Altijd handig als je nog op zoek bent naar eentjequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef welkominspace het volgende:
't zal maar deurklinken regenen
ik ben al een half uur op zoek naar m'n tipjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd handig als je nog op zoek bent naar eentje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Nuh, ik zit deze wel uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan ga je naar FB en vraag je een nieuwe TT aan, ga je gang.
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef MaxMark het volgende:
Beter dan een TT die begint met "Waar we...."
Ik ga straks pastina makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:57 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr gaat aan de noedels
culinair verantwoord of gewoon om als voedsel naar binnen te schuiven?quote:
Hehe, het is heel makkelijk te maken (en lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
culinair verantwoord of gewoon om als voedsel naar binnen te schuiven?
Belachelijk voor zo'n winkel waar men 'klasse' wilt uitstralenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef MaxMark het volgende:
"maak kans"
Oftewel, "maak kans" om voor niks halfnaakt in de kou te staan.
quote:
Ik wil zo'n dingquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:54 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet je zo'n ding aandoen waar zo'n schijtflap aan de achterkant zit
Ja, krijg je direct mee. Hoeveel het kost is ongetwijfeld op de site van de gemeente te vinden. Je hebt dus woonruimte gevondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig idee of je een uittreksel uit het GBA bij het gemeentehuis ter plekke meekrijgt?
moemoe mss?
nee maar ivm kopen van een autoquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, krijg je direct mee. Hoeveel het kost is ongetwijfeld op de site van de gemeente te vinden. Je hebt dus woonruimte gevonden?!
ik kan er pas om half 4 zijn(betalen tenminstequote:
Dat wordt dan even wachtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kan er pas om half 4 zijn(betalen tenminste)
of het donderdagochtend maar dan moet ik de trein naar rotterdam halen
Geen idee, denk het haast niet. Heb 7 maanden lang in die hal gewerkt dus moet zeggen dat ik er best wel zicht op hebquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou ik niet smorgen's de aanvraag kunnen doen en bij het ophalen betalen?
weet jij dan ook of zo'n papier echt nodig is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, denk het haast niet. Heb 7 maanden lang in die hal gewerkt dus moet zeggen dat ik er best wel zicht op heb
Staat me wel wat van bij als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weet jij dan ook of zo'n papier echt nodig is?
ben m'n rijbewijs nml kwijt en moet daarom ID+uitreksel meenemen ofzo
Interquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Internazionale stelt mij zwaar teleur
hmm,jammer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat me wel wat van bij als ik eerlijk ben! Ik moest toentertijd ook een geboorteakte inleveren als ik het goed heb.
Kan dat niet met je ID kaart alleen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat me wel wat van bij als ik eerlijk ben! Ik moest toentertijd ook een geboorteakte inleveren als ik het goed heb.
dat dacht ik zelf dus ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan dat niet met je ID kaart alleen?
hooguit een adhd'er met een kapotte kniequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef nietzman het volgende:
Jij bent toch geen autistische downsyndromer met een klompvoetje hè?
Hee hee, doe eens even aardig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef nietzman het volgende:
Jij bent toch geen autistische downsyndromer met een klompvoetje hè?
ik heb net 1,5 uur in die regen getraindquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee hee, doe eens even aardig.
Zo trots ik vanochtend was op het ontwijken van een natte outfit, ben ik in 2 min fietsen zeiknat geregend net.
Aaawh! Al wat opgedroogd of ben je veroordeeld aan handdoeken enzo? Ik heb vanmiddag steeds de lichtste buitjes gehadquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee hee, doe eens even aardig.
Zo trots ik vanochtend was op het ontwijken van een natte outfit, ben ik in 2 min fietsen zeiknat geregend net.
Je mag eerlijk zijn hier hoor, niemand kent je.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef beertenderrr het volgende:
En ik kom er ook niet om 18 jarige smatjes te versieren
Neh, kledingwissel doet veel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Aaawh! Al wat opgedroogd of ben je veroordeeld aan handdoeken enzo? Ik heb vanmiddag steeds de lichtste buitjes gehad.
jawel, ze zitten bij mij in college, allemaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je mag eerlijk zijn hier hoor, niemand kent je.
Niet allemaal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:34 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
jawel, ze zitten bij mij in college, allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Niet allemaal.
het is een besloten feest voor de mensen van het introkamp tot 24:00 en ok ok daarna komen er nog mogelijk wat ouderejaars bij. Ik ga echter zo mn bed in, val zowat omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu even douchen en poetsen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
Ik naar het toilet.quote:
nu niet meerquote:
Goed zo! Waarom gaat hij weg dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef Bob. het volgende:
Fijn dat je dat even met ons deelde Beertender.![]()
En mijn tanden zijn helemaal goed.Maar mijn leuke tandarts gaat weg, noes.
alleen C1000 oosterpark geloof ik,quote:Op woensdag 15 september 2010 12:26 schreef joppie_saus het volgende:
Mjam mjam heerlijk! Waar zit de dichtsbijzijnde C1000 regio Helpman
rjke,verwende kindjesquote:Wij zijn een Vindicat huis bestaande uit 6 jongens. Het huis is van alle gemakken voorzien van tuin/dakterras tot gemeenschappelijke kamer.
opgetyft,smerige kankerbakkenquote:Studeer jij in Groningen en ben je van plan volgend jaar lid te worden van Vindicat? Of ben je op dit moment al lid? Laat dan een reactie achter en wie weet nodigen we je uit voor een hospiborrel!
niewe sintjanstraat .quote:Op woensdag 15 september 2010 12:35 schreef Oneself het volgende:
Hee. Ik heb toevallig uitzicht op een (vermoedelijk Vindicat-)mannenhuis met tuin-dakterras en een gemeenschappelijke kamer. In welke buurt is het?
Nou nou, rustigquote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef welkominspace het volgende:
die kanker studentjes steeds
[..]
rjke,verwende kindjes![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
opgetyft,smerige kankerbakken
Hoe zit het eigenlijk met je wajong-aanvraag?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh ja, klopt.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niewe sintjanstraat .
das bij het UMCG dacht ik
kakkers
En nou maar hopen dat je zelf kanker krijgt...quote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
mwah, best slechtquote:Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh ja, klopt.
Hoe gaat 't verder met je huizenzoektocht?
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mwah, best slecht
nog een paar dagen![]()
zo nog ff reageren op een tijdelijke die vrjkomt.
klote studentjes die je avond verpesten als je gewoon lekker op stap bent![]()
ik ga nog liever naar een pension of het simplon ofzo dan dat ik bij die vindicat-homo's ga wonen.
Een "mannenhuis" wtf is dat nou weer![]()
Wat valt er niet te snappen aan een 'mannenhuis'? Alleen maar jongens in zo'n studentenhuis, misschien?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:58 schreef welkominspace het volgende:
11 m2 met eigen keuken.
bedoelen ze dan dat je met keuken erbij 11 m2 hebt of zonder?
dat soort trucjes trap ik (nog) niet in
Hallo Jelmer!quote:
wie gaat er nou met alleen maar mannen samenwonenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Wat valt er niet te snappen aan een 'mannenhuis'? Alleen maar jongens in zo'n studentenhuis, misschien?
En als je echt binnen een paar dagen op straat staat, zou ik niet al te veel eisen meer stellen. Je kunt altijd nog verder zoeken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:51 schreef cerror het volgende:
OMG ik zit nu in Groningen OMG.
Over anderhalf uurtje niet meer als het goed is.
Waarom niet? Tenzij je nooit buiten de deur komt, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie gaat er nou met alleen maar mannen samenwonen
mah, m'n eisen zakken idd per minuut
Alsof de meiden in katzwijm voor je zouden vallen mocht je huisgenotes krijgen,quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie gaat er nou met alleen maar mannen samenwonen
mah, m'n eisen zakken idd per minuut
Als die meiden hem al als huisgenoot willen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alsof de meiden in katzwijm voor je zouden vallen mocht je huisgenotes krijgen,![]()
.
Dat ook nog.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef Slaif het volgende:
[..]
Als die meiden hem al als huisgenoot willen.
Welk huisquote:Op woensdag 15 september 2010 13:53 schreef Oneself het volgende:
Ik woon ook met alleen maar meiden hier hoor, hartstikke leuk!
Ah zo. Is iets meer dan 4 meiden en 3 kerels tho. Het is een flat?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:39 schreef Slaif het volgende:
Eigenlijk niks. Maar ik kwam een lijstje tegen van mn huisgenoten. En omdat het net ging over jongens/ meisjes huizen... dacht ik waarom ook niet.
Haha, gebeld?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:38 schreef Luco het volgende:
Volgende vrijdag lunch met de algemeen directeur van de Nederlandse tak van een groot internationaal farmaceutisch bedrijf *(+15.000 werknemers, waarvan 700 in Nederland). Hopen dat ik een goede indruk achter kan laten, kon wel eens nuttig zijn voor m'n onderzoek.
Pfft, nu al zenuwachtig
Nope. Schijtzooi. Moet iedere dag met de trein van 7 uur.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee cerror!
Nog steeds geen kamer hier?
Twee huizen die verbonden zijn. Een gewone woning en een oud mortuarium.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah zo. Is iets meer dan 4 meiden en 3 kerels tho. 'tis een flat?
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah zo. Is iets meer dan 4 meiden en 3 kerels tho. Het is een flat?
[..]
Haha, gebeld?Gewoon zorgen dat je er goed en dus relaxed in zit, komt dan wel goed.
Ik hele verhaal uitleggen, wisten ze het gewoon alquote:Ah ja, daar was al iets over gezegd dat u zou bellen.
Heb ik dan een kans je een keer in de trein tegen te komen? Elke vrijdag en zondag kom ik langs Meppel!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope. Schijtzooi. Moet iedere dag met de trein van 7 uur.
Neem jij dat ook nooit op?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:18 schreef Oneself het volgende:
Ik ben al twee keer binnen 24 uur door 'Onbekend' gebeld.
Haha, des te beter! Geeft wel wat aan natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:54 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Ik hele verhaal uitleggen, wisten ze het gewoon al...
Nope. Ik heb geen 'Onbekend' in mijn telefoonboek staan.quote:
Ja zoiets dacht ik zelf ook. Sad.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat je zelf kanker krijgt...
Wat ben jij een infantiele mongool zeg.
Die moeten mensen verdienen. Iets wat WIS nou niet bepaald doet.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:57 schreef beertenderrr het volgende:
Groningse verzuurdheid?![]()
waar is de
Zinnetjes ontleden.quote:
Ja, was tof! Ik vind mijn vakken deze periode zo leuk.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zinnetjes ontleden.Nou ja, moet ook gebeuren.
En daarna had ik bruiloft op 't stadhuis. Vet tof.![]()
En jouw HC?
Jep! Zo snel even (voor 't eerst deze weekquote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, was tof! Ik vind mijn vakken deze periode zo leuk.![]()
En ooh bruiloft.Die van het vrijgezellenfeest van laatst?
Mijn ouders bellen onder 'onbekend'. Ergens moet ik dus wel opnemen als ik 'onbekend' op mijn schermpje krijg, want ze bellen nooit, behalve als er echt iets is..quote:
Voor belangrijke dingen heb ik altijd mijn voicemail nog.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Bob. het volgende:
Ik neem juist onbekende nummers meteen op, want die kan ik niet terug bellen, en anders ga ik me de hele tijd af vragen of het niets belangrijks was.
ja precies, en als het echt belangrijk is, dan bellen ze vast nog een keer terug.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Voor belangrijke dingen heb ik altijd mijn voicemail nog.Zo'n eentje waarbij je alleen je naam in moet spreken. Rare dingen, aangezien je stem dan gelijk zo anders klinkt.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Bob. het volgende:
Ik neem juist onbekende nummers meteen op, want die kan ik niet terug bellen, en anders ga ik me de hele tijd af vragen of het niets belangrijks was.
Zelfs Hoogkerk rijdt die suffe trein voorbij. Je moet gewoon naar de stad verhuizen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:25 schreef Renesite het volgende:
Regiotram? Best gaaf
Ik dacht een tram door de regio. Correcteer maar weer mijn euforie. Ik wil een treinstation in Hoogkerk
Mja, dat zit er pas in de verre toekomst in, als het er al van komt. Liever Hoogkerk voorbij blijven kachelenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:25 schreef Renesite het volgende:
Regiotram? Best gaaf
Ik dacht een tram door de regio. Correcteer maar weer mijn euforie. Ik wil een treinstation in Hoogkerk
je valt binnen wal en schip daaroquote:Op woensdag 15 september 2010 17:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Zelfs Hoogkerk rijdt die suffe trein voorbij. Je moet gewoon naar de stad verhuizen.
Broer wel. Whehehehe, staat daar nu vastquote:Op woensdag 15 september 2010 18:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ben ik blij dat ik die kant niet meer op hoef..Geen zin in dat gezeik, kost je alleen maar tijd.
Ik moet idd maar eens sokken aan doen tog.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef beertenderrr het volgende:
weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind het al kutje koud worden buiten
wel van wol hequote:Op woensdag 15 september 2010 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet idd maar eens sokken aan doen tog.
Dus, vrijdag terugkomdagquote:Op woensdag 15 september 2010 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Zit je nou echt te FOK!ken tijdens je wedstrijd?
Muhahahaha.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
O ja godverdomme, ik zie het. Totaal geen zin in. Ik ben wel ziek ofzo. Moi eem.
Luie pannenkoek.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn god, moet nu ook op een donderdag beetje een uurtje op school gaan zitten voor een interview. Ik reserveer maar vast de bedrijfswagen voor vervoer![]()
Bedrijfspromotiequote:
Pics.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Na 3 week wachten heb ik eindelijk mijn meest awesome BH ever binnengekregen,.
Ik denk niet dat je eventuele vriendin dat fijn zou vinden,quote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef beertenderrr het volgende:
ik zou em kapot scheuren in bed
Omdat ik zeg dat ik hem niet zo mooi vind?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Thank god ben ik jouw vriendin ook niet dan.
Nee, omdat ik sowieso niet jouw vriendin zou willen zijn,quote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ik hem niet zo mooi vind?
Nou ja prima, als jij er gelukkig mee bent
Bedankt,quote:Op woensdag 15 september 2010 20:23 schreef nietzman het volgende:
Bijna net zo awesome als mijn Slangenleren Superstars.
Jawel dus. Ze hebben de hele wedstrijd voorgestaan om in de laatste 3 minuten het weg te geven...quote:Op woensdag 15 september 2010 19:33 schreef beertenderrr het volgende:
ik was gelukkig net terug van het hardlopen toen het begon met regenenhopelijk is het zondag droog, dan heb ik de dam tot damloop
nu maar weer huiswerk aan het doen, vandaag bij practicum stelde ik mijzelf teleur
luco, je bent toch niet dat hele stuk gaan fietsen om de bank warm te houden he?
Nieuwe telefoon, even dingen uitproberen als je in de kantine zit.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:33 schreef beertenderrr het volgende:
luco, je bent toch niet dat hele stuk gaan fietsen om de bank warm te houden he?
Woah, die is wel vet! Hij ziet er zooo duur uit! Hoe kom je aan zo'n beha echt?!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is niet echt een praktische BH, maargoed. Daar ging het ook niet om,.
[ afbeelding ]
Welke phonie?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Jawel dus. Ze hebben de hele wedstrijd voorgestaan om in de laatste 3 minuten het weg te geven...
[..]
Nieuwe telefoon, even dingen uitproberen als je in de kantine zit.
Samsung Galaxy S i9000quote:
quote:
Haha, say whut?!quote:Op donderdag 16 september 2010 02:12 schreef JH87 het volgende:
Bruiloften. Ik heb rammelende eierstokken.
Mwhaha, jammer dat ik er dan niet ben, anders was ik even langs gelopen. Grappig doch ietwat stijlloos idd. Al verwacht ik geen vijftigers in hun ondergoed daar..quote:
Nou tja. Gewoon bestellen,quote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Woah, die is wel vet! Hij ziet er zooo duur uit! Hoe kom je aan zo'n beha echt?!
Ik snap je niet-praktisch-wel-mooi-punt helemaal tho.![]()
Hoi trouwens. Zojuist heerlijk gesocialized/gegeten/gedronken etc.
Als jij de eierstokken al inbrengt, waar heb je mij dan nog voor nodig?quote:
flauwquote:
Wakker geworden van de start van de bietencampagne?quote:Op donderdag 16 september 2010 06:50 schreef Renesite het volgende:
6 uurtjes slaap is toch niet genoeg. Eigenlijk
Eierbal dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef JH87 het volgende:
En bedankt.
Dat van die eierstokken was trouwens figuurlijk gesproken.
Die is al eerder begonnen. Heerlijk die geurquote:Op donderdag 16 september 2010 11:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wakker geworden van de start van de bietencampagne?
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik eigenlijk verenwaaiers kan krijgen? Naast de Confetti en Mulder (ofzoiets) dan? Ben ik al geweest maar ze hebben niet de juiste kleur (lichtroze).
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef JH87 het volgende:
En bedankt.
Dat van die eierstokken was trouwens figuurlijk gesproken.
Nee, sorry, geen idee! Lastig.quote:
koken voor beertenderrrquote:Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, sorry, geen idee! Lastig.
En ik ben weer uitgestudeerd voor vandaag. Wat zal ik nu eens met m'n tijd gaan doen.
Cesium is al verdomd duur (1g kost ongeveer 50 euro). Prof. stond vrolijk met 20g te zwaaien tijdens college.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:02 schreef beertenderrr het volgende:
Luco, kan jij aan Francium komen?
Sorry, ik kan niet eens genoeg motivatie vinden om voor mezelf te koken vandaag.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
koken voor beertenderrr?
Flinke prijsquote:Op donderdag 16 september 2010 15:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Cesium is al verdomd duur (1g kost ongeveer 50 euro). Prof. stond vrolijk met 20g te zwaaien tijdens college.
awww dan worden het weer noodles zonder groente vandaagquote:Op donderdag 16 september 2010 15:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet eens genoeg motivatie vinden om voor mezelf te koken vandaag.
Wat studeer je dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:18 schreef Fems het volgende:
Ik moet nog beginnen. Heb nog al mijn foto's gesorteerd!
Ik mag zo gaan afwassen... Eerst nog een half uur leren van mezelf...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:25 schreef Oneself het volgende:
CZ; kan dat niet via internet? Tenzij je echt een hele specifieke kleur nodig hebt, dan wordt dat wat moeilijk..
Ik heb zojuist een e-nor-me afwas weggewerkt.
Een loodzwaar rijtjequote:Op donderdag 16 september 2010 15:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik mag zo gaan afwassen... Eerst nog een half uur leren van mezelf...
Koolstof, Silica, Germanicum, Stannum, Plumbum
quote:
Ken nog redelijk wat van het periodiek systeem van de middelbare schoolquote:
Herken je het? Ik moet dus ongeveer 1/3e van het systeem uit m'n kop kennen morgenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ken nog redelijk wat van het periodiek systeem van de middelbare school
Dan raakt die arme machine overbelast joh, hij heeft het al zwaar genoeg met de bergen zooi die wij hier in huis weten te produceren.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ooit eens aan gedacht die per wasbeurt te verhuren?
Lekker is dat. En ja ik weet dat het een verticaal rijtje is dat je opnoemde, omdat koolstof licht is en lood zwaarquote:Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Herken je het? Ik moet dus ongeveer 1/3e van het systeem uit m'n kop kennen morgen...
Dan doe ik 't maar ouderwets met de hand.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan raakt die arme machine overbelast joh, hij heeft het al zwaar genoeg met de bergen zooi die wij hier in huis weten te produceren.
heb jij een kast vol met plastic borden + bestek?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan doe ik 't maar ouderwets met de hand.
Het devies is wel gewoon weinig afwas creëren, ik had zojuist een week aan afwas en was binnen 10 min klaar.
Jij mag onze afwasmachine natuurlijk wel altijd komen gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan doe ik 't maar ouderwets met de hand.
Het devies is wel gewoon weinig afwas creëren, ik had zojuist een week aan afwas en was binnen 10 min klaar.
Dat!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef Bob. het volgende:
En je had deze week nog niet gekookt, toch? Zo kan ik 't ook.
Wat attent.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij mag onze afwasmachine natuurlijk wel altijd komen gebruiken.![]()
En je had deze week nog niet gekookt, toch? Zo kan ik 't ook.
Watskeburt met je huisgenootje dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat!![]()
En het is deels liefdadigheidsafwas hier, want mijn huisgenootje is gevloerd dus ik doe haar afwas ook eventjes.
Schandalig. Gewoon medio oktober pas in de winkels brengen. Niet nu al.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ze zijn alweer te koop, dus leef je uit.
Ja, ik hoorde dat ze in augustus al weer in de schappen lagen?! Pff. Dat verpest het toch!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ze zijn alweer te koop, dus leef je uit.
Neuj, ga ze maar zelf maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gewoon heel het jaar door. Ik wil ook pepernoten in de zomer.
Inderdaad! Vooral de truffel-versie. Nomnomnom.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gewoon heel het jaar door. Ik wil ook pepernoten in de zomer.
In..,quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Soms weet ik niet waarom ik nog moeite in je steek.
Je moest eens weten.quote:
Oh dat geeft niet hoor, vraag ik me wederzijds ook wel eens af.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Soms weet ik niet waarom ik nog moeite in je steek.
Nee echt, ik geef je zoveel tools aan, en het enige waarmee je meisjes nog inpalmt is een opmerking over je eierstokken en je wuppies.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:05 schreef JH87 het volgende:
Oh dat geeft niet hoor, vraag ik me wederzijds ook wel eens af.
Wat. Wil jij zeggen dat Jop z'n eierstokken en wuppies niet woest aantrekkelijk zijn?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee echt, ik geef je zoveel tools aan, en het enige waarmee je meisjes nog inpalmt is een opmerking over je eierstokken en je wuppies.
Ik heb 2 kingsize wuppiesquote:Op donderdag 16 september 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat. Wil jij zeggen dat Jop z'n eierstokken en wuppies niet woest aantrekkelijk zijn?
En hoe zijn je eierstokken?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:38 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik heb 2 kingsize wuppies
onweerstaanbaarquote:
Dus nu ga je 'm alsnog toch doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat. Wil jij zeggen dat Jop z'n eierstokken en wuppies niet woest aantrekkelijk zijn?
Dinsdag weer himymquote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Renesite het volgende:
Maandag (toch?) weer Family Guy en zo![]()
Ik mis het nu wel bijnaquote:
Puppy toch.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:13 schreef Renesite het volgende:
Ow, en mijn hart bloedt... ik mis Spangas nog steeds
FUCK FUCK FUCK! Er moest 'ik mis scrubs nog steeds' staanquote:
Taalgebruikquote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |