Altijd handig als je nog op zoek bent naar eentjequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:19 schreef welkominspace het volgende:
't zal maar deurklinken regenen
ik ben al een half uur op zoek naar m'n tipjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd handig als je nog op zoek bent naar eentje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Nuh, ik zit deze wel uit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan ga je naar FB en vraag je een nieuwe TT aan, ga je gang.
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef MaxMark het volgende:
Beter dan een TT die begint met "Waar we...."
Ik ga straks pastina makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:57 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr gaat aan de noedels
culinair verantwoord of gewoon om als voedsel naar binnen te schuiven?quote:
Hehe, het is heel makkelijk te maken (en lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
culinair verantwoord of gewoon om als voedsel naar binnen te schuiven?
Belachelijk voor zo'n winkel waar men 'klasse' wilt uitstralenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef MaxMark het volgende:
"maak kans"
Oftewel, "maak kans" om voor niks halfnaakt in de kou te staan.
quote:
Ik wil zo'n dingquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:54 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet je zo'n ding aandoen waar zo'n schijtflap aan de achterkant zit
Ja, krijg je direct mee. Hoeveel het kost is ongetwijfeld op de site van de gemeente te vinden. Je hebt dus woonruimte gevondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig idee of je een uittreksel uit het GBA bij het gemeentehuis ter plekke meekrijgt?
moemoe mss?
nee maar ivm kopen van een autoquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, krijg je direct mee. Hoeveel het kost is ongetwijfeld op de site van de gemeente te vinden. Je hebt dus woonruimte gevonden?!
ik kan er pas om half 4 zijn(betalen tenminstequote:
Dat wordt dan even wachtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kan er pas om half 4 zijn(betalen tenminste)
of het donderdagochtend maar dan moet ik de trein naar rotterdam halen
Geen idee, denk het haast niet. Heb 7 maanden lang in die hal gewerkt dus moet zeggen dat ik er best wel zicht op hebquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou ik niet smorgen's de aanvraag kunnen doen en bij het ophalen betalen?
weet jij dan ook of zo'n papier echt nodig is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, denk het haast niet. Heb 7 maanden lang in die hal gewerkt dus moet zeggen dat ik er best wel zicht op heb
Staat me wel wat van bij als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weet jij dan ook of zo'n papier echt nodig is?
ben m'n rijbewijs nml kwijt en moet daarom ID+uitreksel meenemen ofzo
Interquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Internazionale stelt mij zwaar teleur
hmm,jammer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat me wel wat van bij als ik eerlijk ben! Ik moest toentertijd ook een geboorteakte inleveren als ik het goed heb.
Kan dat niet met je ID kaart alleen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat me wel wat van bij als ik eerlijk ben! Ik moest toentertijd ook een geboorteakte inleveren als ik het goed heb.
dat dacht ik zelf dus ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan dat niet met je ID kaart alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |