quote:Ja, dat bedoelde ik ...Op woensdag 27 oktober 2010 12:15 schreef Renesite het volgende:
Als je van paddepoel afkomt, linkerhand heb je de STRAAT blauwborgje richting Aclo en tentamenhal, aan de rechterkant, het blauwe gebouw waar de ToGo in zit is Bernouilliborg![]()
quote:ik heb 1 keer in een bus gezeten waarvan de chauffeur de route niet kendeOp woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar waarom moet ik die straten weten dan? De bus brengt me toch?
quote:Altijd leuk zoiets.Op woensdag 27 oktober 2010 12:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb 1 keer in een bus gezeten waarvan de chauffeur de route niet kende![]()
die reed steeds verkeerd enzo en tegen het verkeer in de gelkingerstaat in dat soort dingen.
DAAROM moet je die straten dus weten
quote:HAI
quote:in de spits ben je daar als voetganger idd lang niet veiligOp woensdag 27 oktober 2010 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd leuk zoiets.
Heb een keer meegemaakt dat het in de Brugstraat zo vol was met bussen, fietsers en geparkeerde vrachtwagens dat een volle bus die ons tegemoet kwam in zijn geheel op de stoep moest worden geparkeerd om er voor te zorgen dat het verkeer weer door ging stromen.
quote:nee ik sms altijd met haar telefoonOp woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef joppie_saus het volgende:
Lol whut, jou moeder leest jou smsjes?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:16 schreef welkominspace het volgende:
stapt m'n moeder net binnen, had ze een smsje gelezen die een vriendin had gestuurd.
"heb je het je moeder al verteld?die begrijpt het vast wel"
dus m'n moeder vroeg wat ze moest begrijpen.
stond ff voor het blok zeg![]()
heb gezegd dat het niks is
quote:best wel een beetje ja
quote:die lui zijn ook altijd zo goed met mensenOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Renesite het volgende:
Lijn 8 A-kerk > a-straat > hoendiep reed laatst ook verkeerd. Ging rechtsaf bij de westerhaven richting paddepoel! Ik liep dus naar die chauffeur en zei dan ook "U rijdt verkeerd, u had net rechtdoor gemoeten, het beste is om linkaf te gaan naar de Kraneweg"
"Huh? Wat?"
"de eerste links
"
quote:"Pooooooook pok pok pok..."
quote:Werken is inderdaad stukken leuker.Op woensdag 27 oktober 2010 13:50 schreef Fems het volgende:
oke, op naar het volgende hoofdstuk, ik vind studeren maar niks
quote:ach man, schrok me opeens de tyfusOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
"Pooooooook pok pok pok..."![]()
Heb je eens een enorm goede opening, doe je dit!
quote:Achja. Momenteel mijn hoofd ergens ver weg zitten. dus het wil allemaal niet echt [/zeur]Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Werken is inderdaad stukken leuker.
quote:Ha, uitstelgedrag.Op woensdag 27 oktober 2010 13:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ach man, schrok me opeens de tyfus![]()
ik heb nog niet eens de ballen gehad om haar te vertellen dat ik op korte termijn ga verhuizen naar ver weg
denk dat dat harder aankomt eigenlijk![]()
gezien ik d'r al een kleinkind heb gegeven maakt m'n liefdesleven d'r niet meer zoveel uit geloof ik![]()
ik ben gewoon niet echt zo'n prater
quote:There there!Op woensdag 27 oktober 2010 13:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Achja. Momenteel mijn hoofd ergens ver weg zitten. dus het wil allemaal niet echt [/zeur]
quote:ja vanuit psychologisch opzicht kan ik het ook prima verklaren allemaal, maar er wat aan doen
quote:Doe je hem zachtjes?Op woensdag 27 oktober 2010 13:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
There there!
*virtueel schouderklopje*
quote:Uiteraard! Dat onderscheidt immers een troostrijk schouderklopje van een vriendschappelijke beuk op de mannenschouder.
quote:De dag dat ik daar een tweederangs presentator voor nodig heb is de dag dat ik een dubbelloops jachtgeweer ga aanschaffen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja vanuit psychologisch opzicht kan ik het ook prima verklaren allemaal, maar er wat aan doen
Heeft BNN of MTV hier niet een leuk programma voor ofzo?
quote:gelijk heb je.Op woensdag 27 oktober 2010 14:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De dag dat ik daar een tweederangs presentator voor nodig heb is de dag dat ik een dubbelloops jachtgeweer ga aanschaffen.
quote:Heb je eigenlijk een vriend, jongen, iets waar je op verliefd bent?Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gelijk heb je.
is iets waar ik altijd moeite mee heb gehad,confrontatie aangaan.
Als het eenmaal gezegd is dan verandert dat het beeld dat iemand van je heeft natuurlijk enorm, en dat is iets wat ik minder vind.
Heb hard moeten werken om dit imago te krijgen en niet meer als crimineel te boek te staan.
Nog steeds krijg ik nog verzoeken van mensen uit m'n "foute" verleden.
Op het moment dat ik nu uit de kast kom bij iedereen ben ik bang dat al dat harde werk voor niks is geweest omdat men dan weer aan een "nieuwe" WIS moet wennen.
kortom: mooi nog ff mee wachten
quote:Thanks!Op woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Uiteraard! Dat onderscheidt immers een troostrijk schouderklopje van een vriendschappelijke beuk op de mannenschouder.
quote:Maar er zit natuurlijk (lijkt mij tenminste) een wereld van verschil tussen een geaardheid en een crimineel verleden.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gelijk heb je.
is iets waar ik altijd moeite mee heb gehad,confrontatie aangaan.
Als het eenmaal gezegd is dan verandert dat het beeld dat iemand van je heeft natuurlijk enorm, en dat is iets wat ik minder vind.
Heb hard moeten werken om dit imago te krijgen en niet meer als crimineel te boek te staan.
Nog steeds krijg ik nog verzoeken van mensen uit m'n "foute" verleden.
Op het moment dat ik nu uit de kast kom bij iedereen ben ik bang dat al dat harde werk voor niks is geweest omdat men dan weer aan een "nieuwe" WIS moet wennen.
kortom: mooi nog ff mee wachten
quote:Hah. Zo ben ik dan ook wel weer op m'n vrije dag.
quote:Both. Plus gebroken knie van mams.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah. Zo ben ik dan ook wel weer op m'n vrije dag.
Is 't weer blessureleed? Of studiedruk?
quote:neuh, op het moment niet ,maar ben wel eens verliefd op een jongen geweest maar daar hebben we beide toen niet zoveel mee gedaan.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een vriend, jongen, iets waar je op verliefd bent?Hoe ben je er achter gekomen en bladiebla?
En trouwens, wat mij gisteravond gezegd is: Je moet blij zijn met wie je bent. wie je NU bent en niet wie je vroeger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |