Okee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Vanaf half december ook tot ´s avonds laat en op zondag Sneltreinen van Groningen naar Leeuwarden en andersom.
ik ben zelf vrij ijdel en wil ook echt alleen maar oud en mooi worden want anders spring ik van een flat ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
Ik wil net als die man in Spoorloos leven86 zijn, super lange baard, in een caravan, rotzooi! En TV kijken op een zwart/wit scherm. Super gaaf
Beetje stram. Supernice.
Hah! Ik keek het ook. Sympathieke man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
Ik wil net als die man in Spoorloos leven86 zijn, super lange baard, in een caravan, rotzooi! En TV kijken op een zwart/wit scherm. Super gaaf
Beetje stram. Supernice.
True. Ik zou het niet lang volhouden. Maar die man interesseert het niet, die boeit het niet en vind het heerlijk om lekker zijn ding te doen. Gaaf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben zelf vrij ijdel en wil ook echt alleen maar oud en mooi worden want anders spring ik van een flat ofzo
moet er niet aan denken om zo'n kop vol kwabben te hebben
Wat moeten we nou in Leeuwarden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Vanaf half december ook tot ´s avonds laat en op zondag Sneltreinen van Groningen naar Leeuwarden en andersom.
Beetje neuken op je oude dag lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik zou het niet lang volhouden. Maar die man interesseert het niet, die boeit het niet en vind het heerlijk om lekker zijn ding te doen. Gaaf.
Als vrouw gaat dat makkelijker als vent van 80, vrees ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beetje neuken op je oude dag lijkt me ook wel leuk
Er zijn heel veel mensen die van Groningen naar Leeuwarden reizen en andersom. De treinen puilen soms uit. Vandaar de extra sneltreinen vanaf de nieuwe dienstregeling.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als vrouw gaat dat makkelijker als vent van 80, vrees ik.
Nou.. hij heeft nog steeds elke dag verdriet van het verlies van zijn vrouw. Volgens zijn dochter is hij daar nooit overheen gekomen. Dus zo ontzettend gelukkig zal 'ie nou ook weer niet zijn. Hij zei ook 'ik probeer mn hoofd alleen maar boven water te houden.'quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik zou het niet lang volhouden. Maar die man interesseert het niet, die boeit het niet en vind het heerlijk om lekker zijn ding te doen. Gaaf.
En ook op zondag nuquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Als vent van 80 gaat het prima, zolang die vrouw het maar niet isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als vrouw gaat dat makkelijker als vent van 80, vrees ik.
Jesse, ik dacht dat je slim was. Maar over treinen praten met Socios is als praten over kleine kinderen met een pedo. Er groeit wat vreemds en ze zijn er nooit te beroerd voor om er wat mee te doen.quote:
Echt chill. Baal vaak als ik ´s avonds met een stoptreintje moet, straks nog lekker tegen 23.00u met de sneltrein.quote:
Denk je echt dat je je lul dan nog zonder hulpmiddelen omhoog krijgt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als vent van 80 gaat het prima, zolang die vrouw het maar niet is
Tuurlijk. Dat daargelaten zag ik een man die ondanks alles zijn ding doet. Een excentrieke man die inderdaad zijn hoofd boven water houdt. Maar ik doel ik niet op. Ik doel op het verschil tussen verzorgingshuizen, dooie inrichtingen, en een caravan op een weilandje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou.. hij heeft nog steeds elke dag verdriet van het verlies van zijn vrouw. Volgens zijn dochter is hij daar nooit overheen gekomen. Dus zo ontzettend gelukkig zal 'ie nou ook weer niet zijn. Hij zei ook 'ik probeer mn hoofd alleen maar boven water te houden.'
ik weet uit eigen ervaring wel dat die stoptreinen 's avonds echt best wel vol zittenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt chill. Baal vaak als ik ´s avonds met een stoptreintje moet, straks nog lekker tegen 23.00u met de sneltrein.
Ja, precies... Snapte sowieso al niet dat het een uurdienst is ´s avonds. Ook die `tussentrein´ die je laatst noemde die niet om `half 8´ gaat (die overigens er straks ook nog niet is), maar wel naar Harlingen Haven gaat rond die tijd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
ik weet uit eigen ervaring wel dat die stoptreinen 's avonds echt best wel vol zitten
Daar hoop ik wel opquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Denk je echt dat je je lul dan nog zonder hulpmiddelen omhoog krijgt?
Jawel. Want vroegah kon ik een stadjerspas aanvragen.quote:
Hele tijd in mien kop:quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef welkominspace het volgende:
weet iemand nog leuke muziek?
ben beetje zonder inspiratie
tnx,trustenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hele tijd in mien kop:
Vanmiddag gehoord bij Coen en Sander
Quoi?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
je gooit je eigen glazen in jongen
Waar hou je van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Waar hou je van?
je kan hier nooit duidelijk genoeg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pop/rock space muziek vooral
niet meer
Blijkbaar spreek ik alleen Engels als ik flink zat ben, nuchter komt er nooit wat zinnigs uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
'It's raining, man' of 'It's raining men'.
Blijkbaar denk je dat je alleen Engels spreekt als je flink zat bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Blijkbaar spreek ik alleen Engels als ik flink zat ben, nuchter komt er nooit wat zinnigs uitDie Engelse bardame zaterdag had ik ingepakt, alleen ik wist mijn telefoonnummer niet meer
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Blijkbaar spreek ik alleen Engels als ik flink zat ben, nuchter komt er nooit wat zinnigs uitDie Engelse bardame zaterdag had ik ingepakt, alleen ik wist mijn telefoonnummer niet meer
Nou ja, ze zei dat ze mijn Engels eigenlijk foutloos vond. Misschien omdat ik dronken niet meer nadenk en als ik nuchter ben alles foutloos wil doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je dat je alleen Engels spreekt als je flink zat bent.
wie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Oneself het volgende:
Over muziek gesproken, ik zou met 'n vriendinnetje naar Thomas Dybdahl, zij kaartjes halen, komt die knakker heul niet.
Haha gast, zit je nou door te denken?quote:
Heel, heel link.quote:
Aww.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
Nee. Ik heb me verkeken en ongegrond verheugd (eh..) op de man.![]()
Fools Garden is wel 'n mooi liedje.
Lemon Tree is ook een goede band.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
Nee. Ik heb me verkeken en ongegrond verheugd (eh..) op de man.![]()
Fools Garden is wel 'n mooi liedje.
O, ik dacht dat die niet op kwam dagen op zijn eigen optreden en je vriendin er al kaartjes voor had. Niks doordenken dus. En YouTube linkje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha gast, zit je nou door te denken?![]()
En ik dacht dat hij zou komen. Maar dat was dus niet zo, nooit geweest ook volgens mij.
[..]
Heel, heel link.
19quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef welkominspace het volgende:
btw joppe, hoe oud ben je?
Dacht dat mensen pas rond hun 40ste de neiging krijgen U2 te luisteren?
zo zie ik het nu pasquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha gast, zit je nou door te denken?![]()
En ik dacht dat hij zou komen. Maar dat was dus niet zo, nooit geweest ook volgens mij.
[..]
Heel, heel link.
Jaa, maar het was m'n eigen stomme schuld, ik wist het niet zeker. Wishful thinking enzo. :pquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Aww.
Hij komt vast wel weer eens. Ik heb 'm al drie keer gezien en ook nog wel eens met z'n The National Bank-zijprojectje.
+1quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zo zie ik het nu pas![]()
volgens mij denk jij iets teveel door
Haha ah right, very funny.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Lemon Tree is ook een goede band.
Dat zegt me niets.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, maar het was m'n eigen stomme schuld, ik wist het niet zeker. Wishful thinking enzo. :p
Maar Micah P. Hinson komt ook.
Dat noemen ze zusjequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wow wat een manboobs heb je in die bikini
welterustenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.Maar Vera wordt sowieso wel weer mooi in november/december met oa Tallest man on earth, Villagers & de combo Moss en Awkward I. Allemaal in je agenda zetten.
En ik ga slapen, dag Groningen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zo zie ik het nu pas![]()
volgens mij denk jij iets teveel door
Jaa! Ik ga m'n best doen. Moest vandaag nog iemand de weg naar Vera wijzen, haha. Slaap lekker!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.Maar Vera wordt sowieso wel weer mooi in november/december met oa Tallest man on earth, Villagers & de combo Moss en Awkward I. Allemaal in je agenda zetten.
Jij ziet allesquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa! Ik ga m'n best doen. Moest vandaag nog iemand de weg naar Vera wijzen, haha. Slaap lekker!
Oh en nee Jop(pie)'s; nog steeds geen verandering in m'n fobo.
Tss, dat was gewoon m'n wekelijkse ronde!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa! Ik ga m'n best doen. Moest vandaag nog iemand de weg naar Vera wijzen, haha. Slaap lekker!
Oh en nee Jop(pie)'s; nog steeds geen verandering in m'n fobo.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tss, dat was gewoon m'n wekelijkse ronde!
quote:
Wat is je minimumleeftijd danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Over leeftijd gesproken; ik ontmoette laatst een jongen en ik ging er vanuit dat hij 22/23 was, maar ik kwam er vandaag achter dat hij ..17 is. Haha, I was stunnnnned.En nee, geen rare dingen gebeurd, was niet in die sfeer.
Woensdag anders No Age en Abe Vigodaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nog iemand met vreemd eetgedrag!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef welkominspace het volgende:
lekker loempiaatjes aan het bakken
YESYESYES!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Woensdag anders No Age en Abe Vigoda
Ik ga nu nog maar 's een ei bakken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef welkominspace het volgende:
lekker loempiaatjes aan het bakken
Jaaaa! En Women, BRMC, Melt-Banana, Xiu Xiu met Zola Jesus. Micah P Hinson ken ik alleen van horen zeggen dat het mooi is, misschien even langswippen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Woensdag anders No Age en Abe Vigoda
Als ik je lastfm bekijk ga ik je heel vaak tegenkomen de komende tijd (als ik je gekend had dan haha).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Mistaken het volgende:
Sowieso de optredens de komende tijd.
Nee, is die lekker dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef Fems het volgende:
Hebben jullie de extrapure chocoladepasta van de AH wel eens geproefd?
de witte welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef Fems het volgende:
Hebben jullie de extrapure chocoladepasta van de AH wel eens geproefd?
HEEEEEEERLIJKquote:
Puur is gezonder dan wit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
de witte wel
best lekker maar kan nooit gezond zijn
MMMMMquote:
Dat hoort zo. Sommige dingen horen vet, ongezond en dikmakers te zijn. Er schijnt nu zelfs 'gezonde patat' op de markt te zijn, wat ze ook zeggen, patat is patat en dat hoort ongezond te zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
de witte wel
best lekker maar kan nooit gezond zijn
maar bij die witte voel je je tanden gewoon vluchtpogingen wagenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dat hoort zo. Sommige dingen horen vet, ongezond en dikmakers te zijn. Er schijnt nu zelfs 'gezonde patat' op de markt te zijn, wat ze ook zeggen, patat is patat en dat hoort ongezond te zijn.![]()
Wat niet wegneemt dat het altijd verbeterd kan worden (minder vet et cetera), maar kom op. Gezond?
hebben wij een gravensburg?quote:"in de Groningse wijk Gravensburg"
We sure do now!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:39 schreef welkominspace het volgende:
Brand Groningse scholen vermoedelijk aangestoken
[..]
hebben wij een gravensburg?
Ja, het ligt iets ten westen van Vinkhuizen geloof ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daar achter bij het reitdiep ofzo?
Al sloeg je me dood, ik zou het echt niet weten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daar achter bij het reitdiep ofzo?
Vlakbij Hoogkerk lees ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, het ligt iets ten westen van Vinkhuizen geloof ik.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef Fems het volgende:
Ik heb hopelijk en waarschijnlijk een 7 voor mijn nachtwerkpaper!
Het is praktisch gezien een wijk van Hoogkerk/Groningenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef welkominspace het volgende:
oh das volgens mij waar sebasser woont!
toen ik als hovenier werkte moest ik een tuin aanleggen in die buurt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is praktisch gezien een wijk van Hoogkerk/Groningen
Mijn godquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
toen ik als hovenier werkte moest ik een tuin aanleggen in die buurt.
Dit had ik een beetje verpest.
En toen vertelde hij me die avond dat ze net een nieuwe tuin hadden en dat ie er niet zo goed uitzag
baantjes hou ik nooit lang volquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn godJe doet wel alles qua werk en studie he
Als je de hele kerklaan als hoogkerk meeneemt welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is praktisch gezien een wijk van Hoogkerk/Groningen
Kerklaan is in Groningen. Kerkstraat is Hoogkerkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je de hele kerklaan als hoogkerk meeneemt wel
Moet dat dan niet "Dooooooolfiiiijjjjjjn" zijn..?quote:
Wtf heb je daaraan. Je moet bij een jongen staan gekkie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef welkominspace het volgende:
whehe, nieuwe cassiere bij de spar.
Kreeg een knipoogje van d'r
Haha ja? Dat is nieuw, toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef JH87 het volgende:
Mijn baas zit in dat masterchef programma binnenkort geloof ik.
dan nog is het wel leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wtf heb je daaraan. Je moet bij een jongen staan gekkie!
Gevulde gamba'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht dat ik wel kon koken. Als ik zie dat die lui gevulde Gamba's opdienen denk ik, uuh juist.
Met knoflook!quote:
go back to the zoo is best leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:38 schreef ralfseltje het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar Go Back To The Zoo donderdag? Al uitverkocht overigens...
je kunt je geld natuurlijk beter bewaren voor een band als no age, maar dat terzijde verder
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Zostraks [rond 8uur] ineens haasten naar oma,ze was alweer voor de 2e keer deze week gevallen.
Het gaat niet helemaal goed.
Ze was maanden eerder ook al regelmatig gevallen maar begon weer wat op te knappen.quote:
Duidelijk maken dat het zo niet kan, en dat je op deze manier toch echt hulp moet inschakelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze was maanden eerder ook al regelmatig gevallen maar begon weer wat op te knappen.
Nu is het eigenlijk helemaal niets meer. Ze eet vrijwel niets [niet eens een hele jodekoek], drinkt matig, en kan niet eens zonder hulp overeind in bed komen en alles doet zeer.
Thuiszorg is er wel, maar meer dan dat zal er ook nooit komen,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat het zo niet kan, en dat je op deze manier toch echt hulp moet inschakelen.
Thuiszorg etc?
Ow. Op den duur zou/heb ik er geen boodschap aan. Maar he, dat ben ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Thuiszorg is er wel, maar meer dan dat zal er ook nooit komen,. Mijn oma is zeer streng en eigenwijs.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Beterschap voor de oma van Chipsel
Er is eerder enkele jaren geen contact geweest door een soortgelijke situatie. Dustjeh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Op den duur zou/heb ik er geen boodschap aan. Maar he, dat ben ik.
[..]
Uiteraard
Ah good. Juist door die lullige valpartijen ontstaan enge dingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Mwoah een pijnlijke linkerarm en last van dr rug, maar niet extreem.
Ik dwing dat af!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:33 schreef Bob. het volgende:
Had je geluk mee, want de afgelopen weken was het echt prut.Maar nu was hij wel leuk ja!
Maar welke was het?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:26 schreef JH87 het volgende:
Ik ben naar de sneak geweest en de film was zowaar tof.
Op dit tijdstip..?quote:
Smakelijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ja. Straks maar even ergens kip halen. Piri Piri ftw
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef joppie_saus het volgende:
Alvast bedanktIk heb altijd zin in kip, altijd haha. Nee, ben geen neger.
IMDB is Uw vrind.quote:
Nice. Ik heb er nog 'n t-shirt van dat je destijds bij Van Leest bij de dvd kreeg de eerste dag.quote:
Mja maar ook niet meer dan dat. Vind het altijd zo jammer dat al die Nederlandse DWDD-bandjes zo snel uitverkopen, en dat er niemand komt opdagen bij de echt leuke bandjes (lees: bandjes die wat originelere muziek maken). Vanavond No Age/Abe Vigoda.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
go back to the zoo is best leuk.
Nou leuk, jongen! Ik zit een aantal dingen hier op te lossen, en heb een excel database geknutseldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef joppie_saus het volgende:
Jazeker wel. Zo straks een uiterst positieve middenevaluatie gehad. Nu maar eens kijken waar ik de dag mee ga vullen. Jou plannen dan, vandaag?
Hest al weer geknauw aan de kop had, jong?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou leuk, jongen! Ik zit een aantal dingen hier op te lossen, en heb een excel database geknutseld
Bleh, jammerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Vriend wilde naar Steve Vai, maar tentamenweek.
Naah, niet alles was me nog exact duidelijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hest al weer geknauw aan de kop had, jong?
Neeeh, de veenkoloniërs zijn braafquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doelde meer op gezanik van je Veenkoloniaalse clienten-vrienden maar goed, een leerpunt is ook belangrijk
Paco de lucia komt ook naar Groningen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef Khalein het volgende:
[..]
Bleh, jammer![]()
Ben zelf overal te laat mee deze maanden. Wou ook nog naar Bonamassa, maar sta daarvoor nu op de wachtlijst
Vanavondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Paco de lucia komt ook naar Groningen.
Leek me best interessant?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
The Social Network! Over ontstaan van Facebook etc.
Ah ja, die staat ook op mijn lijstje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
The Social Network! Over ontstaan van Facebook etc.
Jooooquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jep, is ook echt wel een leuke film geworden.
We hebben bij Krent Carrent wel eens een busje gehuurd. Volgens mij maakt het niet zoveel uit, ligt redelijk dicht bij elkaar qua prijzen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:53 schreef welkominspace het volgende:
waar kun je het goedkoopst een busje huren?
Doesburg zit hier om de hoek maar welke zijn er nog meer?
Ga uit van 250 euro borg minimaal trouwens. Dat is wat ik nu moet betalen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daar kijk ik nu ook ,maar zo'n grote met laadklep kost al gauw 105 per dag.
het is idd een maximaal eigen risico neem ik aan jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga uit van 250 euro borg minimaal trouwens. Dat is wat ik nu moet betalen.
Ik snap trouwens nog 1 ding niet, al zal ik wel heel dom klinken. Ik heb een eigen risico van 1300 euro. Dat betekend toch dat stel ik raak een paaltje en de nieuwe bumper kost 400 euro, dat ik ook maar 400 euro hoef te betalen? En bij schades van meer dan 1301 euro, 1300 betaal?
Betekent.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga uit van 250 euro borg minimaal trouwens. Dat is wat ik nu moet betalen.
Ik snap trouwens nog 1 ding niet, al zal ik wel heel dom klinken. Ik heb een eigen risico van 1300 euro. Dat betekend toch dat stel ik raak een paaltje en de nieuwe bumper kost 400 euro, dat ik ook maar 400 euro hoef te betalen? En bij schades van meer dan 1301 euro, 1300 betaal?
Die staat wel bij de Equote:
Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mwuh aanhanger huur ik dan wel ff en een of andere dubieuze garage
tja, dan kan dan idd wel een hele dure verhuizing worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.
Je wil absoluut geen ongelukje krijgen, ook niet als het geheel en al buiten je schuld is (en er lopen / rijden natuurlijk idioten genoeg rond, laten we wel zijn), met een auto/aanhangercombi waar je geen geldig rijbewijs voor hebt.
ja ach,was toch niet van plan om een ravijn in te rijden ofzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt van je verzekering af die je hebt. Wellicht handig je verzekering te bellen, dan weet je het direct.
Volgens mij (maar ik ben geen verzekeringsexpert... *goddank*quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tja, dan kan dan idd wel een hele dure verhuizing worden.
hoe zit dat trouwens?
stel ik krijg een ongeluk met zo'n busje.
M'n halve inboedel zit erin (tv's computer etc).
Wordt de inhoud dan ook vergoed door de verzekering?
Dat gaat WIS toch al?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:41 schreef joppie_saus het volgende:
Nee maar je kan ook een mongool treffen die jou geen voorrang geeft en je inboedel naar de derde wereld helpt.
Twee assige aanhangwagen, dus heb je niet genoeg aan met een B-rijbewijs.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
Deze kan je ook huren trouwens:
[ afbeelding ]
Dat dus. Kan erg snel oplopen, zeker als alle schade van een eventuele andere partij (al is die nog zo schuldig, dat maakt voor de verzekering niet meer uit) ook nog 's op je conto komt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nee klopt. Zodra je ergens mee rijd waar je niet de juiste papieren voor hebt, ben je automatisch niet meer verzekerd.
ja ik bedoel ook zonder aanhanger.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:45:25 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Volgens mij (maar ik ben geen verzekeringsexpert... *goddank*) kan je geen enkele aanspraak meer maken op je verzekering zodra je in een combi rijdt waar je met je smaakje rijbewijs niet in mag rijden.
Kijk er vantevoren maar even heeeel goed je polisvoorwaarden op na... het is maar een tip.
rightquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:46:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat gaat WIS toch al?
Biddinghuizen.... oy.
Ach zo, dan begreep ik je verkeerd - ik dacht dat je het nog steeds had over een tweeasser die je bij een morsige garage wilde huren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:51:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik bedoel ook zonder aanhanger.
of eentje die je met B rijbewijs mag rjiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |