ooh hoe komt dat?quote:
das ind klote zo'n verwarming.. dan zul je wel kapot zijn nu.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef friekin_ het volgende:
Nou. We hebben de verwarming weer aan hier, maar de leidingen maken de hele tijd een tik geluid
Ben uiteindelijk om 5u in slaap gevallen door Ohropax die ik nog had liggen (gelukkig).
[ afbeelding ]
Jah.. behoorlijk. Ik ben echt kapot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:15 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das ind klote zo'n verwarming.. dan zul je wel kapot zijn nu.
wel een drukke planning voor vandaag of niet?
Dat is de schuld van de duitsers.......quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bij de één viel de hamburger niet goed, bij de ander het masturberen niet..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jah.. behoorlijk. Ik ben echt kapot.
Vertel. Lang niets gehad, of heeft je chick altijd hoofdpijn?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:24 schreef Softfeel het volgende:
ooh hahaha
ook al zo vroeg op de morgen..
damnn mag er nu echt over klagen![]()
chick nee al meer dan een 2 jaar niet meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vertel. Lang niets gehad, of heeft je chick altijd hoofdpijn?
Keer iemand oppikken in de kroeg dan. Of minder fokken en mensen ontmoetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:26 schreef Softfeel het volgende:
[..]
chick nee al meer dan een 2 jaar niet meer
en ja sta al een geruime tijd droogerg genoeg
nou ik fok weinig en in de kroeg zijn de laatste tijden alleen maar van die vieze mensen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Keer iemand oppikken in de kroeg dan. Of minder fokken en mensen ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |