quote:Yup.Op donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef mac_this het volgende:
Hebben we hermofraudieten in onze provincie?
quote:ik kan je zo een paar opnoemenOp donderdag 28 oktober 2010 15:10 schreef mac_this het volgende:
Hebben we hermofraudieten in onze provincie?
quote:ik ben niet degene die je username heeft uitgekozenOp donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef Bob. het volgende:
Oké, voor man uit gemaakt worden kan ik mee leven. Maar hermafrodiet?
quote:Mijn naam is gaaf.Op donderdag 28 oktober 2010 15:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben niet degene die je username heeft uitgekozen
quote:Welnee.Op donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
oh jij houdt er dus wel van om chaos te creëren![]()
quote:D'r zijn zelfs nog leuke liedjes over:Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dacht ik ook maar volgens wikipedia is het dit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermafrodiet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
D'r zijn zelfs nog leuke liedjes over:
quote:Ik wilde even aanduiden dat het fout is, natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dacht ik ook maar volgens wikipedia is het dit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermafrodiet
quote:waarom liegt wikipedia tegen meOp donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wilde even aanduiden dat het fout is, natuurlijk.
quote:Ben ik vergeten te doen, staat nog mix in de keuken.Op donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef Bob. het volgende:
Mijn huisgenootje heeft muffins gebakken. Nom.
quote:Moet je doen, lekkerrrr.Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ben ik vergeten te doen, staat nog mix in de keuken.Ga dan maar 's aan de slag.
quote:Als ze nou in een landelijke warenhuisketen werkzaam zijn, zij het dan Hemafrodieten..?Op donderdag 28 oktober 2010 15:35 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij klopt het zo wel hoor
quote:Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam, toch..?Op donderdag 28 oktober 2010 15:45 schreef Luco het volgende:
Het Economisch Magazijn Amsterdam frodieten. Nee, bekt toch niet lekker.
quote:Ik heb het even gewiki't.Op donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Luco het volgende:
Kan ook. In ieder geval iets met Amsterdam. En vroeger kostte ALLES een kwartje daar, dus dan zal jouw benaming logischer zijn.
quote:eet ze op. Dan heb je er ook geen last meer van.Op donderdag 28 oktober 2010 15:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die klote appels ook altijd
quote:Tot 1926 kwamen alleen rijken in warenhuizen zoals de Bijenkorf. Alles was er duur en het personeel sprak Frans. Tot de HEMA werd opgericht; de HEMA was een warenhuis voor iedereen. De HEMA was goedkoop, praktisch en had een ruim assortiment. Het personeel bestond vooral uit ongehuwde vrouwen die, in witte bedrijfskleding, zo'n 75 uur per week werkten. Door de lage eenheidsprijzen werd de winkel lange tijd gezien als 'armeluiswinkel'. Rijkere Nederlanders wilden niet in een HEMA worden gezien. De afkorting HEMA werd door hen verbasterd tot 'Hier Eet Men Afval'.
quote:Geinig.
quote:Oa. jij ?Op donderdag 28 oktober 2010 15:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kan je zo een paar opnoemen
quote:Ow ik dacht King Is Niet GereformeerdOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geinig.
De naam King, van de welbekende pepermunt, is overigens een afko van "Kwaliteit In Niets Geëvenaard".
Trivia rockt.
quote:Geen huisgenoten waar je ze aan kunt uitdelen?Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Inmiddels staan ze in de oven, half-uurtje wachten en klaar. Vond de muffins/cakejes maar wat saai dus heb chocoladelolly's verkruimeld en erover heen gestrooid. Probleem is.. Heb zoveel van de chocola gesnoept dat ik nu geen honger meer heb, en er staan straks 16 muffins op me te wachten.![]()
T gaat inmiddels ook al niet meer goed, de bakjes overstromen bijna. Gaat weer lekker dus.
[ afbeelding ]
quote:Trivia is baas! Zo heette Jesse Owens eigenlijk J. C. Owens. Leraar op school verstond dat niet goed en sindsdien noemde iedereen hem Jesse.Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geinig.
De naam King, van de welbekende pepermunt, is overigens een afko van "Kwaliteit In Niets Geëvenaard".
Trivia rockt.
quote:Haha, mooi. Zo heeft ex-Stonesbassist Bill Wyman, die geboren is als Willam Perks en z'n artiestenachternaam heeft gejat van een dienstmaatje, ooit eens een Amerikaanse muziekjournalist aangeklaagd die echt Bill Wyman heet:Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Trivia is baas! Zo heette Jesse Owens eigenlijk J. C. Owens. Leraar op school verstond dat niet goed en sindsdien noemde iedereen hem Jesse.
quote:Niet.
quote:Ik hou van rustig.Op donderdag 28 oktober 2010 17:16 schreef Luco het volgende:
Al kan dat ook komen doordat ik die van Iron & Wine net te rustig vind.
Is dan weer te hard...
quote:Heb iets fouts gedaan vandaag. Weer van geleerd
quote:Het eerste.Op donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het tentamen ging niet door of ging het niet goed?
quote:Rechten faalOp donderdag 28 oktober 2010 19:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Het eerste.Heb het ingeleverd met 'niet nakijken'
quote:wacht maar tot het eraf magOp donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb drie meter tape op mijn knie, van dit tape: http://www.fysiotape.nl/ Ik schijn een scheurtje in het bindweefsel van mijn kruisband te hebben. Nou goed, zien we dan wel weer.
quote:Whehehe! Jij scheert je benenOp donderdag 28 oktober 2010 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
Neuh, het zit aan de buitenkant en die fysio heb me knie geschoren
quote:I&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |