Kost 'n paar centen, heb je ook wat.quote:
Daar denk ik niet als eerste aan, aan IKEA, bij een etentje.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Bij IKEA eten is ook aanrader trouwens.
Het is, laat ik het zo zeggen, dan ook heel erg basic wat je krijgtquote:Op woensdag 17 november 2010 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar denk ik niet als eerste aan, aan IKEA, bij een etentje.
In ieder geval minder vetquote:Op woensdag 17 november 2010 23:40 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt maar het is beter dan McDonald's ofzo.
Ja hoi, wat is dat nou weer voor vies plaatje de hele tijd?quote:
Ja, je wordt ook een dagje ouder natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Verder ben ik echt bejaard, kan al de hele dag aan niks anders dan mijn bed denken.Truste!
Die ziet er toch vet vrolijk uit?!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hoi, wat is dat nou weer voor vies plaatje de hele tijd?
Verder ben ik echt bejaard, kan al de hele dag aan niks anders dan mijn bed denken.Truste!
Ik hou niet zo van insecten.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Die ziet er toch vet vrolijk uit?!
Slaap lekker Stad!
Stage waasje... Yes m'm.quote:Op donderdag 18 november 2010 06:50 schreef Bob. het volgende:
Ik had de hele tijd nachtmerries en nu wil ik niet meer slapen.Jij zo weer naar stage?
Geen idee wat 'de balk' is. Nee dusquote:Op donderdag 18 november 2010 02:23 schreef welkominspace het volgende:
MaxMark was jij net in de balk?
was ook een of ander figuur dat voor oog werkte ofzo.
Dacht dat jij het mss was
Iets met bier.quote:
Hier! Ik werk 4 dgn i/d week tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef joppie_saus het volgende:
Trusten stad!
Ps, waar is One trouwens?
Die is dan wel weer liev!quote:
Ah ja dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 18 november 2010 10:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hier! Ik werk 4 dgn i/d week tegenwoordig.![]()
En dat plaatje vind ik ook maar vies idd!
Lekker oude mensen wassenquote:
1 December inmiddels al.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:14 schreef Bob. het volgende:
Sorry, ik ken voornamelijk vrouwenhuizen waar iets vrij komt, dus daar heb je niet zo veel aan.Per wanneer moet je er uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |