Toch heeft Bob. pas echt patent op Freudiaanse versprekingen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha okee, toegegeven. Leuke fout.
Je moet de wiki kopiëren, niet de vorige OP quotenquote:
Er zitten leuke bij jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch heeft Bob. pas echt patent op Freudiaanse versprekingen.
merk hetquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Je moet de wiki kopiëren, niet de vorige OP quoten
milieudienst in vinkhuizen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Oneself het volgende:
Haha leuk dit, ik moest lachen om de OP.
Luco, de Milieudienst waar ik heen moet zit trouwens gewoon in Vinkhuizen, gelukkig niet ver weg in the middle of nowhere.
Op dat industrieterrein waar het CBR ook zitquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
milieudienst in vinkhuizen?
ah,daarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op dat industrieterrein waar het CBR ook zit
ja. rechtdoor en dan de 3de straat links aan de rechterkant in het middenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef One_conundrum het volgende:
Is er op het moment ook nog een sport oulet ergens in de stad?
Ik ga zometeen bij een teamie eten, daarna trainen, training geven en training kijken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:47 schreef JH87 het volgende:
En wat ga je verder allemaal doen naast beschuit met meisjes eten en kinderen uitpoepen? Niet te laat naar bed toch?
Ziekig, niet lekker, geen zin, zin in bankhangavondjequote:
Ik heb er dus op dinsdag vier uur lang college. Ik ben geradbraakt.quote:Heymanszaal is ware marteling
De Heymanszaal in het Academiegebouw lijkt volledig overgeslagen te zijn bij diverse verbouwingsrondes. College volgen is er een marteling. Een paar overlevingstips.
Door Filmo Verhagen
Rijen houten klapstoeltjes staan opgesteld in een halve boog. En het zitten op zo’n monumentaal oud stoeltje is niet echt een pretje. Een uurtje kan nog wel, maar helaas duren de meeste colleges langer, je bent al snel veroordeeld tot minstens twee uur.
Je kunt verschillende houdingen uitproberen, maar daar is niet echt de ruimte voor (zie ook verderop). Effectief: neem een kussentje mee. Als je geen zin hebt om met dingen te slepen kun je ook op je jas gaan zitten. Haal wel je mobiel uit je zak. Zo heb je iets lekker zachts onder je kont in plaats van dat keiharde hout.
Naast hard hout is er nog een groot probleem in de Heymanszaal; het tekort, of eigenlijk meer ontbreken van beenruimte. Zodra je langer bent dan 1 meter 60 zit je constant tegen de volgende rij stoelen aan. Om blauwe knieën te voorkomen zou je natuurlijk kniebeschermers aan kunnen doen, maar een makkelijkere oplossing is om schuin te gaan zitten, waar door je net een beetje extra beenruimte creëert. Hou hierbij wel rekening met je buurman en spreek bijvoorbeeld af om allemaal dezelfde kant op te gaan zitten. En ga tegelijk verzitten.
Ook de ruimte op je tafeltje is beperkt. Of eigenlijk is het amper een tafel te noemen maar meer gewoon een houten plank, waarop een normaal A4 college blok alleen horizontaal past. Absoluut een uitdaging als je aantekeningen wilt maken! Maar gelukkig zijn ook hier oplossingen voor. De simpelste is om een kleiner collegeblok mee te nemen. Maar als je meer van een uitdaging houdt zou je jezelf natuurlijk ook kunnen leren om verticaal van boven naar beneden te schrijven.
© 2010 Universiteitskrant
Braaf!quote:Op woensdag 8 september 2010 00:38 schreef Fems het volgende:
Trusten Jopsel! Ik ben trots op je!
Ik ga zo ook, veel dingen op het programma voor morgen
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 september 2010 03:03 schreef Oneself het volgende:
ik ben ongepland i/d stad beland en kreeg net in vol ornaat een glas drank over me heen. mn nieuwe jurkje, wat doe je.
Citroenquote:Op woensdag 8 september 2010 08:14 schreef JH87 het volgende:
Ze weigerde 'm vast zo'n perzikpit te geven.
Voelt heeeeeeel bekend.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:19 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen stad.
Ken je dat gevoel, dat je weer wilt gaan slapen en gewoon even een tijdje niet wakker wil worden?
Neh, alleen Lola Kite is tofquote:Op woensdag 8 september 2010 11:18 schreef Luco het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Plato Planet?
quote:
Nog mensen flauwgevallen?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:05 schreef beertenderrr het volgende:
net terug uit de snijzaal, interessant
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat weet ik. Ik was hier in de hoogtijdagen,.
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:14 schreef JH87 het volgende:
Ze weigerde 'm vast zo'n perzikpit te geven.
Hij was wild aan het dansen en sloeg daarbij het nieuwe drankje van vriendinnetje om.quote:
Ik loop niet in roze rond.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:01 schreef nietzman het volgende:
Joran heeft een Jopje-polo.
[ afbeelding ]
Heb je mn foto met onno al gecheckt?quote:
Net gereageerd! Mooi man.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:38 schreef Slaif het volgende:
[..]
Heb je mn foto met onno al gecheckt?
Of je CZ al toegevoegd had. Op dit moment is heeft ze één grote slowchat met dr vriendjequote:
Ja Bob. en ik waren de eerste twee vriendjes met Chips!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Of je CZ al toegevoegd had. Op dit moment is heeft ze één grote slowchat met dr vriendje
Waar hebben jullie het over echt?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Of je CZ al toegevoegd had. Op dit moment is heeft ze één grote slowchat met dr vriendje
FBquote:Op woensdag 8 september 2010 13:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over echt?
quote:
Nou en,quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gronings, ik blijf het suf vindenquote:[14:10:28] Jantine - Aan het werk ja
[14:10:34] Jantine - Aan het werk : er stond ja steeds jantien
Ik niet!quote:
Ik weet niet eens of dat wel echt Gronings is.quote:
Zuidhorn, ook goed. Mensen uit de regio gooien te pas en te onpas het woordje ja in een zin.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat wel echt Gronings is.
Jop toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |