Ja maar ja maar ik ben nu ook zonder wekker wakker. Heb vanmorgen wat afspraken en moet vanmiddag aan de kerstdinervoorbereidingen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:09 schreef Fems het volgende:
[..]
dacht dat jij de hele week uit zou slapen..
Klinkt goed! Ik ga vanmiddag mijn kamer waar een bom ontploft in is maar eens opruimen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik ben nu ook zonder wekker wakker. Heb vanmorgen war afspraken en moet vanmiddag aan de kerstdinervoorbereidingen.
Lijkt me wel verstandig, en anders, lekker in de troep laten zitten:)quote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef JH87 het volgende:
Ja ik moet mijn kamer ook nog wat opknappen voor er om 10u volk voor de deur staat dus zo maar eens opstaan.
Ik kijk Sawfilms altijd vanwege het verhaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, je moet bij deze wel meer opletten dan bij de andere films, omdat het verhaal an sich best ingewikkeld wordt als je even je gedachten er niet bij hebt.
Eh... negeren?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Bob. het volgende:
Oja, rommelige kamers. Daar moest ik ook nog wat mee.
In tegenstelling tot vorig jaar, bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef mac_this het volgende:
NEEEH, Dit jaar eindelijk eens een witte kerst?
Geen idee. Toen was ik dronken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vorig jaar, bedoel je?
Cool man.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geen idee. Toen was ik dronken.
toen was het net niet... xD. ahha!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vorig jaar, bedoel je?
Sjonge. Ik heb daar zo'n kastje-met-schoonmaakfunctie voor in de keuken.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef ShiningStar het volgende:
een berg afwas die nog gedaan moet worden
Echt welquote:Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef mac_this het volgende:
[..]
toen was het net niet... xD. ahha!
Oh echt? hier bij ons, in westerwolde was het aan het dooien. ohja, het was wel wit inderdaadquote:
Ah, die ene werkt als apotheker bij mijn apotheek.quote:
Hij is de apotheker.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, die ene werkt als apotheker bij mijn apotheek.
Gast, waarom?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:45 schreef ralfseltje het volgende:
En Rinus woont bij mij op de hoek. Niet dat iemand dat zal boeien, maar ik heb er wel zin in. Helden.
Wat is daar te doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lekker naar huize maas!
Het is er tyfusdruk.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Gast, waarom?
Ah. Daar ben ik veeeeeeel te oud voor.quote:
Maar wat we gaan doen blijft nog een verrassing. Neem allemaal je zwembroek mee! Ik zeg niet wat we gaan doen!quote:
Het is een geheimpje, maar er wordt gehoopt dat je wel spekkies lust.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:43 schreef Telecaster het volgende:
Worden we wel thuisgebracht en krijgen we een zakje lekkers mee?
*woohoo*quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een geheimpje, maar er wordt gehoopt dat je wel spekkies lust.
Je kent de uitdrukking wel eh?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Oneself het volgende:
Nou, ik had anders serieus voor mijn afgelopen verjaardag het plan om mensen een snoepzakje mee te geven. Leuk toch! Nostalgie enzo.
Je had vantevoren ritueel een zwarte geit geofferd boven een wissel..?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Fems het volgende:
Lekker thuisthuis! Maar een halfuurtje vertraging!
Waarom wat? P en Rinus zijn helden. Was vrij geniaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Gast, waarom?
Hoorbaar?quote:
Flying Spaghetti Monsterquote:
May we all be touched by His Noodly Appendage.quote:
Welneen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:08 schreef Renesite het volgende:
Drank is slecht wanneer je moe bent.
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef nietzman het volgende:
Is Jop trouwens niet iets voor jou Fems?
Nou! Ik heb al twee films gezien.quote:
Ik heb geen idee. Hoe is jop?;)quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef nietzman het volgende:
Is Jop trouwens niet iets voor jou Fems?
Jop heeft keuze, dus Bob. en Fems moeten indruk gaan maken!quote:
Of je 'koddig' nou als compliment mag interpreteren....quote:
Dat mag zeker welquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Of je 'koddig' nou als compliment mag interpreteren....
Vooruit, omdat het kersemis is dan.quote:
wij hadden arretjescakequote:Op zaterdag 25 december 2010 17:23 schreef Telecaster het volgende:
Iemand trouwens een gezellig plakje kerstcake, om extra in de stemming te komen..?
[ afbeelding ]
Ook mooi.quote:
Noooooh toevalquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:03 schreef joppie_saus het volgende:
Dat zag ik ook ergens op internet!
't Schijnt inderdaad dat je van alles kan vinden op dat internet!quote:
Hoezo, nou *al*?quote:
Juhquote:Op zondag 26 december 2010 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Pff. Ik ging gister 'even' naar een vriend toe. 6 uur thuis hehe
Ik weet niet of de dames mij de keuzegelegenheid bieden, beetje voorbarig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Jop heeft keuze, dus Bob. en Fems moeten indruk gaan maken!
vast welquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de dames mij de keuzegelegenheid bieden, beetje voorbarig.
Oh gewoon doen! Heb je nog altijd 33,3(3333) % kans.quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Oneself het volgende:
Ahlieef! Zou je ook bijna de keuzegelegenheid bieden.
En mooi dattie de rest bovenin nog even laat wachten!
Hoe was ieder's kerst dit jaar?
Dat worden geen mooie kindjes hoor!quote:
Hear hear.quote:Op maandag 27 december 2010 11:55 schreef Jesse_ het volgende:
Kinderen en dan vooral kinderen van anderen
Nee, hij stond weer helemaal te springen bij de deur toen ik zaterdag arriveerde. Maf beest.quote:Op maandag 27 december 2010 11:01 schreef Fems het volgende:
Jopsel! Wat fijn van Wampie! Hopelijk kan die nog even van het leven hier op aarde genieten! Heeft hij geen pijn?
Ik heb hele leuke neefjes anders. Het eerste woordje van de jongste (na papa en mama) was ook Arnequote:Op maandag 27 december 2010 11:55 schreef Jesse_ het volgende:
Kinderen en dan vooral kinderen van anderen
Hét voordeel van andermans kinderen is dat ze niet in je eigen huis wonen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke neefjes anders. Het eerste woordje van de jongste (na papa en mama) was ook Arne
Sja. Dat standpunt heb ik ook jarenlang gehuldigd.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef joppie_saus het volgende:
Och, ik zou wel kinderen willen, maar niet nu al hehe
Kunsjt. Dan heb je nog geen vriendin met ernstig rammelende eierstokken.quote:
Yup.quote:
quote:
Jiddische uitdrukking. Je kan 'm zien als de spirituele voorloper van "duh!".quote:Nee, ben er niet bekend mee.
gewoon 3e kerstdag, klaar.quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef ShiningStar het volgende:
the day after christmas
nog een fijne kerst trouwens allemaal!
hmmm.. goede denkerquote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef Oneself het volgende:
Morgen 4e kerstdag.
En ik ben net terug, bedenk/zie me dat het enige wat ik in huis heb alcohol is: geen ontbijt, geen normaal drinken. So much voor vooruitdenken.
Klinkt als een student.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:18 schreef Oneself het volgende:
Prutje, schmutje, zoals sommigen zouden zeggen.![]()
Haha nee, ik heb havermout gevonden en met water erbij is dat bijna eten.![]()
Hoe armetierig klinkt dit echt. Haha!
Inderdaad - dit is nog maar 1 stapje verwijderd van Euroshopperbier en dito blikken kant en klare erwtensoep.quote:
...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef joppie_saus het volgende:
Euroshopperbier zuipt ook prima weg hoor.
oké dan is het vandaag idd 4e kerstdag...quote:Op maandag 27 december 2010 23:30 schreef Luco het volgende:
[..]
gewoon 3e kerstdag, klaar.
Morgen weer terug naar Groningen.
Au. Dat is bijna even plaatsvervangend pijnlijk als mensen die in de bioscoop al helemaal dubbel liggen om de trailer van Little Fockers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef joppie_saus het volgende:
Nja mijn collega gaat los op vrijwel elk nummer. Dat is dan wel vermakelijk.
Elke 5 minuten afwisselend aan en uit zetten, deed ik hier ook altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef joppie_saus het volgende:
Het is koud op kantoor, maar als je de verwarming open draait ontstaat er een misselijk makende warmte..
quote:
quote:
Een echte vent maakt zelf erwtensoep!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Inderdaad - dit is nog maar 1 stapje verwijderd van Euroshopperbier en dito blikken kant en klare erwtensoep.
Te laat jop, te laat...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef JH87 het volgende:
DO THEY KNOW IT'S CHRISTMAS TIME AT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL.
32 euro per maand.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hihi. Afsluiten op het goede moment ftw !
Nee, heule mooie Oeganda-foto's. Ik ben niet zo van de vrienden-en-ik-foto's aan de muur.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef Oneself het volgende:
En wat voor foto's heb je uitgezocht, Jop? Of gewoon vrienden-en-ik-foto's?
Mijn hele kamer hangt er vol mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, heule mooie Oeganda-foto's. Ik ben niet zo van de vrienden-en-ik-foto's aan de muur.
Ja ik vind 't vaak ook wel leuk als mensen dat aan de muur hebben, maar ik zou dat zo snel niet doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mijn hele kamer hangt er vol mee.![]()
Oeganda-foto's! Wieso?
Na vandaag nog 1 dag. Of een halve.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:18 schreef joppie_saus het volgende:
Goedesmorgens. Ik zal mijzelf ook eens naar stage bewegen. Na vandaag weekend
Misschien bedoelde hij/zij zonder gelatine.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:07 schreef Luco het volgende:
Pauze! Zojuist in de kantine iemand om vegetarische vla horen vragen
Zo heb ik geleerd dat (sommige) vegetariërs ook geen winegums etenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij/zij zonder gelatine.
Nee! Ik ben van Kampala naar Soroti terug naar Kampala naar mbarara geweest..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef JH87 het volgende:
Alle hoeken! Mbale, Lira, Kampala, Bushenyi en langste periode net achter Fort Portal bij de grens v Congo. Jij was ook in Fort Portal geweest toch?
Gelatine wordt inderdaad gewonnen uit botten van varkens danwel koeien.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo heb ik geleerd dat (sommige) vegetariërs ook geen winegums eten
Er zit blijkbaar kraakbeen van varkens in?
In de meeste drop zit ook gelatine.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sterkte...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In de meeste drop zit ook gelatine.
Verder is de broer van drie-exvriendinnen-van-Telecaster-geleden-waar-ik-nog-prima-contact-mee-had vanmorgen ineens zomaar overleden. Waanzin.
Ik eet ook geen gelatine,quote:Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar kraakbeen van varkens in?
Niet in alle vla.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Gelatine wordt inderdaad gewonnen uit botten van varkens danwel koeien.
Ik wist niet eens dat er gelatine in vla zat
Ethisch vraagje: Geneesmiddelen die in capsules van gelatine zitten, neem je die wel?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet in alle vla.. Sommige kan het best bevatten, i guess. Ik zou d'r iig niet raar van opkijken. De vla die we hier thuis eten bevat het niet maar dingen als chocomousse, meeste kwark etc. vaak wel.
Ga een film kijken! Beterschap!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
ik.
ver.
veel.
me.
lig ziek in bed en kan niks anders doen dan Fok!ken...
ik heb vandaag al 2 films gezien dus dat komt nu ook al mijn neus uit;)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Ethisch vraagje: Geneesmiddelen die in capsules van gelatine zitten, neem je die wel?
[..]
Ga een film kijken! Beterschap!
Ik neem sowieso vrijwel nooit geneensmiddelen als het niet 100% nodig is. Ook geen paracetamol. Je zal mij eerder 3 dagen met hoofdpijn zien, dan dat ik paracetamol oid neem,quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Ethisch vraagje: Geneesmiddelen die in capsules van gelatine zitten, neem je die wel?
[..]
Ga een film kijken! Beterschap!
Kon ik me maar vervelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
ik.
ver.
veel.
me.
lig ziek in bed en kan niks anders doen dan Fok!ken...
Wat, jij zou liever ziek in bed liggen dan dat je naar je stage moet? Dan heb je wel echt een heel beroerde stage plek uitgekozen.quote:
Dat staat er nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat, jij zou liever ziek in bed liggen dan dat je naar je stage moet? Dan heb je wel echt een heel beroerde stage plek uitgekozen.
Doe je het niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef JH87 het volgende:
Bluh, veel te vroeg om avondeten te koken.
Stel je eens voor dat ik flauw zou vallen omdat ik te weinig eten had gehad! Dat wil je ook niet. Ik ga zo weer aan de noeste arbeid.quote:
Hehe, alsof je zo zwaar lichamelijk werk moet gaan verrichten, telefoonmiepje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ik flauw zou vallen omdat ik te weinig eten had gehad! Dat wil je ook niet. Ik ga zo weer aan de noeste arbeid.
Het is wel ver fietsen door de kou! Maar dankjewel.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, alsof je zo zwaar lichamelijk werk moet gaan verrichten, telefoonmiepje.
Maar ik ben wel trots op je hoor, dat je toch kookt.
Wehehequote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Renesite het volgende:
Broer werkt in een winkel waar ze vuurwerk verkopen. Heeft dus een bestelling van de buurtjes gekregen met kinderen van 11 en 12 jaar oud. Zitten wat rotjes bij en als blijk van een grapje gooien ze beiden een rotje op ons tuinpad. Mijn ma doet de deur open en geint wat met ze, komt de politie opeens op ons pad. Eentje moet naar Halt toe nu!
Had ie beter een vlinder kunnen gooien.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Renesite het volgende:
Broer werkt in een winkel waar ze vuurwerk verkopen. Heeft dus een bestelling van de buurtjes gekregen met kinderen van 11 en 12 jaar oud. Zitten wat rotjes bij en als blijk van een grapje gooien ze beiden een rotje op ons tuinpad. Mijn ma doet de deur open en geint wat met ze, komt de politie opeens op ons pad. Eentje moet naar Halt toe nu!
Op ze hoooooofdquote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Slaif het volgende:
[..]
Had ie beter een vlinder kunnen gooien.
Ah leuk, goed zo! Wel beetje rustig aan doen he?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Luco het volgende:
Moe...
En eindelijk weer eens wedstrijdminuten gepakt na 2 maanden niks doen! 20 minuten mee gedaan, nergens last van! Op naar 8 Januari, eindelijk weer competitiewedstrijd!
Eerst dacht ik: dat is koud. Maar het is natuurlijk in de zaalquote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef Luco het volgende:
Moe...
En eindelijk weer eens wedstrijdminuten gepakt na 2 maanden niks doen! 20 minuten mee gedaan, nergens last van! Op naar 8 Januari, eindelijk weer competitiewedstrijd!
Uhu.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef Slaif het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: dat is koud. Maar het is natuurlijk in de zaal
Morgen thank god vrijquote:Op donderdag 30 december 2010 06:43 schreef Luco het volgende:
Alleen morgen nog zo vroeg opstaan... Hoop op een rustig dagje straks...
waarvoor? hele nacht doorgehaald dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:01 schreef Oneself het volgende:
Ik doe ook iets niet goed; ik moet nog 'n half uur wachten voor ik m'n bed in kan, want ik sta op 'oproep'.Bereikbaar moeten zijn enzo.
Haha, nee gelukkig niet, maar moet bereikbaar zijn van 08.30 - 09.30 uur, gezien ik vanochtend niet werk. Thuiszorg.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef Luco het volgende:
[..]
waarvoor? hele nacht doorgehaald dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |