Wisjequote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
moemoe![]()
jij hebt vast wel een verslaving/gewoonte waar je van af wil![]()
Ja! Werk jij maandag?quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Godver. Wat een kutweer is upcomming dinsdag!
Zolang alles maar in de nacht van maandag op dinsdag valt, vind ik het niet ergquote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Godver. Wat een kutweer is upcomming dinsdag!
Ik werk maandagquote:
Voor de mensen die de TT niet snappenquote:Op zondag 12 september 2010 14:00 schreef welkominspace het volgende:
zijn er hier nog mensen die willen stoppen met roken/drinken/nagelbijten/noem maar op?
ik ben namelijk een nieuwe behandelmethode aan het uitwerken op basis van een bestaande therapievorm.
kost niks,maar ook geen garanties.
voor meer info kun je altijd hier vragen/pmen
Ik zou het zeer op prijs stellen als minstens 1 persoon bereid is mee te werken hieraan
Hey you! Hoe bevalt het leven in Grunn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef beertenderrr het volgende:
Zolang alles maar in de nacht van maandag op dinsdag valt, vind ik het niet erg
Maar en want?quote:
wil je stoppen met roken?quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wisje.
Moet ik die allemaal opnoemen?
Laten we het dan gewoon bij roken houden, da's niet zo slim.
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef welkominspace het volgende:
Voor de mensen die de TT niet snappen
Oh, nee dan kan ik niet naar je zwaaien.quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Renesite het volgende:
Ik werk maandagOp stage. Maar qua bijbaan werk ik volgende week afaik alleen vrijdagochtend.
Maare, je moet dus maandag op locatie zijn zeg maar?quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?
He verdullekesquote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, nee dan kan ik niet naar je zwaaien.
yup, puur psychologisch natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?
Jah, zat van de week ook al te staren. Heb je niet gevonden!quote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, je moet dus maandag op locatie zijn zeg maar?
[..]
He verdullekes!
Van de week: vrijdagochtend ook. en vanavond.quote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah, zat van de week ook al te staren. Heb je niet gevonden!
Ik bedank ervoor.quote:Op zondag 12 september 2010 14:45 schreef welkominspace het volgende:
yup, puur psychologisch natuurlijk.
Dus geen lichamelijk contact/gedoe
als het werkt,werkt het zoniet dan blijf je roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |