Nee, drukke werkdag, doodmoe, lekker op de bank en verder niets. Morgen ook hele dag aan de studie om wat bij te werken.quote:
Ja, moet ik toegeven.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah ik kraakte je helemaal niet af. Niet de bedoeling!
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Oneself het volgende:
Ik ga zo Final Destination kijken met huisgenootje.
Water drinken, Luco! Naast de standaard dingen enzo.
Saaai. Weet je ook wat Nietz doet? Is zeker ook moe?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, drukke werkdag, doodmoe, lekker op de bank en verder niets. Morgen ook hele dag aan de studie om wat bij te werken.
[..]
Ja, moet ik toegeven.
[..]
Gelukkig.
Oei, leerpuntje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...
Bekend moment, niks leerpuntje. Alleen merk ik het altijd 3 uur na de wedstrijd ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oei, leerpuntje.
Hoofd- of slaapmassage helpt ook nog wel eens.
En wat Jop zegt. Ambitieuze Jop.
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik teveel drink...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...
ditquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik teveel drink...
Zo. Tijd om naar de kroeg te gaan.quote:
Ik heb pijnlijke voetjes. Lekker omhoogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zo. Tijd om naar de kroeg te gaan.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef Fems het volgende:
Filmpje kijken bij pap en mam op de bank. HeerlijkBeentjes omhoog (die best pijnlijk zijn) en vandaag lekker dagje gehad.
Wil dat opschieten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hai!
[..]
En ja! Alleen net even chagrijnig om essay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |