ook, en ik sta op een of andere lijst ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zie je er een beetje louche uit?![]()
Ik kom trouwens wel soms politie tegen hoor, als ik weer eens ergens fiets waar het niet mag, of door het rood fiets.Maar ik geloof dat ze voor dat soort dingen sowieso niet zo snel boetes geven? En voor licht ook alleen als ze een speciale controle hebben, en die kom ik nooit tegen.
Hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:43 schreef Slaif het volgende:
Ik moest vanacht mn bvo´tje weggooien. Ze vonden het niet zo leuk dat ik nog een adje nam voordat ik dat deed
die heb je wel, maar zijn bagger(onstabiel,niet luchtdicht) ik zou kiezen voor een iets duurderequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waar in de stad verkopen ze goedkope waterpijpen?
(10-15e voor eentje van 24cm)
lijst van veelplegers/verdachte figuren ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
HahaGewoon doen!
Wat voor lijst, Welkominspace?
En 'middag' onderhand, korfballer!
Net m'n bed uit, mag ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
En 'middag' onderhand, korfballer!
Dan kan je niet meer klok kijken?quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijst van veelplegers/verdachte figuren ofzo
ik val onder "verdachte figuren"![]()
weet niet hoe ze het in hun maffe kop halen
ben een keurig nette jongenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer klok kijken?![]()
[..]
Ik ook niet.
hoeveel krijg ik als ik je bij de wouten breng?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijst van veelplegers/verdachte figuren ofzo
Het is een cadeautje dus bagger is geoorloofdquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die heb je wel, maar zijn bagger(onstabiel,niet luchtdicht) ik zou kiezen voor een iets duurdere
als je kijkt naar hoelang die dingen meegaan
alleen vrouwelijke agenten geven je dan een beloningquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
hoeveel krijg ik als ik je bij de wouten breng?
of heb je nog geen wanted poster
tabakszaak homan ,vanaf 10 euroquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is een cadeautje dus bagger is geoorloofd
Nou toe maar dan, foto?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben een keurig nette jongen![]()
het enige wat mss verboden kan zijn is het feit dat ik gewoon woest aantrekkelijk ben
meet? ^^quote:
vaders kantquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Exotisch hoor! Paps of mams Grieks?
Cool. Heb je dingen mee gekregen v/d Griekse cultuur?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vaders kant
met een beetje zon zie je het er wel goed van af
kan tot 3 tellen in het grieksquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Cool. Heb je dingen mee gekregen v/d Griekse cultuur?
Niks mis met halfbloedquote:
Eis, duos, treis ofzoiets toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kan tot 3 tellen in het grieks
enaquote:
grieks koken kan ik wel btwquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ja lekker exotisch topic zo.
We hebben een Griek, een Italiaan. Wat nog meer? In ieder geval mediterranees zooitjequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ja lekker exotisch topic zo.
Mijn vader had laatst iemand wijs gemaakt dat hij half Noors was, dus dat maakt mij een kwart Noors.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:06 schreef Luco het volgende:
[..]
We hebben een Griek, een Italiaan. Wat nog meer? In ieder geval mediterranees zooitje.
Wat heb jij een gekke papa.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mijn vader had laatst iemand wijs gemaakt dat hij half Noors was, dus dat maakt mij een kwart Noors.
Nee, wel zwangerquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:21 schreef beertenderrr het volgende:
Ik vind rijst lekker, ben ik dan ook half Aziatisch?
Geen flauw idee. Nelson zou dat regelen, maar die is met de Noorderzon vertrokken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:08 schreef welkominspace het volgende:
komt er binnenkort nog een meet ofzo?
haha!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Nelson zou dat regelen, maar die is met de Noorderzon vertrokken.
Hostels. En dan ondertussen verder zoeken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig idee hoe ik een beetje (betaalbaar) snel kan wonen?
een pension ofzo? ik weet dat mijn broer een halfjaar ofzo voor 500 euro per maand in een pension heeft gewoond.
ik heb namelijk snel woonruimte nodig
neuh,mijn max ligt rond de 300quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hostels. En dan ondertussen verder zoeken.
Maar 500 euro is imo niet echt 'betaalbaar'?
Ergens in een doos in een buitenwijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
neuh,mijn max ligt rond de 300
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ergens in een doos in een buitenwijk.
Zorgen dat je ingeschreven staat bij Lefier, wachten en dan steeds maar reageren op die flats.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vriend van me woont daar maar ik weet niet hoe ik daar terecht kom
nijestee toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Zorgen dat je ingeschreven staat bij Lefier, wachten en dan steeds maar reageren op die flats.
ok, maar dan nog heb ik binnen een week woonruimte nodigquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef Luco het volgende:
Selwerdflats zijn van Lefier (Voorheen IN)
kan je beter aan je zus vragen, die weet er denk ik meer vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaag werd er bij de HEMA een stuk afgezet volgens mijn zus. Wat was er aan de hand?
Wist het ook niet. Zag wat security mensen de boel afzetten. Dat is alles wat ze zag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
kan je beter aan je zus vragen, die weet er denk ik meer van
meerdere malen, heb m'n oude voordeur zelfs nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef beertenderrr het volgende:
je kan het iig proberenheeft de politie jouw hide-out gevonden?
Enige wat ik zag was dat er 2 ruiten bij de HEMA kapot waren (En dat er inderdaad een stuk afgezet was). Het hoe en wat erachter weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaag werd er bij de HEMA een stuk afgezet volgens mijn zus. Wat was er aan de hand?
sorry,mocht niet meer ruilenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Enige wat ik zag was dat er 2 ruiten bij de HEMA kapot waren (En dat er inderdaad een stuk afgezet was). Het hoe en wat erachter weet ik niet.
Flauw van de HEMA zeg...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
sorry,mocht niet meer ruilen
ach,...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Eentje die zaterdag open is. Flappie, je had vandáág alles bij langs moeten gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef welkominspace het volgende:
welke woningbouwvereniging geeft urgentie?
want ik ga best wel flippen als ik niet op tijd woonruimte heb
ben al een tijdje aan het zoeken hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eentje die zaterdag open is. Flappie, je had vandáág alles bij langs moeten gaan.
Jelmer heeft nog wel wat ruimte in z'n bed. Heb ik begrepen. Gezien het wel een player is. Wellicht kan hij wat betekenen.quote:
En dan gaat het fout? Je functioneert niet in 't dagelijkse leven?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben al een tijdje aan het zoeken hoor
soms denk ik wat gevonden te hebben, en dan komt de hospiteer avond![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jelmer heeft nog wel wat ruimte in z'n bed. Heb ik begrepen. Gezien het wel een player is. Wellicht kan hij wat betekenen.
Ik zie ik zie wa jij nie zie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
En dan gaat het fout? Je functioneert niet in 't dagelijkse leven?
Ik denk dat ik zie ga worden.
nee maar die studentjes kiezen eerder voor een kakkertje uit haren dan voor tattoo-billyquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
En dan gaat het fout? Je functioneert niet in 't dagelijkse leven?
[..]
Wie is Jelmer ook weer?
Ik denk dat ik zie ga worden.
Tattoo billie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee maar die studentjes kiezen eerder voor een kakkertje uit haren dan voor tattoo-billy
Ben jij dan een tattoodude?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat soort namen krijg je van die kut studentjes
die is zo oud die grapquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn zus kende dit forum niet. Vond die reactie van 50 cent weer hilarisch. Gek mens.
mss wel echt een geflipte klantquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou ja, ze zag wel een raam, maar die was al bijna er weer in gezet.
echte die-hard groningersquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
http://www.zideo.nl/zideo(...)deo=6b3469526e466476
Vanaf 50 secondenDie dude is een studiegenoot van me
Ja echt he, maar wat een dom wijfquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
echte die-hard groningers
friezen
tja, niet iedereen kan mooi+slim zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja echt he, maar wat een dom wijf
Is she freaking serious?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het voor de tweede keer gezien... ze was werkelijk dead serious!quote:
WAT MOET JIJ JUNG.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jelmer heeft nog wel wat ruimte in z'n bed. Heb ik begrepen. Gezien het wel een player is. Wellicht kan hij wat betekenen.
TOEKOMSTIGE dakloze!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik arrangeer wat voor die dakloze.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef Oneself het volgende:
Is nog steeds een dakloze.
Ik ben overigens afgestudeerd sinds gister.![]()
goedzo!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef Oneself het volgende:
En nu ga ik dan ook enorm bubbelen in bad.![]()
Ik moet nog slechts een jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef welkominspace het volgende:
ik wou dat ik m'n papiertje had
En nu ga ik dan ook enorm in bad. Wie weet tot ooit.![]()
Ja sorry, het grote deel is hier stupide en slechts een fractie is elitair.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef welkominspace het volgende:
ligt het aan mij of zitten hier vooral HBO'ers?
Dude, hoezo interpretatie. Dat zegt hij toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja sorry, het grote deel is hier stupide en slechts een fractie is elitair.
Haphaphapquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, hoezo interpretatie. Dat zegt hij toch helemaal niet?![]()
Wat ga je werken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, hoezo interpretatie. Dat zegt hij toch helemaal niet?![]()
En thaanks mensen!![]()
Ja Bob., ik ben met m´n tweede studie begonnen afgelopen jaar, maar aan het einde van dat jaar gestopt. Nu eerst werken en dan weer studie starten.![]()
Hm, not sure, wellicht even als intercedent ofzo. Maar het kan uiteindelijk ook iets heel anders worden.quote:
Ik ken haar persoonlijk, dit was uiteraard een (sarcastische) grap van haar. Dat snap je zelf toch ook welquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu ga ik dan ook enorm in bad. Wie weet tot ooit.![]()
Ik durf dat best in twijfel te trekkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, dit was uiteraard een (sarcastische) grap van haar. Dat snap je zelf toch ook wel
.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef Renesite het volgende:
http://www.zomers-groningen.nl/index2.html ?
Dat is die ene ex of wat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
.
Goede tent! Ik ken de dochter van de eigenaar, misschien wel beetje te goed
Thanks!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:59 schreef Luco het volgende:
[..]! Gefeliciteerd
! Daar moet op gedronken worden
!
Genoten van je bad trouwens?
Die 's best leuk maar wel wat koeltjes ingericht. Helemaal voor een tent die 'zomers' is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef Renesite het volgende:
http://www.zomers-groningen.nl/index2.html ?
die kon het wel eens zijn! Heb ik vast eens gelurkt ergens waar zij poste.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef Bob. het volgende:
Van de mensen die hier postten? Geen, voor zo ver ik weet. Maar anders: Rockabella geloof ik.
Waarom vroeg je je dat af dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:33 schreef Fems het volgende:
[..]
die kon het wel eens zijn! Heb ik vast eens gelurkt ergens waar zij poste.
Dat zeg ik toch niet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, vond je het niet juist heel zwoel?
Weggaan, oordoppen indoen, muziek hard aanzetten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef welkominspace het volgende:
godverdomme ,lading lawaai bij het buurtfeest hier
normaal heb je al elke dag die kutkerk en nu hebben ze ook nog eens een brassband
wat kan ik hieraan doen?
Hippie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef Fems het volgende:
Welkominspace, probeer eens het positieve van het leven in te zien. Verdorie wat klaag jij.
die kerk zit me al een tijdje(bijna 2 jaar) dwarsquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef Fems het volgende:
Welkominspace, probeer eens het positieve van het leven in te zien. Verdorie wat klaag jij.
whehequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef dynamiet het volgende:
Ik ben de komende 8 weken ook nog officieel dakloos, maar gelukkig mag ik even bij vrienden logeren
Gesprek met stagebegeleider eventjes uittypen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef Fems het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
dat laatste ken ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gesprek met stagebegeleider eventjes uittypen...
Verder wou ik ff wax halen voor mijn haartjes jwt.
[ afbeelding ]
Maar die wax hebben ze niet meer!!!!!!!! Dus nu een andere leverancier opzoeken.
Ik wou ff tanken met de auto, sleutels kwijt. Half uur het hele huis uitgekamd, bel ik het werk: liggen ze daar! Daar weer heen, wil ik tanken: had verkeerd geld overgemaakt. In plaats van de spaarrekening naar mijn betaalrekening, andersom
!! [geen saldo] . Had gelukkig mijn creditcard bij me
!
Reservesleutelsquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat laatste ken ik
hoe ben je thuisgekomen als je sleutels op je werk liggen?
volgende week ook m'n eerste (eigen) auto
ach, zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Reservesleutels
OW! Hahaha, ja, ik was op de fiets gisteren, maar waarschijnlijk zaten de autosleutels nog in de jas.
bij deze vind ik het een terechte klachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:21 schreef welkominspace het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SABTFCAPIDRR.mp3
edit:weet niet wat erger is,de slechte zang of de slechte kwaliteit opname
hij doet nu dat nummer van de gebroeders co (toettoet)
m'n kat schrok zo erg van de brassband dat ie van de vensterbank viel
gaat dus al de hele dag zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
bij deze vind ik het een terechte klachtwat een stem
en tevens een bonusklacht, dat accent lijkt totaal niet MokumsSCHANDE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef Fems het volgende:
Ik moet zo maar eens naar de supermarkt lopen.
te veel informatiequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Bob. het volgende:
Voornamelijk mezelf.
Het zijn namelijk vooral mijn schouders die nu weer een beetje kunnen bewegen.
Wat. Ik bedoel alleen dat ik nu bijvoorbeeld weer een tas kan dragen zonder dat het zeer doet.quote:
lieg dan tenminstequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat. Ik bedoel alleen dat ik nu bijvoorbeeld weer een tas kan dragen zonder dat het zeer doet.![]()
Wat moet ik met een lekker wijf?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lieg dan tenminste
zeg dat je een lekker wijf hebt ontmoet
Dus ik kan geen homo zijn?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een duidelijke naam
Dus jij valt ook op mannen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom noem je jezelf bob?
maare in dat geval, ik kan heel goed masseren ^^
pas aan het einde van de avondquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Dus jij valt ook op mannen?Wat leuk!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:07 schreef welkominspace het volgende:
maare in dat geval, ik kan heel goed masseren ^^
ga maar eens naar de twee heren ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef nietzman het volgende:
Onder een doelgroep je je net zo hard triggered met een zak ballonnen of een doos kraaltjes, sure.
slecht idee, ik heb al zo'n goede naam in de buurtquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:47 schreef nietzman het volgende:
Ga audities doen met hilarische openingszinnen dan!
Goed! Zijn weer een paar leuke item-ideeën bijgekomen die binnenkort ook worden opgenomen. Eerste uitzending is 7 oktober 14.gifquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is hij, Mark.
Hoe is het met 'Oog'?
quote:
benoquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk wel, Beno gaat toch wel een nieuw programma maken?
Whehe PWDquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:43 schreef beertenderrr het volgende:
mn bankrekening, wat doe jewaarom moest ik nou per sé nog een studie willen beginnen... FUUUUUUUU
Dit programma komt in zijn 'slot' terecht. Wat zul jij je straks slecht voelenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk wel, Beno gaat toch wel een nieuw programma maken?
ik heb tot maandag 50 centquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:51 schreef Oneself het volgende:
Ik ben nu al blut. En nu jullie weer.
Broer deed er ruim een uur over van Hoogezand > huis...quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:58 schreef joppie_saus het volgende:
Dikke bende op de ringweg in Groningen zostraks. Traumaheli, alles erbij.
Ik heb geen kinderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:56 schreef nietzman het volgende:
http://www.leerwiki.nl/Leer_je_kinderen_met_geld_omgaan
Laffe drinker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:04 schreef dynamiet het volgende:
Kennen jullie het gevoel om dag 2 na het zuipen gewoon nog een kater te hebben
en wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je moet het dan ook doorsturen naar je moeder.
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
steeds als ik m'n dochter geld geef eet ze het op
of ze gooit het naar me
Goeie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en wat heb ik er nou weer mee te maken?
welk gedeelte van de stad woon je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben er net een week, maar Groningen is een leuke stad.
Wat een hoop buitenlanders trouwens, veel Duitsers en Engels sprekenden...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:56 schreef nietzman het volgende:
http://www.leerwiki.nl/Leer_je_kinderen_met_geld_omgaan
http://www.leerwiki.nl/Leer_je_kinderen_Nederlandsquote:Als u vind dat uw kind bijvoorbeeld 1 euro zakgeld mag krijgen. Dit het kind dan in twee delen te geven. Waarbij 1 maal 50 cent in een spaarpot moet, die ook is om te sparen. De andere 50 cent, is dan bedoelt, dat het kind volledig vrij is ter besteding. Hierbij geld ook bij de vrije besteding, wel advies, maar geen beslissingen van de ouders.
Ja, leuk hequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben er net een week, maar Groningen is een leuke stad.
Wat een hoop buitenlanders trouwens, veel Duitsers en Engels sprekenden...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef nietzman het volgende:
Moet je wel ergens anders afspreken, tegenwoordig letten ze heel goed op loverboys bij schoolpleinen.
altijdquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:59 schreef nietzman het volgende:
Nou, pakken wat je pakken kan, spetter!
sinds wanneer heb jij principes?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
altijd![]()
maar om nou te zeggen dat ik weer zin heb in een sexmaatje...
weenie,past niet meer zo bij me ofzo
Ik heb net mn oma uit Gouda opgehaald. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook gewoon een auto moet kopen.
Als het niet de moeder van mn moeder was geweest, wist ik het wel.quote:
Ik heb ook geen moeder.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je moet het dan ook doorsturen naar je moeder.
Hoe voelt iemand zonder moeder zich?quote:
nu iig niet online, hij is nu aan het spelen. Beter gaat ie winnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Beertenderrr, ik denk niet dat Federer op Fok! zit.
Cool, wat heb je veranderd?quote:Op zondag 12 september 2010 00:01 schreef nietzman het volgende:
Hier gaat het prima. Heb m'n crib heringericht.
Komt niemand je thee brengen?
..en anders?quote:Op zondag 12 september 2010 00:05 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nu iig niet online, hij is nu aan het spelen. Beter gaat ie winnen
verdient ie een ip-banquote:
Que?quote:
Werken om 17:00quote:Op zondag 12 september 2010 11:58 schreef Oneself het volgende:
Hi Nietz, en rest! Gaan jullie leuke dingen doen vandaag?
Leren, film kijken. Rustig dagje dusquote:Op zondag 12 september 2010 11:58 schreef Oneself het volgende:
Hi Nietz, en rest! Gaan jullie leuke dingen doen vandaag?
Lekker!quote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Leren, film kijken. Rustig dagje dus.
Bij AH, was jij dat, of PSM?quote:
Niemand zei dat je dat niet was toch?quote:Op zondag 12 september 2010 12:24 schreef welkominspace het volgende:
@Oneself ja ik heb echt een kindje![]()
@beertenderrr wat die principes betreft, ik ben bang dat dat een beetje oorzaak en gevolg is
ik doe het gewoon ff wat rustiger aan
ben wel nog steeds een randdebiel hoor
beertenderr vind het niet zo leuk dat ik niet meer onsterfelijk benquote:Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Niemand zei dat je dat niet was toch?
En cute, vertel eens wat meer? Jongetje, meisje?
ik heb lekker een rustig dagjequote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef Fems het volgende:
Middag!
Zo mijn bed maar eens uitklimmen. Allemaal dingen op de agenda voor vandaag!
Ja, kleintjes. Speels enzo.quote:
het liefst heb ik d'r de hele dag om me heen natuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, kleintjes. Speels enzo.
Ah 7 mnd! Zie je dr vaak?
En wat, onsterfelijk? Ik begrijp het niet.
Wat ga je doen, Fems?
Haha, hoezo gedetailleerde omschrijving.quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef Fems het volgende:
Ik ga zometeen beginnen met was ophangen, dan ga ik de rotzooi op mijn kamer opruimen, dan ga ik een mango schillen en snijden, dan ga ik daarbij cruesli en yoghurt doen, dan ga ik dat opeten en dan met school bezig.
maar toch hequote:Op zondag 12 september 2010 12:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
beertenderr vind het niet zo leuk dat ik niet meer onsterfelijk ben
ik haal nog steeds wel gekke shit uit ,maar in de omgang met anderen ben ik gewoon(een beetje) veranderd![]()
tis een meisje,nu bijna 7 maanden(over 2 dagen) en ze woont bij moeke
Welke regen?quote:Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, hoezo gedetailleerde omschrijving.Eet lekker dan, en leerze.
Ik ga de regen trotseren.
omdat ik nog steeds WiS benquote:Op zondag 12 september 2010 12:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
maar toch he
waarom woont ze niet bij jou dan btw?
Formatteren van de pc wilt ook niet lukken, omdat ik eerst een windows xp cd moet branden, maar mijn brander faaltik ga dus maar studeren, vanmiddag nog even hardlopen en vanavond bij een vriend even die cd branden. Wat een faaldag tot nu toe.
http://www.rainymood.com/ <-- voor de sfeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijft knap kut natuurlijk
sterke aan de familie enzo(als die dit lezen)
niet meer
Ik wil je kaartje wel!quote:Op zondag 12 september 2010 13:07 schreef joppie_saus het volgende:
Hier ook geen regen. Vanmiddag naar de Euroborg, ben veel te kapot
Weet je dat te combineren met het chillen dan?quote:Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef welkominspace het volgende:
nee, een baby verzorgen lukt me niet(weekeindje wel).
dat dusquote:Op zondag 12 september 2010 13:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet je dat te combineren met het chillen dan?
Doe niet zo mal, daar heb je mij toch helemaal niet voor nodig.quote:Op zondag 12 september 2010 13:16 schreef welkominspace het volgende:
dus als je me verwijten probeert te maken, beter je best doen
idd,de grote hoeveelheden drugs,drank en wijven zeggen al genoegquote:Op zondag 12 september 2010 13:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, daar heb je mij toch helemaal niet voor nodig.
Precies, van zoveel stoerheid fulltime bij zich ontploft zo'n babyhoofdje natuurlijk gewoon.quote:Op zondag 12 september 2010 13:20 schreef welkominspace het volgende:
idd,de grote hoeveelheden drugs,drank en wijven zeggen al genoeg
yup.quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, van zoveel stoerheid fulltime bij zich ontploft zo'n babyhoofdje natuurlijk gewoon.
Haha. Ik heb een seizoenskaart en dit seizoen nog geen minuut live gezien van de FC, dus het moet vandaag toch echt even gaan gebeurenquote:
als de beveiliging je roept omdat ze je willen controleren moet je gewoon stug doorlopenquote:Op zondag 12 september 2010 13:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een seizoenskaart en dit seizoen nog geen minuut live gezien van de FC, dus het moet vandaag toch echt even gaan gebeuren
Sorry, ik heb geen verslaving!quote:Op zondag 12 september 2010 14:00 schreef welkominspace het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/king-size-burger
lijkt me wel een lekker zaakje
maar wat ze nou met wedges boedoelen![]()
zijn er hier nog mensen die willen stoppen met roken/drinken/nagelbijten/noem maar op?
ik ben namelijk een nieuwe behandelmethode aan het uitwerken op basis van een bestaande therapievorm.
kost niks,maar ook geen garanties.
voor meer info kun je altijd hier vragen/pmen
Ik zou het zeer op prijs stellen als minstens 1 persoon bereid is mee te werken hieraan
btw,alcoholisten (meer dan 3 glazen p/d) bemoei ik me niet mee.quote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef beertenderrr het volgende:
ik wil stoppen met arm zijn, maar dat is nou niet echt een verslaving
Het valt nu nog meequote:Op zondag 12 september 2010 14:14 schreef Luco het volgende:
Nagelbijten doe ik ook. Zielige stompjes van nagels die ik nu nog heb
Eén gedaan bij Utrecht uit. Was de derde keer dat ik daar was, en die lui zaniken altijd om alles. Je mag geen rollen tape mee naar binnen nemen als je niet van de GF bent, eigen spandoeken doen ze moeilijk over enzo. Nou goed, ik had spandoek en tape mee en liep stoïcijns tussen twee fouillerende beveiligers door. Komt er een dwaas achter me aan die me bij mijn nekvel greep en tegen de muur gooide, dat ik ook gefouilleerd moest worden. Ik boos, die kerel sloeg me nog net niet voor me bek.quote:Op zondag 12 september 2010 13:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als de beveiliging je roept omdat ze je willen controleren moet je gewoon stug doorlopen
dan worden ze link
ik verwacht 1 a 2 "sessies" van ongeveer een uur en na een maand ofzo kijken tot hoeverre het werkt.quote:Op zondag 12 september 2010 14:12 schreef Renesite het volgende:
Nagelbijten, geldt dat ook? Hoe intensief?
Per wéék?quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik verwacht 1 a 2 "sessies" van ongeveer een uur en na een maand ofzo kijken tot hoeverre het werkt.
whehe, ik word er altijd "uitgepikt",dat is ook de reden dat ik bijna nooit ga.quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eén gedaan bij Utrecht uit. Was de derde keer dat ik daar was, en die lui zaniken altijd om alles. Je mag geen rollen tape mee naar binnen nemen als je niet van de GF bent, eigen spandoeken doen ze moeilijk over enzo. Nou goed, ik had spandoek en tape mee en liep stoïcijns tussen twee fouillerende beveiligers door. Komt er een dwaas achter me aan die me bij mijn nekvel greep en tegen de muur gooide, dat ik ook gefouilleerd moest worden. Ik boos, die kerel sloeg me nog net niet voor me bek.
En ik zou verder ook niet weten waar ik vanaf moet kicken. Roken zeer zelden, slechts bij uitgaan.
Moet nu alleen wel een manier verzinnen om van mijn droge bek af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |