In de auto 2 minuten, op de fiets 5quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet zo naar Leeuwarden toe, dat is een dagtrip zo ongeveer.
Succes.. ermeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef Sistyria het volgende:
Straks naar het UWV voor uitslag van de testen.
Ben eens benieuwd of er iets uitkomt waar ik nog niet aan had gedacht
Weet je dat heel zeker?quote:
copypasten ftw!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja ik ben alleen niet zo goed in het schrijven van lumburgs
Maak der dan get angesj van en neet steeds datzelfde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee... topics zonder TT zijn gay.
Oh feli!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, belt de baas van het werk net op, donderdag een afspraak voor een vast contract![]()
![]()
![]()
Laten we hopen dat het niets ernstigs is..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:42 schreef friekin_ het volgende:
Leeggetankt @ ziekenhuis. 7 buisjes. Nu maar hopen dat daar iets uit blijkt. Ik kan niet zo doorgaan.
helemaal down zelfs nuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Hapert facebook bij jullie trouwens ook?
Wat moet jij vaak langs? Ik hoef pas in oktober weer, een maand geleden voor het laatst geweest...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Sistyria het volgende:
Hm geen verassingen uit de test gekomen geloof ik... uh al staat toerisme bij mij op 1![]()
Ook dieren en planten scoren hoog bij mij maar da's niks raars.
Naja heb iig de test uitslagen zodat ik wat houvast heb voor de sociale dienst straks.
Feli!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, belt de baas van het werk net op, donderdag een afspraak voor een vast contract![]()
![]()
![]()
het ergste van alles is dat je ook nog zo lang moet wachten op de uitslag...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
Idd. Ik word op veel dingen getest. Bah, dat bloedprikken word je zo lam van.
een van de redenen dat ik ben ontslagen was dat ik op een bepaalde dag niet zo productief was.... Mn baas was even vergeten dat ik toen ook bloedonderzoek had gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
Daar had ik een tijdje geleden nog iets moois mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Zij direct haar handen afvegen. Dus ik zeg geen paniek, ik zit hier om te testen of ik hiv heb. Het is nog niet gezegd dat ik dat daadwerkelijk heb. En als dan nog is de kans klein dat jij het nu ook hebt.
Ik heb al lang wat met bloed en pijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:12 schreef Softfeel het volgende:
haha heeft iedereen tegenwoordig wat met bloed en of pijn?
normaal hoor je alleen maar mensen die het niet fijn vinden
Ik vind het niet fijn en al helemaal niet als die kut mij terug wilt pakken door tig buisjes eruit te trekken omdat ik zo nodig weer eens grappig moest zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:12 schreef Softfeel het volgende:
haha heeft iedereen tegenwoordig wat met bloed en of pijn?
normaal hoor je alleen maar mensen die het niet fijn vinden
Is Lie to Me leuk? Ik kijk Agatha Christie's Pale Horse momenteel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef Sistyria het volgende:
Ze hebben mij mij ook ooit 4 buisjes moeten afnemen alleen om te testen of ik een schildklier aandoening had....
Bij de bloedbank doen ze ook 3 of 4 buisjes vullen voordat het zakje eraan gaat.
*zo en nu Lie to Me kijken*
Toppie maat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
![]()
![]()
Proficiat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
![]()
![]()
Daar is het leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef nattermann het volgende:
Dankjulliewel. Net terug van het reisbureau, de reis gaat op 11 september naar Santa Susanna in Spanje
Je kunt altijd nu al gaanquote:
Een ziek schatje. Maar op die dag krijg ik de testresultaten terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Donderdag komt een schatje logeren
Ik jou ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een ziek schatje. Maar op die dag krijg ik de testresultaten terug
Ik mis je liefje.
wie wie wie is dat daaaaan??? (hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik jou ookdus ook als ik je als zieke in de watten moet leggen ben ik blij dat je komt
Ik ben te vrouwelijk voor je. Of was ik nou te mannelijk? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef Poeketje het volgende:
[..]
wie wie wie is dat daaaaan??? (hoezo nieuwsgierig)
aagjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef Poeketje het volgende:
[..]
wie wie wie is dat daaaaan??? (hoezo nieuwsgierig)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben te vrouwelijk voor je. Of was ik nou te mannelijk? Ik weet het niet meer
ohw waar in limburg ,woon jij dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef sproetjes het volgende:
blijven we nou deze tt houden
nondeju, wilde ik net na mn werk gaan hardlopen, hele middag mooi weer geweest, is het nu weer kut weer![]()
dan maar weer een dag uitstellen
Echt.. het is vanaf dat ik de A2 afkwam al half aan het regenen, dan weer niet + hard waaien en koud... en de hele middag heeft de zon geschenenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ohw waar in limburg ,woon jij dan?
Voor mij nu een drukke periode. Moest vandaag ook naar Leeuwarden voor een afspraakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Zak het volgende:
Ik heb deze week eindelijk weer eens normale tijden. Ook weer even lekker. En voor de vierde keer op rij gekookt. Gaat goed!
Tijd voor een VC systeemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij nu een drukke periode. Moest vandaag ook naar Leeuwarden voor een afspraak
Ja nog een paar daagjes wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Je kunt altijd nu al gaan... duurt alleen ff nog voordat ik arriveer
Nee geen Afrikaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Wille zitten in Afrika
Kon t niet laten om dat te zeggen
Dan mag je nu balen dat je mn buurman niet bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Zak het volgende:
Mijn favoriete lange ritten in de auto muziek! Goede smaak huize
gewoon blijven werken waar ik nu werkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Zak het volgende:
Heb je een backupplan als het april word sproet?
tis puur hopen dat de beschikbare opleidings plaatsen nog niet ingevuld zijn voor januariquote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef Zak het volgende:
Gelukkig geen gat dus. Maar januari gaat lukken
Hmmm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef nattermann het volgende:
Dankjulliewel. Net terug van het reisbureau, de reis gaat op 11 september naar Santa Susanna in Spanje
dank dankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
zo Mieke der mp3 speler is weer vol
Leer es lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
Grote voetbalclubs![]()
Geen H-J bier in de OP
Hmmm. Ik heb een jaar in de Kerkstraat gewoond.... Gebeurd daar ook eens eindelijk iets.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zwaailicht van ambulance gestolen
wat een onzin die laatste regel, die kunnen ze zo bestellen bij mijn oude baas, heb zelf ook een zwaailicht in de auto liggen(en nee, die komt niet uit maastricht
)
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:35 schreef Zak het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk alexxxxxxxx buiten oud papier sorteren?
JANSE BAGGEEEEEEquote:
Verder slapen?quote:Op woensdag 1 september 2010 04:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben al weer uitgeslapen (nou ja, zo'n beetje). Zodadelijk naar de baas.
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:48 schreef Softfeel het volgende:
als ik vanavond thuis kom moet ik ook nog mijn strijk doen...
zucht...
T enige wat wij er doen is dansen op zaterdagavondquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Joysa het volgende:
Onderweg naar Venlooo
onverwacht nachtje en dagje daarheen
op een datum die niet te missen isquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef nattermann het volgende:
Vliegtickets geboekt, vakantie geboekt, ik heb er zin in
Aqua hotel Aquamarina in Santa Susanna, here we come
Ook nog jaquote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
op een datum die niet te missen is
yeah, de datum van het grote transmobiel jubileumfeestquote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
op een datum die niet te missen is
Cute toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Poeketje het volgende:
kheb t gezien.... nou ja... engeltjes... zeg maar vampiertjeshahahha
Eindelijk. Herfst is mijn favoriet.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:48 schreef solaire het volgende:
de meteorologische herfst is begonnen
Dat is wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eindelijk. Herfst is mijn favoriet.
1. Dan ben ik jarig.
2. Wind in je haar
3. Dode blaadjes
4. Guur weer, binnen op de bank met boek
5. Lekker vroeg donker
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Poeketje het volgende:
kheb t gezien.... nou ja... engeltjes... zeg maar vampiertjeshahahha
Weetje hoe kut het is, als het buiten zo vochtig is en het waait?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eindelijk. Herfst is mijn favoriet.
1. Dan ben ik jarig.
2. Wind in je haar
3. Dode blaadjes
4. Guur weer, binnen op de bank met boek
5. Lekker vroeg donker
Neem dan een makkelijk hippie kapsel zoals mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Weetje hoe kut het is, als het buiten zo vochtig is en het waait?
Dan sta ik 's ochtends mn haar helemaal voor niks te steilen
Mijn haar is gewoon niet makkelijk, heel dik, wat slag erin, in een bob geknipt. En een bob moet strak en steil zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neem dan een makkelijk hippie kapsel zoals mij.
Ik heb ook een bob. Een hippie bob.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mijn haar is gewoon niet makkelijk, heel dik, wat slag erin, in een bob geknipt. En een bob moet strak en steil zijn.
Zou wel frustraties en tijd schelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een bob. Een hippie bob.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef postmortum het volgende:
vrouwen met een pittig vlot kapsel![]()
Niet weer beginnen over dit soort wantoestandenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef postmortum het volgende:
Het hangt op mijn schouders. Prutserquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef postmortum het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Mss het volgende:
Ahhh wind. Ik krijg er zo'n coup ravage van
. Maarja, mijn haar is lang en bijna altijd los, dus dan wil het wel
ik had het niet over jouquote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het hangt op mijn schouders. Prutser
bij mannen staat dat welquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef nattermann het volgende:
Ik heb wel een kort pittig kapsel.
hippiequote:
Goeie keusquote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga mijn haar chocobruin verven.
Hangt natuurlijk van de man af. De een is leuker met kort, de ander met lang haar.quote:
Dude. Alweer zo laat? Ben benieuwd of je nog een normaal ritme gaat krijgen ooitquote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Same. Ik slaap gewoon door die verdomde wekker heen.
Meestal is dat niet zo lastig. Ik ga denk ik vannacht maar doorhalen. En zoniet dan zet ik gewoon een keer vroeg de wekker en zorg ik dat ik zeker eruit kom.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:47 schreef Zak het volgende:
[..]
Dude. Alweer zo laat? Ben benieuwd of je nog een normaal ritme gaat krijgen ooit
Rot op met je relatiegezwetsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef Brerius het volgende:
[..]
Is het ook lief, mijne is heel erg lief![]()
![]()
ik heb ff aan je gevoeld, en volgens mij ben je 42!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt.
Dat zegt de burgerlijke standquote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ff aan je gevoeld, en volgens mij ben je 42!
serieus?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zegt de burgerlijke stand.
nee inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.![]()
Lief is dus idd niet van toepassing
Bitch is back. Ik ga van het weekend maar weer eens een onschuldig jongetje zoeken. Dan dient hij als ontbijt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
serieus?ik deed een wilde gok
[..]
nee inderdaad![]()
![]()
verdorie, ik ben niet onschuldigquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bitch is back. Ik ga van het weekend maar weer eens een onschuldig jongetje zoeken. Dan dient hij als ontbijt.
Ooh. Verkeerd gelezen dan. Ik las : De mijne (mijn haar; als in zij) is lief.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Brerius het volgende:
[..]
WTF!! Waar heb jij het over, welke relatie gezwets![]()
![]()
Ach je weet wel. Zo'n manneke die je met zijn neus gewoon op de clit duwt en hem rond commandeert.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verdorie, ik ben niet onschuldig
verschrikkelijk dat soort vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach je weet wel. Zo'n manneke die je met zijn neus gewoon op de clit duwt en hem rond commandeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verschrikkelijk dat soort vrouwenherinner me er aan een gag mee te neen als ik je ga meeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zou ik er zo uit schreeuwen
"WA DENKTE DAGE AANT DOEN BENT JONGEH"
sex met een brabants accentquote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]Die zou ik er zo uit schreeuwen
"WA DENKTE DAGE AANT DOEN BENT JONGEH"
Hehe. Mwa. Ben te lam om naar Friesland te komen om iemand daar even flink af te bekken.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sex met een brabants accentok, in het brabants mag je me wel rondcommanderen.
zou ook op een doordeweekse dag moeten, de komende weekenden ben ik bezetquote:Op woensdag 1 september 2010 23:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Mwa. Ben te lam om naar Friesland te komen om iemand daar even flink af te bekken.
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou ook op een doordeweekse dag moeten, de komende weekenden ben ik bezeten ik heb geen geld om naar jou toe
Beterschap! Trusten!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Bah Ivo ligt in bed te hoesten en snotteren.
Truste!
![]()
Ik heb nu geen zin in 'ik probeer leuk te doen' opmerkingen....quote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
achteraan sluiten, ik sta al veel langer op die wachtlijst!
Ik begrijp het wel. Ik ken het.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Sistyria het volgende:
Ik heb gewoon van tijd tot tijd deze aanvallen, uit onmacht.
Mensen mogen best weten dat ik door iemand anders zijn onoplettendheid in deze situatie zit.
Aangezien ik hier thuis niemand heb om tegenaan te lullen zijn jullie de zak
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef Zak het volgende:
Gordijnen zijn sjiek! Kan ik ook weer lekker in mijn blote klont slapen zonder de schoonmaakster aan de overkant te shockeren. Ze vond het een tijd terug niet grappig dat ik zwaaide toen ik in mijn blote kont de slaapkamer op kwam lopen
En voor iedereen met uitkeringsstress: sterkte, geen idee hoe het voelt of is maar kan me voorstellen dat het niet fijn is.
Hier kijken ze nooit naar boven. Ze weten niet wat ze missen. Al was er laatst wel een bouwvakker. Maar hee, daar keek ik zelf ook al lang zat naarquote:Op woensdag 1 september 2010 23:40 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Ik moet hier op de bovenverdieping ook nog iets voor de ramen behalve alleen rolluiken.
Nu kan ik alleen in mn blote reet rondlopen als het donker is
Nouja als toevallig iemand aan de overkant ook boven op een slaapkamer staat....quote:Op woensdag 1 september 2010 23:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier kijken ze nooit naar boven. Ze weten niet wat ze missen. Al was er laatst wel een bouwvakker. Maar hee, daar keek ik zelf ook al lang zat naar
Nou ja, hier is het ook bijna uit met de pret. Het gebouw is bijna afquote:Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Nouja als toevallig iemand aan de overkant ook boven op een slaapkamer staat....
Denk binnekort toch maar ff de markt op voor gordijntjes![]()
Waarom komt hier nou nooit een lekkere vent langs?
Dat dacht ik ook. Over die mannen dusquote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Allemaal vrouwen in nood hierik wil me best even ter beschikking stellen voor troostknuffels en sterkte kusjes hoor
![]()
En sommige mannen lijken wel ongesteld als ik het zo lees
Graagquote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Allemaal vrouwen in nood hierik wil me best even ter beschikking stellen voor troostknuffels en sterkte kusjes hoor
![]()
En sommige mannen lijken wel ongesteld als ik het zo lees
Dan neem ik Mies welquote:Op woensdag 1 september 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
ja allebei tegelijk kan ik jullie niet aan hoor, ben maar klein verlegen meiske
Jij... klein (ja) maar verlegen???quote:Op woensdag 1 september 2010 23:52 schreef Tassiepassie het volgende:
ja allebei tegelijk kan ik jullie niet aan hoor, ben maar klein verlegen meiske
ja dat weet je tochquote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jij... klein (ja) maar verlegen???
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
diegene die zich aangesproken voelen
Willen die dan even gaan opstaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
diegene die zich aangesproken voelen
Erg eigenlijk dat ik, ondanks dat friekin een beetje een oppervlakkig chagrijntje is gebleken, een beetje jaloers ben dat jij morgen haar gaat lepelenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
truste mop en tot morgen lepeltje van me![]()
Ik ben het maar met 1 ding eens en dat is dat het terecht is dat je jaloers bentquote:Op donderdag 2 september 2010 00:12 schreef Zak het volgende:
[..]
Erg eigenlijk dat ik, ondanks dat friekin een beetje een oppervlakkig chagrijntje is gebleken, een beetje jaloers ben dat jij morgen haar gaat lepelen
Opppervlakkig? Omdat ik een vraag via PM niet wilde beantwoorden? Zoo. Lange tenen dan.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:12 schreef Zak het volgende:
[..]
Erg eigenlijk dat ik, ondanks dat friekin een beetje een oppervlakkig chagrijntje is gebleken, een beetje jaloers ben dat jij morgen haar gaat lepelen
jij ook fijne dag en tot vanaafquote:Op donderdag 2 september 2010 08:39 schreef friekin_ het volgende:
Zo. De auto in. Tot vanavond, en fijne dag allemaal!!
Nee de reacties pré foto en na foto maken wel duidelijk dat je erg uiterlijk gericht bent oftwel oppervlakkig. Heeft niks met lange tenen te maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opppervlakkig? Omdat ik een vraag via PM niet wilde beantwoorden? Zoo. Lange tenen dan.
hmm lekker appeltjes pas maar ap dat je niet opgegeten wordquote:
Och zou dat niet eens erg vinden, afhankelijk van wie natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef Softfeel het volgende:
[..]
hmm lekker appeltjes pas maar ap dat je niet opgegeten word
koude melkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Softfeel het volgende:
ik had lekkere bammetjes met.... witte blauwe muisjes ik dacht vanmorgen why not haha
en natuurlijk melk zo om je de dag fris door
krijg je ook sterke botten haha en dus een ook een witte motor in jequote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
koude melkdat drink ik bijna iedere dag
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Softfeel het volgende:
[..]
krijg je ook sterke botten haha en dus een ook een witte motor in je
Melk voor sterke botten is een fabeltje.quote:Vertel je kinderen niet te snel dat ze melk moeten drinken om ‘groot en sterk te worden’. Misschien slaat dat namelijk helemaal nergens op.
Deze bevinding is gebaseerd op een review van 37 onderzoeken naar de invloed van calciuminname op de sterkte van botten bij kinderen en adolescenten. Van die onderzoeken werd er bij 27 geen verband gevonden tussen zuivel- of calciuminname via de voeding en de metingen van botgezondheid. Bij de overige onderzoeken bleek er bij negen dat de invloed van calcium minimaal was.
De conclusie luidde dat er weinig overtuigende bewijzen zijn voor de bestaande aanbevelingen kinderen en adolescenten meer zuivel te laten gebruiken vanwege hun groeiende botten.
ik pas 2 jaar ofzoquote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof, ik zit op dik 24.000, maar ben dan ook heeeeeeeeeeel wat langer lid
edit:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik pas 2 jaar ofzo![]()
@Softeel: melk is goed voor elk(ik drink alleen halfvolle)
quote:geregistreerd op: vrijdag 25 september 2009 @ 16:38
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |