Uhu.quote:
`quote:
Ah! Welke?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een filmpje opgezet. Ideale vrijdagochtend.
Ah. Da's ne goeie.quote:
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Oneself het volgende:
Mwhehe, ik vind mezelf zo leuk aan de telefoon he.
Ik ben sowieso, per definitie, leuker aan de telefoon. De guitige Limburger van de afdeling.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Oneself het volgende:
Mwhehe, ik vind mezelf zo leuk aan de telefoon he.
Ja. Ik hou (ook) wel van trage films.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond hem echt te saai voor woorden.
Dito.quote:En goedemiddag.
't Is geen actiefilm inderdaad. Maar ik ben wel fan van Corbijn, vond Control ook al erg tof.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond hem echt te saai voor woorden.
En goedemiddag.
+1.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
't Is geen actiefilm inderdaad. Maar ik ben wel fan van Corbijn, vond Control ook al erg tof.
Mag ik U dan een tip geven? Star Crash!:quote:
quote:This is one of my favorite bad movies. It lacks any sense of reality, is rife with ridiculous dialog, and is filled with special effects that are extraordinary in their cheesiness. I have never grown tired of watching it and recommend it without reservation to anyone who enjoys other than fine films. Heck, even those who usually avoid the type of movies celebrated on this website should give it a try. It is that good at being bad. I love this movie. I wish it was a girl, so I could break her ankles and keep her chained to a bed in a remote cabin. There, with no worry of discovery, I could read her my poetry (about her) and feed her sauteed songbirds caught especially for her consumption.
I think I am going to cry.
Als je van zulke films houdt moet je hier bij zijn: http://www.vera-groningen(...)resenteert-bad-taste en http://www.vera-groningen(...)resenteert-braindeadquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mag ik U dan een tip geven? Star Crash!:
[..]
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:09 schreef JH87 het volgende:
De Brugstraat-brug is stuk! Chaos daar.
RIP Brugstraat-brug.
Nu moet ik weer de hele tijd omfietsen.
Beide Parels Der Zevende Kunst staan dan ook bij bij gebroederlijk naast Star Crash in de kast.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Als je van zulke films houdt moet je hier bij zijn: http://www.vera-groningen(...)resenteert-bad-taste en http://www.vera-groningen(...)resenteert-braindead
Bij Re-Animator was ik ook, had hem nog nooit gezien. Heb me echt kapot gelachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Beide Parels Der Zevende Kunst staan dan ook bij bij gebroederlijk naast Star Crash in de kast.
Hah.![]()
Maar wel leuk om ze weer eens celluloid te zien - ik ben laatst ook nog naar de vertoning van het legendarische Jetsers Van Kneiters Re-Animator en Return of the Living Dead 3, met Brian Yuzna in de zaal, gegaan terwijl ik die ook al op dvd heb.
Edit: bugger, de 21e. Maar dan kan ik heul niet.![]()
Over het algemeen hebben we hier met treinen nooit zoveel last, zowel NS als Arriva. Waar kom je vandaan dan? Amsterdam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe is het weer in Groningen? Rijden de treinen wel? Ga Zondag t/m Donderdag logeren in Groningen, maar het weer zit niet zo mee volgens mij.
Nee, Kampen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben we hier met treinen nooit zoveel last, zowel NS als Arriva. Waar kom je vandaan dan? Amsterdam?
Hell yeah!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:33 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Bij Re-Animator was ik ook, had hem nog nooit gezien. Heb me echt kapot gelachen
Oh, dan ben je er zo. Eventueel zou je om kunnen rijden via Heerenveen (wat toevallig vandaag gestremd is).quote:
quote:
Ik ga nu richting appie dus dan hoor ik er zo overheen te kunnen wandelen. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:25 schreef Renesite het volgende:
Brugstraat-brug? ik ben er met de bus om kwart voor 2 nog overheen gereden
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ga nu richting appie dus dan hoor ik er zo overheen te kunnen wandelen. Ik hou jullie op de hoogte.
(En als ik nooit meer terugkom, alle Groningers waren en zijn fijne mensen)
Het begint vandaag dan ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef JH87 het volgende:
Hij deed 't weer! Ze zijn al druk aan 't bouwen voor die jaarlijkse markt daar met al die boten en dingen.
Aandoenlijk! Maar nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso, per definitie, leuker aan de telefoon. De guitige Limburger van de afdeling.
LED?quote:
Tssss. Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
En TC, die film lijkt me niets aan eigenlijk. Maar thanks voor het gebaar.
Ik kon 'm niet vindenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tssss. Cultuurbarbaar.
David Hasselhoff met een imitatie-lightsaber, wat kan dat nou nog overtreffen!
Is de datum van terugreizen nu al bekend dan? Of is het een open ticket?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Luco het volgende:
Hmm, ticket Amsterdam - Sydney (retour) met de mogelijkheid tot wijzigen van m'n terugvlucht voor ¤100 gaat me 1550¤ kosten.
Precies mijn punt, het is al too much.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tssss. Cultuurbarbaar.
David Hasselhoff met een imitatie-lightsaber, wat kan dat nou nog overtreffen!
Ah, een mede-Uwe Bollconnaisseur!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Luco het volgende:
[..] Ik kon 'm niet vinden...
Ben nu maar Going Postal aan het binnentrekken.
Do not fear his awesomeness!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Precies mijn punt, het is al too much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |