quote:'hij loopt met scharen te gooien'
En hoequote:Op donderdag 23 september 2010 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Is Groningen ook weer eens in het nieuws
Hoho, morgen gaat Images weer feestelijk open!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef Luco het volgende:
[..]
En hoe... Sinterklaaspakken in de fik, geroyeerde disputen, caravans die in de fik gestoken wordt en een tram waar iedereen op tegen is...
Oh ja? Hoe feestelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoho, morgen gaat Images weer feestelijk open!
Noem dat maar eens geen nieuws.:)
Ah, hoe leuk! Ik zag het allemaal ja, ziet er mooi uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Heel* feestelijk:
24, 25 & 26 september: Feestelijk openingsweekend!
quote:onstanders vragen zich af of het een goeie kapper is. en men gaat massaal kapsalon eten vanavond. #ok
En ik vind Twitter echt kut, maar dit is wel handy.quote:sta in het hoogstraatje nu. stadswacht houdt me tegen bij lint. alle zichtlijnen afgesloten. gerucht: poltie gaat pand van achter in
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal vanaf waar je heenwil.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Fems het volgende:
En ik wil vanavond op stap, hopen dat er iemand mee wil!
Ik vond het kut, maar nu ik het zelf heb moet ik zeggen dat het af en toe best grappig isquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Oneself het volgende:
Ahah, flauw:
[..]
[..]
En ik vind Twitter echt kut, maar dit is wel handy.![]()
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef Renesite het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/indexvideo.asp?pid=94933&autoplay=ja
We hebben beeeelden
Ja, blijft een mooie attractiequote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.
Ik heb btw vandaag even gekletst met een man die gekleed gaat als vrouw; korset, opgevulde beha, hoge hakken, lang haar en nog tien keer zulke lange rode nagels (ze zijn van plastic, 'zij' plakt ze zelf en redt zich er pri-ma mee al moet wat grotere bewegingen maken); komt deze persoon iemand bekend voor?
Natuurlijk, de Stadsbazin.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.
Ik heb btw vandaag even gekletst met een man die gekleed gaat als vrouw; korset, opgevulde beha, hoge hakken, lang haar en nog tien keer zulke lange rode nagels (ze zijn van plastic, 'zij' plakt ze zelf en redt zich er pri-ma mee al moet ze wat grotere bewegingen maken); komt deze persoon iemand bekend voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |