Anti Friesquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
Hmpf, morgen maar even een anti-fries kleed voor mijn autoramen.
Ja, voor ze bij je auto inbreken snel zo'n Anti-Fries kleed eropquote:
Een Friese vlag met een kruisquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, voor ze bij je auto inbreken snel zo'n Anti-Fries kleed erop.
Daarom gaat er niets boven Grunn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik zit bij Café-Slijterij De Jong, daar kan je voetbal kijken èn roken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
I was joking.
en welterusten
* Integreerbeer gaat weer![]()
Ben nu in B&E of zoiets voor de 2e helft. Iig jonger publiek hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Daarom gaat er niets boven Grunn.
Ik kan je ook de Ierse Pub aan het Zuiderdiep (einde van) aanraden. Daar hebben ze welstout en ale.
Neuh, ook de eeuwige WO'ers hebben 't tentamen van vandaag niet gehaald. Ik zat voor zover ik resultaten voorbij heb zien komen bij de beste. Ik ga maar gewoon slapen denk ik, morgen weer lange dag.quote:
Ik moet dit tentamen hebben om door te kunnen. Dus 9 feb D-Day.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:31 schreef Slaif het volgende:
Wel kut natuurlijk. Maar je hoeft niet een aantal punten te halen om door te kunnen?
Komt wel goed Fems!quote:
Ook.quote:
Hier ook suffer dan suf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:40 schreef Oneself het volgende:
Mwoooh ik heb nog nooit zo kut "geslapen".
Ennn hier ook hetzelfde verhaal, maar dan zonder de cola.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Hier ook suffer dan suf.![]()
Net koffie gehad, nu aan de cola.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ennn hier ook hetzelfde verhaal, maar dan zonder de cola.
Juh.quote:
Och. Dat moeten we nog maar afwachten.quote:
Oei. Hoor ik hier een uitdaging..?quote:
Ach, er zijn ergere vloeistoffen die je om kan gooien in de thuiszorg...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Oneself het volgende:
Hiephoi, ik heb een emmer water omgegooit bij een thuiszorgclientje.
Grmbl. Lach er maar weer om.quote:Wat fijn dat iedereen hier een kutnacht had, haha!
Wat mankeert er aan mijn koffie..?quote:
Ben je vanavond in Arnhem dan? Ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt goed! Vanavond even vieren?
Ah, klaar? Goed gegaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was het dan. Tien maanden stage..
Doen we dat de volgende keer weer, zaterdag 29 januari benn ik weer in Grunnquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef moemoe het volgende:
Owz, jammer. Nee, heb tentamens. Had graag even met je geknuffeld!
Always look on the bright side of life.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
En TC, het eerste wat ik denk na het omflikkeren van een emmer vol water is niet bepaald 'ach, dat had ook wat anders kunnen zijn.'
Hmmm not today.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life.
Hoezo niet?quote:
Dan brand je een gezellig kaarsje of jaag je de brand in je open haard.quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen we dat de volgende keer weer, zaterdag 29 januari benn ik weer in Grunn
Hoeraquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was het dan. Tien maanden stage..
Ahh, wat dan Jopje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef JH87 het volgende:
Zo, maar weer eens gewerkt vandaag. Wat een bluhhh-dag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |