Ay. Virtuele thee helpt inmiddels niet meer?quote:
Iets sterkers zou er nu ook wel in gaan (grapje).quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ay. Virtuele thee helpt inmiddels niet meer?
Werkze! En uitslapen is lekker!quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef JH87 het volgende:
Arme Fems.
Ik moet zo weer werken, iedere dag deze week. Gelukkig wel iedere dag uitslapen.
't Is voor mij nog iets te vroeg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Iets sterkers zou er nu ook wel in gaan (grapje).
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef kahaarin het volgende:
Gevoelstemperatuur -10! Belachelijk...
http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx?bron=2
Maar dat ben ik sowieso altijd al, ongeacht de temperatuur.quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.
Wonen daar mensen dan?quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.
Ik heb 'm al een dag of wat niet gezien hier.quote:
Mensen... mensen... 't is maar net hoe je dat definieert natuurlijk.quote:
Weet je al wat je doet met oud en nieuw? Je/jullie kan/kunnen bijv. ook tot 2 uur komen oidquote:
Ja er komen sowieso traditiegetrouw oud-huisgenoten naar Groningen, maar wie weet kan ik ze wel strikken juist voor of juist na mee te gaan. Zal vanavond wel ff bellen met die lui.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Slaif het volgende:
[..]
Weet je al wat je doet met oud en nieuw? Je/jullie kan/kunnen bijv. ook tot 2 uur komen oid
Primaquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef JH87 het volgende:
En Nietz en Nietz z'n dinnetje waren volgens mij al vrij zeker dat ze naar je feestje kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |