Voor mij nu een drukke periode. Moest vandaag ook naar Leeuwarden voor een afspraakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef Zak het volgende:
Ik heb deze week eindelijk weer eens normale tijden. Ook weer even lekker. En voor de vierde keer op rij gekookt. Gaat goed!
Tijd voor een VC systeemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij nu een drukke periode. Moest vandaag ook naar Leeuwarden voor een afspraak
Ja nog een paar daagjes wachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Je kunt altijd nu al gaan... duurt alleen ff nog voordat ik arriveer
Nee geen Afrikaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Wille zitten in Afrika
Kon t niet laten om dat te zeggen
Dan mag je nu balen dat je mn buurman niet bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Zak het volgende:
Mijn favoriete lange ritten in de auto muziek! Goede smaak huize
gewoon blijven werken waar ik nu werkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Zak het volgende:
Heb je een backupplan als het april word sproet?
tis puur hopen dat de beschikbare opleidings plaatsen nog niet ingevuld zijn voor januariquote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef Zak het volgende:
Gelukkig geen gat dus. Maar januari gaat lukken
Hmmm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:00 schreef nattermann het volgende:
Dankjulliewel. Net terug van het reisbureau, de reis gaat op 11 september naar Santa Susanna in Spanje
dank dankquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
zo Mieke der mp3 speler is weer vol
Leer es lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
Grote voetbalclubs![]()
Geen H-J bier in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |