Meh. Vroeg he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:14 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goedennacht
Ook ik ben weer is op fok, ik heb zo druk met mijn nieuwe studie dat ik het iets te druk heb om het forum bij te houden. Hoe is het met iedereen?
Ja, whaddup, je zou van de FisherPrice computers die ze dat soort mongolen geven niet verwachten dat ze überhaupt internet hebben.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, whaddup, je zou van de FisherPrice computers die ze dat soort mongolen geven niet verwachten dat ze überhaupt internet hebben.
iedereen boven de streep welquote:
quote:
Zeiksnor.quote:
Ik ook. Al vind ik het niet meer dan logisch dat een zin met een hoofdletter begint, dus je zou je kunnen afvragen of wìj wel de autisten zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:20 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben ook echt zo'n autist dat ik een TT zonder hoofdletter meteen lelijk vind
http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=95214quote:Grapje leidt tot frontale botsing op rotonde
Een grap van een 18-jarige automobilist uit Groningen heeft maandagavond geleid tot een aanrijding.
De man reed achter een 19-jarige vriend uit de gemeente Zuidhorn. Bij de rotonde in de Westpoortboulevard in Groningen besloot de 18-jarige lollig te zijn en hij reed linksom de rotonde op. Zijn vriend bedacht op hetzelfde moment om de rotonde helemaal rond te rijden, waardoor de twee elkaar tegenkwamen. Een frontale botsing was het gevolg. De beide auto's zijn flink beschadigd.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
Wehehehe:
[..]
http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=95214
Hoe dom kun je zijn
En dat heeft stemrechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
Wehehehe:
[..]
http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=95214
Hoe dom kun je zijn
Wat een tof beestje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
Dag Groningers! Mijn parkietje Bambi is gisteravond weggevlogenhij zou ergens in de hortusbuurt rond moeten vliegen..
Bambi is een mannetjeen heeft een roze/paars ringetje om z'n poot. Bambi ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Woon je in de buurt, zou je dan een beetje op willen letten?
Ja hij is ook heel tofquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat een tof beestje!
En wat stom dat hij de wijde wereld is gaan verkennen...
Ik krijg echt zo'n Finding Nemo idee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel tofen superlief, en heel tam. Dus ik hoop niet tam tegenover katten enzo
..
En ja heel stomhij heeft zich echt door een klein kiertje bij m'n raam gewurmd.
Sterkte er maar mee..!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel tofen superlief, en heel tam. Dus ik hoop niet tam tegenover katten enzo
..
En ja heel stomhij heeft zich echt door een klein kiertje bij m'n raam gewurmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |