw eigen nummer in een cel.
Vraag of 't bezoek gelegen komt,
en u hoort 'Welkom!' uit uw mond.
Koop een bos bloemen, zing een lied:
het leven is zo eenzaam niet
als je maar denkt aan ben die varen
Sluit 's middags heel vroeg de gordijnen,
óók als u op de tiende woont.
Zorg dat u zich eens goed verschoont
en slik bijtijds uw medicijnen.
Pers dan uw daaglijks stukje fruit
en blaas met zorg de waakvlam uit.
Kruip dan in bed, neurie een lied:
het leven is zo eenzaam niet.
Denk maar eens goed aan hen die varen
of bung'len aan een straatlantaren
Zie nu pas dat quotes een max omvang hebben. Sjiek hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als je dat nog niet was word je dat wel van GTST, me dunkt.
Opbeurend stukje vaderlandse cultuur dan maar?
[..]
(Tips voor Alleenstaanden - Lévi Weemoedt)
Ze heeft al gebaardquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef JH87 het volgende:
Ik ben verliefd op Robin uit HIMYM.
En ik ga gewoon slapen denk ik. Dood.
Haha eigenlijk was ik dat de hele avond alquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Klaar met leren?Had je die tip nog gezien in dat andere topic(#500)?
Hmmm, zou wel relaxt zijn - maar durf van niet te zeggenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef cerror het volgende:
Is morgen de nieuwe brug bij damsterdiep open?
Vorige week was hij 's middags weer dicht wegens verkeerslichten ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:09 schreef Luco het volgende:
Die brug is al een maand terug geopend toch? Door een wethouder die zelf tegen de bouw van die brug was nota bene
Nee, gelukkig volgende week pas! Toch dankjewelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:55 schreef Luco het volgende:
shining, jij hebt tentamen vandaag? Succes!
Ja, het gaat snel hier.quote:
Dat kun je wel zeggen. Ik was doorweekt (02.00 uur).quote:
Gelukkig heb ik wel feest gevierd toen we 500 topics bestonden:)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zoals een wijs vrouw ooit kort geleden nog zei: "You snooze, you lose".
Haha, hangt er natuurlijk vanaf hoe snel dat gaat!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schande. Nu moet je voor straf nog 500 topics meeposten
Minimaal 2,5 jaar schat ik inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, hangt er natuurlijk vanaf hoe snel dat gaat!
1 topic per dag moet te halen zijn, toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Minimaal 2,5 jaar schat ik in
Nee, het moet gezellig blijven. Bij 1 per dag ga je er tegen aan posten en dan is de sfeer na een tijdje niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef dynamiet het volgende:
[..]
1 topic per dag moet te halen zijn, toch?
Hmm, hoop dat ik hier dan niet meer woon, maar zoals het er nu uit ziet helaas nog welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Minimaal 2,5 jaar schat ik in
Tsja, ik merk het al aan sommige eerstejaars die zijn best bang om geen 40 punten te halen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef Jesse_ het volgende:
Al die rap studerende studenten tegenwoordig ook
Tja, gelukkig ben ik nog van voor het invoeren van onzin als een bsaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Tsja, ik merk het al aan sommige eerstejaars die zijn best bang om geen 40 punten te halen!
Tijd om de schouders er weer onder te zetten. Einde komt in zicht.quote:
Ikzelf had ook al lang afgestudeerd moeten zijn, maar ben het nog steeds nietquote:
Nog anderhalve week!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:40 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tijd om de schouders er weer onder te zetten. Einde komt in zicht.
Gelukkig wel ja. Dan week vrij, nu al zin inquote:
gek of te gek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef Oneself het volgende:
Helleu.
De mobiele lay-out is idd gek.
Welke mobiele lay-out? Ik zie niks op mijn telefoon...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef Oneself het volgende:
Helleu.
De mobiele lay-out is idd gek.
Normaal gesproken heeft iets kunstmatigs wel wat heuvels. Flevoland is nog platter dan een 7jarig meisje. Almere en Lelystad zijn verder ook geen denderende steden.quote:
Vanmiddag in de AH stikte 't zo van de scholieren dat ik een hekel heb aan alles onder de 18.quote:
Achja. Het leven als tig-er is wel raar hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanmiddag in de AH stikte 't zo van de scholieren dat ik een hekel heb aan alles onder de 18.
Went vanzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Achja. Het leven als tig-er is wel raar hoor.
Verder, hoe ging je tentamen?
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef JH87 het volgende:
[..]
Went vanzelf.Nu hoor je weer een beetje bij de grote mensen!
En heb er wel een redelijk goed gevoel over, nu even tot 17 thuis de sleutel afwachten. Morgenochtend komt de uitslag van de tweede deeltoets en hoop dat ik 't vak dan binnen heb.
U heeft uw roots daar liggen?quote:
Hangt er maar helemaal vanaf wat voor tig-er natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Achja. Het leven als tig-er is wel raar hoor.
Haha, een tig-er zoals ik ben. Ik ben nu nooit meer een tiener.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hangt er maar helemaal vanaf wat voor tig-er natuurlijk.
Ik ben bijna ook weer jarig, weer een jaartje er bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, een tig-er zoals ik ben. Ik ben nu nooit meer een tiener.
Haha, nee. Als je mijn posts die over het tig-er zijn heb geschreven, zie je dat ik net een tig-er (en natuurlijk ook een tiger.) ben (geworden.)quote:
Amen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, nee. Als je mijn posts die over het tig-er zijn heb geschreven, zie je dat ik net een tig-er (en natuurlijk ook een tiger.) ben (geworden.)
quote:
Wuhhh nee *gelukkig* liggen mijn roots niet daar, maar ik heb er wel van mijn 9e tot mijn 18e gewoond. Ik moet toegeven, Almere en Lelystad zijn inderdaad pauper, maar dáar in Flevoland heb ik natuurlijk ook niet gewoond..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
U heeft uw roots daar liggen?
Nou ja, weet je wat het is. Als Lelystad een fatsoenlijke spoorlijn zou hebben, dan was ik in 1,5 uur weer thuis. Maar aangezien ik weer met twee treinen en drie bussen (okee, ik overdrijf graag) moet, doe ik er bijna 3 uur over.
Ik word gebeld, tref betalingsregelingen en doe juridisch administratief werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Maryn. het volgende:
Wat voor bijbaantjes hebben jullie (ervan uitgaande dat hier wat studenten zitten)
Ik ben bijna klaar met m'n HBO dus heb wat tijd over (ca. 5maanden)..
Iemand tips? Iemand die hier bij ING werkt.. daar staan nogal wat vacatures van op het internet namelijk.
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Luco het volgende:
Had ik al gezegd dat sommige meiden soms maar stom zijn?
Ik krijg niet eens de kans om een blauwtje te lopen bij iemand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, vertel?
En ik werk als student assistent bij de RUG als bijbaan.
Ah, oke, dat verklaard wel ietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:44 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Wuhhh nee *gelukkig* liggen mijn roots niet daar, maar ik heb er wel van mijn 9e tot mijn 18e gewoond. Ik moet toegeven, Almere en Lelystad zijn inderdaad pauper, maar dáar in Flevoland heb ik natuurlijk ook niet gewoond..![]()
En wacht maar, met de aanleg van de Hanzelijn (die geloof ik in 2012 klaar moet zijn) gaat alles veranderen.
Ik werk voor een autotransportbedrijf en rij personenauto's of busjes van A naar B in opdracht van de klant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Maryn. het volgende:
Wat voor bijbaantjes hebben jullie (ervan uitgaande dat hier wat studenten zitten)
Iemand tips? Iemand die hier bij ING werkt.. daar staan nogal wat vacatures van op het internet namelijk.
JH87 werkt bij ING!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Maryn. het volgende:
Nee, zeg het eens?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Luco het volgende:
Had ik al gezegd dat sommige meiden soms maar stom zijn?
Dat ze je er voor behoed is toch wel aardig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens de kans om een blauwtje te lopen bij iemand.
Hier niet. Prima Ziggo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Renesite het volgende:
Ziggo faalt ontzettend... is dood :-(
Kan toch gebeuren? Of het was een slechte versiertruc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef dynamiet het volgende:
Komt er net iemand bij mij aan de deur, doe ik open. "Owwh, verkeerde huis"
Of een goede versiertruc, maar geen match met Dynamiet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Kan toch gebeuren? Of het was een slechte versiertruc.
Naja, als het een goeie was, dan zei je niet 'owh, verkeerde huis' toch? Gezien ik me kan voorstellen dat je dan dus weg gaat lopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Of een goede versiertruc, maar geen match met Dynamiet.
Sja. Ik weet natuurlijk niet hoe Dynamiet eruitziet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Naja, als het een goeie was, dan zei je niet 'owh, verkeerde huis' toch? Gezien ik me kan voorstellen dat je dan dus weg gaat lopen.
Ghe. Gister date #2 gehad, dus volgens mij zat het afgelopen vrijdag (ik heb Date ook nog meegenomen naar de Vera -ik had nu eenmaal aan wat Venceleden al beloofd dat ik zou komen) wel snor.quote:
Tof,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ghe. Gister date #2 gehad, dus volgens mij zat het afgelopen vrijdag (ik heb Date ook nog meegenomen naar de Vera -ik had nu eenmaal aan wat Venceleden al beloofd dat ik zou komen) wel snor.
*Yup*!quote:
Jaar of 6 jonger dan ik, en leuk. Respectievelijk.quote:Hoe oud en hoe ziet ze er uit?
Date vond Vence goed.quote:
Verstandig. Wat staat er op de drankkaart?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik heb mezelf na deze uiterst productieve dag een Pinteliertje cadeau gedaan.
Ie. Je bent in een tent waar nog gerookt wordt geweest..?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Oneself het volgende:
Ielgh, ik weet gelijk weer waarom ik niet rook.
Graag gedaan! En laat even weten of je het iets vind - smaken verschillen natuurlijk, maar locale bandjes een beetje pluggen kan nu eenmaal nooit kwaad.quote:TC, leuk, thanks! Zal ze na mijn mooie liedje even luisteren.![]()
Ik heb me vandaag netjes aan de Delirium Tremens gehouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Verstandig. Wat staat er op de drankkaart?
Lokale bandjes zijn vaak leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ie. Je bent in een tent waar nog gerookt wordt geweest..?
[..]
Graag gedaan! En laat even weten of je het iets vind - smaken verschillen natuurlijk, maar locale bandjes een beetje pluggen kan nu eenmaal nooit kwaad.
Eentje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag netjes aan de Delirium Tremens gehouden.
Een schoon bier. Vooral de roze olifantjes op 't etiket.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag netjes aan de Delirium Tremens gehouden.
Ja, alcohol versterkt emotie-verhaal enzo! Al wat vrolijker?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef JH87 het volgende:
Twee! Heb me ingehouden want moe en werk.
Maar alleen als ze ook echt leuk zijn. Je hebt ook stomvervelende locale bandjes.quote:
Foei. Tsk. Bah. Niet meer doen.quote:En nee, vriendinnetje was hier en die rookt. En ik toen ook eentje. Ik voel me gewoon afsterven als ik dat spul over m'n longen rook.
15 EC's binnengehakt vandaag, kon slechter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, alcohol versterkt emotie-verhaal enzo! Al wat vrolijker?
ECwatte?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
15 EC's binnengehakt vandaag, kon slechter.
Iets met Pe Daalemmer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar alleen als ze ook echt leuk zijn. Je hebt ook stomvervelende locale bandjes.![]()
[..]
Foei. Tsk. Bah. Niet meer doen.
(Zo goed?)
Absoluut, zijn de 7-daagse werkweken niet voor niets!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Oneself het volgende:
En goed van je Jop, moet toch goed gevoel geven!
Patser.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef JH87 het volgende:
[..]
Absoluut, zijn de 7-daagse werkweken niet voor niets!
Ah. In mijn tijd heette dat gewoon nog "studiepunt".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studiepunt
God, ja. Bij de nieuwjaarsdinges in de Oosterpoort heb ik ook in opperste verbazing de drommen mensen bekeken die daar toch kennelijk erg graag heenwilden...quote:
Behalve dan soms. Kennelijk.quote:En nee, ik weet het. Ws de reden dat ik niet rook.![]()
Ah, de tijd van de typemachines.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah. In mijn tijd heette dat gewoon nog "studiepunt".
Maar ja. Het waren andere tijden. Het was oorlog, je moest verder.
Hah, daar heb ik mijn eerste opdrachten inderdaad nog op gemaakt.quote:
Oh, dat kan natuurlijk.quote:Ik vind Vence niet heeelll leuk eigenlijk.
Ik heb een superoude van m'n zusje gekregen laatst. Mooie dingen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah, daar heb ik mijn eerste opdrachten inderdaad nog op gemaakt.
Wat een ellende was dat.
[..]
Oh, dat kan natuurlijk.
Smaak, twisten, yada yada.
Als object is er niets mis mee. Maar als je eenmaal aan de computer gewend bent moet je er geen werkstukken meer op willen maken...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb een superoude van m'n zusje gekregen laatst. Mooie dingen!
Vrijdag, denk ik.quote:En inderdaad, niets mis mee tho. Wanneer is je derde date?
Het was een man aan mijn deur dus mocht hij op iets uitzijn dan heb ik echt totaal geen interesse.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Ik weet natuurlijk niet hoe Dynamiet eruitziet.
Oei, ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nog typecursus gehad op een typemachine!
Sja. You can't blame a guy for trying, natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Het was een man aan mijn deur dus mocht hij op iets uitzijn dan heb ik echt totaal geen interesse.![]()
Haha, 'Oh, dat is hier pal naast, ik loop wel even mee.'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Het was een man aan mijn deur dus mocht hij op iets uitzijn dan heb ik echt totaal geen interesse.![]()
Mocht het een lekkere dame zijn geweest had ik haar wel even helpen zoeken naar het juiste appartement.
Klopt. Hij staat ook meer mooi te wezen op m'n kamertje, al kan ik 'em nog wel een beetje gebruiken. Oude dingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als object is er niets mis mee. Maar als je eenmaal aan de computer gewend bent moet je er geen werkstukken meer op willen maken...
[..]
Vrijdag, denk ik.
Ik heb nog een loodzware bakelieten telefoon uit 1930.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Klopt. Hij staat ook meer mooi te wezen op m'n kamertje, al kan ik 'em nog wel een beetje gebruiken. Oude dingen.![]()
Vast wel.quote:En veel plezier dan alvast! Gaan jullie wat leuks doen?
Oh, wauw! Ik wil graaag zo'n oude hangtelefoon met een enorm snoer. Alleen jammer dat dat totaal overbodig is met die mobiele telefoons.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een loodzware bakelieten telefoon uit 1930.![]()
[..]
Vast wel.
Domme vragen bestaan niet - nee, die doet het al heel lang niet meer, zeker gezien ik al in geen jaren meer een vaste lijn heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, wauw! Ik wil graaag zo'n oude hangtelefoon met een enorm snoer. Alleen jammer dat dat totaal overbodig is met die mobiele telefoons.
Doet je telefoon het nog of is dat een domme vraag?
Je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, 'Oh, dat is hier pal naast, ik loop wel even mee.'
[..]
Ach, er zijn zat pornofilms met ongeloofwaardiger scenarios.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren....
Da's zeker waar. En anders had jij natuurlijk wel een of andere slick move gemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er allemaal kan gebeuren....
Volgens mij doet ze het niet eens bewust dus dat maakt het nog stommer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat ze je er voor behoed is toch wel aardig?
Aaaaawquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:19 schreef joppie_saus het volgende:
Nog even langswippen bij mijn oud-stageplek, voor de allerlaatste keer...
Gefeli.quote:
Vertel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:37 schreef ShiningStar het volgende:
Zo, dat was weer een avondje om in te lijsten
Welke? Ik doe niet aan radio.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Fems het volgende:
3fm, heeft een perfect liedje voor de zon nu!
Dat duurt bij mij nog een uurtje, dus hopelijk de hele middag zon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Oneself het volgende:
Gefailiciteerd, Rene. Hoe oud ben je nu?
Heerlijke zon idd. Zo fijn als die keihard je huis binnen schijnt.![]()
Ah, klassiekers! Persoonlijk zit ik nog net iets meer in het Stax/Voltkamp dan in de Motown, maar deze mag er zeker zijn.quote:
Deze opname klinkt wel erg oud/slecht....quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, klassiekers! Persoonlijk zit ik nog net iets meer in het Stax/Voltkamp dan in de Motown, maar deze mag er zeker zijn.
Net als:
Sja. Dat krijg je met video van 50 jaar oud.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Deze opname klinkt wel erg oud/slecht....
Ik bedoelde dat nummer van Telecaster.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:03 schreef Fems het volgende:
Tja, ik vond hem perfect met het weer, hij maakte me blij.
Over anderhalve week zit ik aan goede boeken met muziek, heerlijk
Rechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Technische bedrijfskunde @Rug, en jij?
Same here. Gelukkig word ik wel vrolijk van de muziek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Maar ik zit nu aan zeer saaie boeken, gelukkig wel met muziek.
Door dit vak (Signalen en systemen (wis)) krijg ik bijna de neiging om TM te gaan doen ipv TBK. Gelukkig begrijp ik het nu eindelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig word ik wel vrolijk van de muziek.![]()
De zon schijnt helaas nog niet naar binnen, maar dat komt vanmiddag.
Is dat A B of C?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Door dit vak (Signalen en systemen (wis)) krijg ik bijna de neiging om TM te gaan doen ipv TBK. Gelukkig begrijp ik het nu eindelijk.
Bedoel je algebra A,B of C? Ik heb namelijk geen idee zo werkt dat volgens mij niet meer.quote:
De wiskunde vakken heetten vroeger, toen ik nog een TBK faler was, wiskunde A B en C.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Bedoel je algebra A,B of C? Ik heb namelijk geen idee zo werkt dat volgens mij niet meer.
Dit is met fourieranalyse, laplace, differentiaalvergelijkingen, LTI systemen en simulatiediagrammen.
Ik vind wiskunde soms wat te abstract. Ik heb soms geen idee meer waar ik mee bezig ben, het enige wat ik dan doe is de regels volgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De wiskunde vakken heetten vroeger, toen ik nog een TBK faler was, wiskunde A B en C.
Het zal wel C zijn, zover ben ik nooit gekomen
Zolang je aan het eind van de rit de punten maar krijgtquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik vind wiskunde soms wat te abstract. Ik heb soms geen idee meer waar ik mee bezig ben, het enige wat ik dan doe is de regels volgen.
Ben je er wel goed in dan? In sommige dingen ben je ook zonder les goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dat cursus zit niet in mijn lesprogramma
Sommige informatie hoort niet op fok thuisquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben je er wel goed in dan? In sommige dingen ben je ook zonder les goed!
Wat doe je nu dan qua studie/werk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zolang je aan het eind van de rit de punten maar krijgt
Regeltechnieken wel, lekker oefenen in de 9dequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dat cursus zit niet in mijn lesprogramma
TMquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan qua studie/werk?
Ik kan je vertellen, JHnogwattes, oftewel Jopsel, is heel goed in lapdancesquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Sommige informatie hoort niet op fok thuis
Ik wordt toch wel benieuwt hoe je dat weet van een andere fokkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, JHnogwattes, oftewel Jopsel, is heel goed in lapdancesMisschien wil die het je leren!
Intieme momenten in de UBquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik wordt toch wel benieuwt hoe je dat weet van een andere fokker
Ik wil wel uitgebreid vertellen wat jopsel en ik in zo'n studiekabinet doen, maar denk dat jop dat liever privé houdt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef dynamiet het volgende:
Nog meer verhalen die ik in de afgelopen 500 topics heb gemist?
Studeren zekerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik wil wel uitgebreid vertellen wat jopsel en ik in zo'n studiekabinet doen, maar denk dat jop dat liever privé houdt!
Ik moet altijd nog een keer naar de UB nog nooit geweest in geen enkele.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Zeker studeren. Hoe meer studie hoe slimmer en beter je wordt!
Ga dr nu heen dan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik moet altijd nog een keer naar de UB nog nooit geweest in geen enkele.
Thuis heb ik een bank die veel te lekker ligt, een tosti apparaat en een koffiemachine en muziek. En normaal gesproken weinig afleiding. Dus geef me één goede reden.quote:
In de UB is vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Thuis heb ik een bank die veel te lekker ligt, een tosti apparaat en een koffiemachine en muziek. En normaal gesproken weinig afleiding. Dus geef me één goede reden.
Nou huppakee, (vriendelijk bedoeld) schopje naar de UB!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
HahaDat is één erg goede reden!
In de UB kan je ook andere dingen studeren dan het vak dat je studeert!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Voor veel mensen de enige reden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Klopt ook. Soms best irritant als je echt wilt studeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor veel mensen de enige reden.
Zien en gezien worden, daar draait de UB om. Niet zo zeer om studeren.
Kijk daarom studeer ik nu thuisquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Klopt ook. Soms best irritant als je écht wilt studeren.
Ik vind het fijn als jopsel zijn talent kan overbrengen op andere. Misschien heb jij daar dan ook wel profijt van shining star!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zou jij jop willen uitlenen dan?
Dat leidde mij altijd alleen maar af.quote:
Haha. Ik ben de komende dagen wel in de UB te vinden dus wie weet loop ik jop nog wel tegen het getalenteerde lijf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als jopsel zijn talent kan overbrengen op andere. Misschien heb jij daar dan ook wel profijt van shining star!
En als dynamiet er dan ook isquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Haha. Ik ben de komende dagen wel in de UB te vinden dus wie weet loop ik jop nog wel tegen het getalenteerde lijf.
Tja.. helaas..quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik las dat dynamiet liever een lapdance van jou had, Fems!
Jij bent even veel te druk met de studie voor een lapdance natuurlijk.quote:
Ik ken jullie beide nog veel te slecht om over te oordelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik las dat dynamiet liever een lapdance van jou had, Fems!
Haha, op mijn fotoboek sta ik er vollediger op dan jij op jouw fotoboek. Dus eerst aan jou de eerquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef Fems het volgende:
Haha, maar dynamiet, laat eens een foto van je zien!
Maakt het nog laagdrempeligerquote:
Je hebt er zin in, merk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Renesite het volgende:
Zo. Half dagje stage zit erop. Nu thuis. Taart gehaald. Nou wachten
Gelukkig ben ik eigen baas en vind ik dat ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Oneself het volgende:
Kort haar is helemaal niet mooier! Lang haar.
Hangt van iemands hoofd af.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Oneself het volgende:
Kort haar is helemaal niet mooier! Lang haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |