Aldus een dame op training nadat ze me vol in m'n kruis sloegquote:Pakken wat je pakken kan
Nice, zit ik dus het hele topic met dat beeld in m'n hoofd.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Aldus een dame op training nadat ze me vol in m'n kruis sloeg
Niet eensquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Luco is voor het eerst aangeraakt.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je nu ook masturberen met dat beeld in je hoofd?quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nice, zit ik dus het hele topic met dat beeld in m'n hoofd.
Zou je dat graag willen weten?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ga je nu ook masturberen met dat beeld in je hoofd?
Dan gaat de TT gewoon vanaf nu over iets anders. Een C1000-reclame met een minuut gratis winkelen of een Droomshow-spel met zo veel mogelijk negerzoenen en een lopende band ofzo.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nice, zit ik dus het hele topic met dat beeld in m'n hoofd.
Nee. Jij?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ga je nu ook masturberen met dat beeld in je hoofd?
Vooral verbazing van mijn kant. Ze zei wel sorry.quote:
Maar ze mag je toch helemaal niet aanraken. Laat staan een vrouw.quote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Vooral verbazing van mijn kant. Ze zei wel sorry.
Negerzoenen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan gaat de TT gewoon vanaf nu over iets anders. Een C1000-reclame met een minuut gratis winkelen of een Droomshow-spel met zo veel mogelijk negerzoenen en een lopende band ofzo.
Daarom was hij ook verbaasd. Doh!quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar ze mag je toch helemaal niet aanraken. Laat staan een vrouw.
Ja sorry ik ben niet zo'n korfbal kenner als jij.quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daarom was hij ook verbaasd. Doh!
quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar ze mag je toch helemaal niet aanraken. Laat staan een vrouw.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daarom was hij ook verbaasd. Doh!
Seksuele intimidatie. Ik zou d'r aanklagen.![]()
Je hebt het vaker gezien dan Oneself.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben niet zo'n korfbal kenner als jij.
Ik weet toch niet hoe vaak ze korfbal kijkt. Misschien zit ze er wel op.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt het vaker gezien dan Oneself.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben niet zo'n korfbal kenner als jij.
En nee, ik zit niet op korfbal, beste Slaif. Jij wel?quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt het vaker gezien dan Oneself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |