Aldus een dame op training nadat ze me vol in m'n kruis sloegquote:Pakken wat je pakken kan
Nice, zit ik dus het hele topic met dat beeld in m'n hoofd.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Aldus een dame op training nadat ze me vol in m'n kruis sloeg
Niet eensquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Luco is voor het eerst aangeraakt.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je nu ook masturberen met dat beeld in je hoofd?quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nice, zit ik dus het hele topic met dat beeld in m'n hoofd.
Zou je dat graag willen weten?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ga je nu ook masturberen met dat beeld in je hoofd?
Dan gaat de TT gewoon vanaf nu over iets anders. Een C1000-reclame met een minuut gratis winkelen of een Droomshow-spel met zo veel mogelijk negerzoenen en een lopende band ofzo.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nice, zit ik dus het hele topic met dat beeld in m'n hoofd.
Nee. Jij?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ga je nu ook masturberen met dat beeld in je hoofd?
Vooral verbazing van mijn kant. Ze zei wel sorry.quote:
Maar ze mag je toch helemaal niet aanraken. Laat staan een vrouw.quote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Vooral verbazing van mijn kant. Ze zei wel sorry.
Negerzoenen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan gaat de TT gewoon vanaf nu over iets anders. Een C1000-reclame met een minuut gratis winkelen of een Droomshow-spel met zo veel mogelijk negerzoenen en een lopende band ofzo.
Daarom was hij ook verbaasd. Doh!quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar ze mag je toch helemaal niet aanraken. Laat staan een vrouw.
Ja sorry ik ben niet zo'n korfbal kenner als jij.quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daarom was hij ook verbaasd. Doh!
quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar ze mag je toch helemaal niet aanraken. Laat staan een vrouw.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daarom was hij ook verbaasd. Doh!
Seksuele intimidatie. Ik zou d'r aanklagen.![]()
Je hebt het vaker gezien dan Oneself.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben niet zo'n korfbal kenner als jij.
Ik weet toch niet hoe vaak ze korfbal kijkt. Misschien zit ze er wel op.quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt het vaker gezien dan Oneself.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben niet zo'n korfbal kenner als jij.
En nee, ik zit niet op korfbal, beste Slaif. Jij wel?quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt het vaker gezien dan Oneself.
Ik snap de waarde van deze extra quote niet zo?quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
En nee, ik zit niet op een korfbal, beste Slaif. Jij wel?
Masturberend denkende aan een blauwgeslagen Luco dipte Bob. met haar vrije hand haar negerzoen in de pindasaus en toen kregen we een mooie nazomer.quote:
Waarom?quote:
Dan heb je bij die sport wel een voordeel jaquote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Oneself het volgende:
Omdat ik heel lang mijn adem in kan houden.
Ga je volgend jaar meedoen aan het WK droogneuken?quote:Op maandag 20 september 2010 23:14 schreef BradleyQ het volgende:
Ik ga ook weer beginnen met sporten.
Het wat?!?quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar doen aan het WK droogneuken?
Meneer krijgt 1 keer een foute opmerking terug en is direct van slag...quote:
Je hebt zo te lezen een paar lessen overgeslagen bij Biologiequote:Op maandag 20 september 2010 23:20 schreef BradleyQ het volgende:
Droogneuken? Dat klinkt als iets wat zeehonden doen als ze uit de zee komen...
Leer je droogneuken bij biologie dan?quote:Op maandag 20 september 2010 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen een paar lessen overgeslagen bij Biologie
Mja, het kan er een keer voorbijkomenquote:Op maandag 20 september 2010 23:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Leer je droogneuken bij biologie dan?
Ik ben mijn lucifers kwijt. Dorie.
quote:Op maandag 20 september 2010 23:20 schreef BradleyQ het volgende:
Droogneuken? Dat klinkt als iets wat zeehonden doen als ze uit de zee komen...
ik heb hier nog wel lucifers liggen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Leer je droogneuken bij biologie dan?
Ik ben mijn lucifers kwijt, dorie.
Maar daar heb ik nu niets aan.quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Luco het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel lucifers liggen.
'Frottage' klinkt nog best chic ook.quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef BradleyQ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Droogneuken
Berijden dus.
Heb jij dat wel eens gedaan dan?quote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
'Frottage' klinkt nog best chic ook.![]()
Dank je.quote:Op maandag 20 september 2010 23:27 schreef Luco het volgende:
Ik ga maar eens slapen... Veel plezier allemaal vanavond
Maar wel andere spannende "dingen"?quote:Op maandag 20 september 2010 23:33 schreef Oneself het volgende:
Haha, 'veel plezier'? Dank je!
En nee BQ, ik doe niet aan frottage.
'dingen'? Beetje vaag taalgebruik, BQ.quote:Op maandag 20 september 2010 23:35 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Maar wel andere spannende "dingen"?
Maar jij post hier toch nooit meer. En ik verveelde me.quote:
Afzeggen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:19 schreef Mistaken het volgende:
Heb zo een date met een meisje dat ik niet zo leuk meer vind.
Dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:24 schreef MaxMark het volgende:
Laat tijdstip voor een 'date', trouwens.
Daarmee bedoelde ik dat het een rare dag is om zo laat nog ergens heen te gaan. Een donderdag of zaterdag zou logischer zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:40 schreef Bob. het volgende:
Dag maakt toch niet zo veel uit? Tijdstip is wel ietwat vreemd.
Ah zo, ook een goed punt ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat het een rare dag is om zo laat nog ergens heen te gaan. Een donderdag of zaterdag zou logischer zijn
Ja, maar ze wilden 'em zelf veranderen. En nu weet iedereen ervan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:47 schreef Bob. het volgende:
Wat een domme publiciteitsstunt ook, iedereen vind die nieuwe naam alleen maar stom.
Serieus? Dat wist ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef MaxMark het volgende:
Gewoon 'zoenen' heet het nu, geloof ik. En dat hele gedoe om de naamgeving, dat er mensen over hadden geklaagd, was niet waar. Het was door de makers zelf (Buys) bedacht als publiciteitsstunt
Nog veel leuker; chocoladekusjes!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef joppie_saus het volgende:
Had het dan chocokussentjes genoemd ofzo. Verklaard wel gelijk waarom de naam 'blanke vla' nog wel steeds actief is
Haha, wel meer Euroshopper-dingen zijn smerig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:40 schreef joppie_saus het volgende:
Die zijn wel lekker. De Euroshopper zoenen zijn ronduit smerig
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:45 schreef Luco het volgende:
Lang niet gegeten die negerzoenen... Jongens, dit is niet goed voor me.
Ga je taart voor ons bakkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, wel meer Euroshopper-dingen zijn smerig.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hier wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |