Toppie maat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, belt de baas van het werk net op, donderdag een afspraak voor een vast contract![]()
![]()
![]()
Proficiat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, belt de baas van het werk net op, donderdag een afspraak voor een vast contract![]()
![]()
![]()
Daar is het leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef nattermann het volgende:
Dankjulliewel. Net terug van het reisbureau, de reis gaat op 11 september naar Santa Susanna in Spanje
Je kunt altijd nu al gaanquote:
Een ziek schatje. Maar op die dag krijg ik de testresultaten terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Donderdag komt een schatje logeren
Ik jou ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een ziek schatje. Maar op die dag krijg ik de testresultaten terug
Ik mis je liefje.
wie wie wie is dat daaaaan??? (hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik jou ookdus ook als ik je als zieke in de watten moet leggen ben ik blij dat je komt
Ik ben te vrouwelijk voor je. Of was ik nou te mannelijk? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef Poeketje het volgende:
[..]
wie wie wie is dat daaaaan??? (hoezo nieuwsgierig)
aagjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef Poeketje het volgende:
[..]
wie wie wie is dat daaaaan??? (hoezo nieuwsgierig)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben te vrouwelijk voor je. Of was ik nou te mannelijk? Ik weet het niet meer
ohw waar in limburg ,woon jij dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef sproetjes het volgende:
blijven we nou deze tt houden
nondeju, wilde ik net na mn werk gaan hardlopen, hele middag mooi weer geweest, is het nu weer kut weer![]()
dan maar weer een dag uitstellen
Echt.. het is vanaf dat ik de A2 afkwam al half aan het regenen, dan weer niet + hard waaien en koud... en de hele middag heeft de zon geschenenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ohw waar in limburg ,woon jij dan?
Voor mij nu een drukke periode. Moest vandaag ook naar Leeuwarden voor een afspraakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Zak het volgende:
Ik heb deze week eindelijk weer eens normale tijden. Ook weer even lekker. En voor de vierde keer op rij gekookt. Gaat goed!
Tijd voor een VC systeemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij nu een drukke periode. Moest vandaag ook naar Leeuwarden voor een afspraak
Ja nog een paar daagjes wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Je kunt altijd nu al gaan... duurt alleen ff nog voordat ik arriveer
Nee geen Afrikaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Wille zitten in Afrika
Kon t niet laten om dat te zeggen
Dan mag je nu balen dat je mn buurman niet bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Zak het volgende:
Mijn favoriete lange ritten in de auto muziek! Goede smaak huize
gewoon blijven werken waar ik nu werkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Zak het volgende:
Heb je een backupplan als het april word sproet?
tis puur hopen dat de beschikbare opleidings plaatsen nog niet ingevuld zijn voor januariquote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef Zak het volgende:
Gelukkig geen gat dus. Maar januari gaat lukken
Hmmm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef nattermann het volgende:
Dankjulliewel. Net terug van het reisbureau, de reis gaat op 11 september naar Santa Susanna in Spanje
dank dankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
zo Mieke der mp3 speler is weer vol
Leer es lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
Grote voetbalclubs![]()
Geen H-J bier in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |