Okee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Vanaf half december ook tot ´s avonds laat en op zondag Sneltreinen van Groningen naar Leeuwarden en andersom.
ik ben zelf vrij ijdel en wil ook echt alleen maar oud en mooi worden want anders spring ik van een flat ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
Ik wil net als die man in Spoorloos leven86 zijn, super lange baard, in een caravan, rotzooi! En TV kijken op een zwart/wit scherm. Super gaaf
Beetje stram. Supernice.
Hah! Ik keek het ook. Sympathieke man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
Ik wil net als die man in Spoorloos leven86 zijn, super lange baard, in een caravan, rotzooi! En TV kijken op een zwart/wit scherm. Super gaaf
Beetje stram. Supernice.
True. Ik zou het niet lang volhouden. Maar die man interesseert het niet, die boeit het niet en vind het heerlijk om lekker zijn ding te doen. Gaaf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben zelf vrij ijdel en wil ook echt alleen maar oud en mooi worden want anders spring ik van een flat ofzo
moet er niet aan denken om zo'n kop vol kwabben te hebben
Wat moeten we nou in Leeuwarden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Vanaf half december ook tot ´s avonds laat en op zondag Sneltreinen van Groningen naar Leeuwarden en andersom.
Beetje neuken op je oude dag lijkt me ook wel leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik zou het niet lang volhouden. Maar die man interesseert het niet, die boeit het niet en vind het heerlijk om lekker zijn ding te doen. Gaaf.
Als vrouw gaat dat makkelijker als vent van 80, vrees ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beetje neuken op je oude dag lijkt me ook wel leuk
Er zijn heel veel mensen die van Groningen naar Leeuwarden reizen en andersom. De treinen puilen soms uit. Vandaar de extra sneltreinen vanaf de nieuwe dienstregeling.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als vrouw gaat dat makkelijker als vent van 80, vrees ik.
Nou.. hij heeft nog steeds elke dag verdriet van het verlies van zijn vrouw. Volgens zijn dochter is hij daar nooit overheen gekomen. Dus zo ontzettend gelukkig zal 'ie nou ook weer niet zijn. Hij zei ook 'ik probeer mn hoofd alleen maar boven water te houden.'quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Ik zou het niet lang volhouden. Maar die man interesseert het niet, die boeit het niet en vind het heerlijk om lekker zijn ding te doen. Gaaf.
En ook op zondag nuquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
Als vent van 80 gaat het prima, zolang die vrouw het maar niet isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als vrouw gaat dat makkelijker als vent van 80, vrees ik.
Jesse, ik dacht dat je slim was. Maar over treinen praten met Socios is als praten over kleine kinderen met een pedo. Er groeit wat vreemds en ze zijn er nooit te beroerd voor om er wat mee te doen.quote:
Echt chill. Baal vaak als ik ´s avonds met een stoptreintje moet, straks nog lekker tegen 23.00u met de sneltrein.quote:
Denk je echt dat je je lul dan nog zonder hulpmiddelen omhoog krijgt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als vent van 80 gaat het prima, zolang die vrouw het maar niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |