Ontzettende DnB hoor ik wel weer.quote:
Mooi zo!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Renesite het volgende:
Zonet ganz het hele huis van troep ontdaan. Ik voel me nu sterker, machtiger en voldaan.
Aaaah, To-Go of gewone winkel?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef ShiningStar het volgende:
Waar: AH
Waarom: Omdat ik naast m'n studie nog zeeën van tijd over heb en ik bij mijn huidige baantje te weinig uren kan maken.
Hoe: Via internet
Die eerste moet je ook gewoon doen. Is een prima winkel, flexibel en zondagsurenquote:
Houdoe!quote:
Goedemorgenquote:
Ghe. Ik verbaas me af en toe inderdaad reuze over de enorme horkerigheid van sommige mensen tegenover 't kassapersoneel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
-- geen reactie, persoon aan de telefoon.
Ik doe altijd braaf m'n muziek uit, zeg vriendelijk gedag, zeg voordat ze het vragen al dat het bonnetje weggegooid mag worden en wens ze altijd een fijne dagquote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ghe. Ik verbaas me af en toe inderdaad reuze over de enorme horkerigheid van sommige mensen tegenover 't kassapersoneel.
Ach ja. Niet iedereen heeft een basaal fatsoensbegrip, kennelijk.
Heb het 4 jaar lang gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ghe. Ik verbaas me af en toe inderdaad reuze over de enorme horkerigheid van sommige mensen tegenover 't kassapersoneel.
Same here. Maar dan zonder muziek, want die draai ik niet buiten.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik doe altijd braaf m'n muziek uit, zeg vriendelijk gedag, zeg voordat ze het vragen al dat het bonnetje weggegooid mag worden en wens ze altijd een fijne dag.
Ja, zoiets meende ik me al te herinneren uit een pre-500 topic.quote:
Maar jij houdt helemaal niet van voetbal!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef JH87 het volgende:
Zo, in 't kader van studieontwijkend gedrag UB ontvlucht, zo naar FC Groningen - FC Twente en dan vanavond weer UB om te compenseren.
Ach, in de horeca is ook niet alles. Ongelofelijk hoe sommige gasten kunnen zeuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Je moet er iets voor over hebben om je studie te ontlopen, zo blijkt maar weer eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar jij houdt helemaal niet van voetbal!
Maar: genoeg over mijn schoonzus.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ach, in de horeca is ook niet alles. Ongelofelijk hoe sommige gasten kunnen zeuren.
Ach, al die secretaresses zijn opgekropte chagrijnen. Met alle respect.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef joppie_saus het volgende:
Moet je voor de grap eens het studentchauffeur topic lezen op Fok. Ik moet soms naar een locatie, in Meerkerk, daar wordt niet eens gecommuniceerd. Een gestrekte arm om je formulier aan te nemen, een norse blik als ze een krabbel zetten en vervolgens, 'en nu weg'.
Wel frustrerend als een kassameisje van een andere kassa dan waar jij staat met je begint te flirten terwijl je deze keer wel echt haast hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Same here. Maar dan zonder muziek, want die draai ik niet buiten.
Een beetje vriendelijkheid kost immers niks.
Zeker niet bij de wat aantrekkelijker kassadames. Want zo is ome Telecaster dan ook wel weer.![]()
[..]
Herkenbaar. Een van m'n eerste klussen was op een KPN-locatie waar echt de meest sjacherijnige portier ooit zat (waarschijnlijk was hij wegens een teveel aan horkerigheid afgewezen als buschauffeur... kun je nagaan!).quote:Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef joppie_saus het volgende:
Moet je voor de grap eens het studentchauffeur topic lezen op Fok. Ik moet soms naar een locatie, in Meerkerk, daar wordt niet eens gecommuniceerd. Een gestrekte arm om je formulier aan te nemen, een norse blik als ze een krabbel zetten en vervolgens, 'en nu weg'.
Gelukkig nooit last van. Nog nooit een leuke jongen achter een kassa zien zitten.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Wel frustrerend als een kassameisje van een andere kassa dan waar jij staat met je begint te flirten terwijl je deze keer wel echt haast hebt.
Hm. Daar ben ik dan te lelijk voor.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Wel frustrerend als een kassameisje van een andere kassa dan waar jij staat met je begint te flirten terwijl je deze keer wel echt haast hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Gelukkig nooit last van. Nog nooit een leuke jongen achter een kassa zien zitten.![]()
Alhoewel, sommige vakkenvullers...
Dan winkelde je vast in de AH waar ik werktequote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Alhoewel, sommige vakkenvullers...
Komkom, misschien is ze wel nooit in "jouw" AH geweest.quote:
Nou je vrolijkt mij enorm op.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Komkom, misschien is ze wel nooit in "jouw" AH geweest.
Misschien.
AH Helperplein?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan winkelde je vast in de AH waar ik werkte
Precies, dat doen wij nu ook zo veel mogelijk. Jezelf uitgebreid voorstellen en ze uitgebreid een mooie dag toewensen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach ja, je moet jezelf immers ergens mee vermaken...
Ja, en later in De Wijert. Maar HP is inmiddels ruim 4,5 jaar terug, en De Wijert bijna 3.quote:
Trouwens, mag ik de onaardige vraag stellen welk bouwjaar je hebt? Is wel interessant voor het perspectief of je wel/niet kans hebt op een carriere in Neerlands grootste grootgrutterquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat ik er nog nooit een heb gezien wil niet zeggen dat ze er niet zijn hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |