In de auto 2 minuten, op de fiets 5quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet zo naar Leeuwarden toe, dat is een dagtrip zo ongeveer.
Succes.. ermeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef Sistyria het volgende:
Straks naar het UWV voor uitslag van de testen.
Ben eens benieuwd of er iets uitkomt waar ik nog niet aan had gedacht
Weet je dat heel zeker?quote:
copypasten ftw!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja ik ben alleen niet zo goed in het schrijven van lumburgs
Maak der dan get angesj van en neet steeds datzelfde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee... topics zonder TT zijn gay.
Oh feli!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, belt de baas van het werk net op, donderdag een afspraak voor een vast contract![]()
![]()
![]()
Laten we hopen dat het niets ernstigs is..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:42 schreef friekin_ het volgende:
Leeggetankt @ ziekenhuis. 7 buisjes. Nu maar hopen dat daar iets uit blijkt. Ik kan niet zo doorgaan.
helemaal down zelfs nuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Hapert facebook bij jullie trouwens ook?
Wat moet jij vaak langs? Ik hoef pas in oktober weer, een maand geleden voor het laatst geweest...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef Sistyria het volgende:
Hm geen verassingen uit de test gekomen geloof ik... uh al staat toerisme bij mij op 1![]()
Ook dieren en planten scoren hoog bij mij maar da's niks raars.
Naja heb iig de test uitslagen zodat ik wat houvast heb voor de sociale dienst straks.
Feli!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, belt de baas van het werk net op, donderdag een afspraak voor een vast contract![]()
![]()
![]()
het ergste van alles is dat je ook nog zo lang moet wachten op de uitslag...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
Idd. Ik word op veel dingen getest. Bah, dat bloedprikken word je zo lam van.
een van de redenen dat ik ben ontslagen was dat ik op een bepaalde dag niet zo productief was.... Mn baas was even vergeten dat ik toen ook bloedonderzoek had gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
Daar had ik een tijdje geleden nog iets moois mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Zij direct haar handen afvegen. Dus ik zeg geen paniek, ik zit hier om te testen of ik hiv heb. Het is nog niet gezegd dat ik dat daadwerkelijk heb. En als dan nog is de kans klein dat jij het nu ook hebt.
Ik heb al lang wat met bloed en pijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:12 schreef Softfeel het volgende:
haha heeft iedereen tegenwoordig wat met bloed en of pijn?
normaal hoor je alleen maar mensen die het niet fijn vinden
Ik vind het niet fijn en al helemaal niet als die kut mij terug wilt pakken door tig buisjes eruit te trekken omdat ik zo nodig weer eens grappig moest zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:12 schreef Softfeel het volgende:
haha heeft iedereen tegenwoordig wat met bloed en of pijn?
normaal hoor je alleen maar mensen die het niet fijn vinden
Is Lie to Me leuk? Ik kijk Agatha Christie's Pale Horse momenteel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef Sistyria het volgende:
Ze hebben mij mij ook ooit 4 buisjes moeten afnemen alleen om te testen of ik een schildklier aandoening had....
Bij de bloedbank doen ze ook 3 of 4 buisjes vullen voordat het zakje eraan gaat.
*zo en nu Lie to Me kijken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |