Ah, de man heeft zich uitgesloofd met Hasselhof-plaatjes en bier, laat em.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef beertenderrr het volgende:
Lapo'ers die niet een nieuw topic aanmaken
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:15 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.zie.nl/video/i(...)-Skills/m1azrr6fk4ms
omfgmet wat voor talent sommige mensen wel niet aankomen.
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zou willen dat ik dat nog nooit gezien had.
quote:
Okee ik ga dus niet kijken.quote:
Nou! Ik denk, ik doe nog een onschuldige allerlaatste welterustenpost en zet dan m'n pc uit...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef Oneself het volgende:
Omdat Telecaster niet echt door heeft dat hij 't topic sloot..
Haha, naja er zwerven gore dingen over het internet, je weet 't niet..quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Bob. het volgende:
Haha, oh zó erg is het nou ook weer niet hoor.
Ik was ook nog 's broodnuchter.quote:
same herequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee ik ga dus niet kijken.
Maar: wat is het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
WIS, dit kan jij niet weigeren
Dat ben ik,Daar verkoop ik altijd m'n pillen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
WIS, dit kan jij niet weigeren
LVT dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef beertenderrr het volgende:
In het filmpje wordt alles duidelijk
dat filmpje waarop jullie die enge commentaren geven?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef beertenderrr het volgende:
In het filmpje wordt alles duidelijk
ik ken star crash niet, maar ik ga er niet vanuit. Zo erg is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
LVT dus.
Maar: is het bizarder dan Star Crash?
Die jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef Oneself het volgende:
Oh jasses, is dat plaatje dat figuur die met haar enorme borsten alles kapot maakt wat op haar weg komt?
Ay. Dan is het helemaal voor thuis en niet voor op kantoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef Oneself het volgende:
Oh jasses, is dat plaatje dat figuur die met haar enorme borsten alles kapot maakt wat op haar weg komt?
met zulke dingen zou ik ook wel creatieve dingen zoekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:31 schreef Oneself het volgende:
Och mensen, hoe pijnnnnnlijk is dat. Ik word er 'n beetje onpasselijk van.
En hoe kom je erop. 'Oh hey, een watermeloen, ik heb er ook twee, kapot slaan dan maar?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |