Hmmm. Ik heb een jaar in de Kerkstraat gewoond.... Gebeurd daar ook eens eindelijk iets.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zwaailicht van ambulance gestolen
wat een onzin die laatste regel, die kunnen ze zo bestellen bij mijn oude baas, heb zelf ook een zwaailicht in de auto liggen(en nee, die komt niet uit maastricht
)
quote:Op woensdag 1 september 2010 01:35 schreef Zak het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk alexxxxxxxx buiten oud papier sorteren?
JANSE BAGGEEEEEEquote:
Verder slapen?quote:Op woensdag 1 september 2010 04:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben al weer uitgeslapen (nou ja, zo'n beetje). Zodadelijk naar de baas.
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:48 schreef Softfeel het volgende:
als ik vanavond thuis kom moet ik ook nog mijn strijk doen...
zucht...
T enige wat wij er doen is dansen op zaterdagavondquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Joysa het volgende:
Onderweg naar Venlooo
onverwacht nachtje en dagje daarheen
op een datum die niet te missen isquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef nattermann het volgende:
Vliegtickets geboekt, vakantie geboekt, ik heb er zin in
Aqua hotel Aquamarina in Santa Susanna, here we come
Ook nog jaquote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
op een datum die niet te missen is
yeah, de datum van het grote transmobiel jubileumfeestquote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
op een datum die niet te missen is
Cute toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Poeketje het volgende:
kheb t gezien.... nou ja... engeltjes... zeg maar vampiertjeshahahha
Eindelijk. Herfst is mijn favoriet.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:48 schreef solaire het volgende:
de meteorologische herfst is begonnen
Dat is wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eindelijk. Herfst is mijn favoriet.
1. Dan ben ik jarig.
2. Wind in je haar
3. Dode blaadjes
4. Guur weer, binnen op de bank met boek
5. Lekker vroeg donker
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Poeketje het volgende:
kheb t gezien.... nou ja... engeltjes... zeg maar vampiertjeshahahha
Weetje hoe kut het is, als het buiten zo vochtig is en het waait?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eindelijk. Herfst is mijn favoriet.
1. Dan ben ik jarig.
2. Wind in je haar
3. Dode blaadjes
4. Guur weer, binnen op de bank met boek
5. Lekker vroeg donker
Neem dan een makkelijk hippie kapsel zoals mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:43 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Weetje hoe kut het is, als het buiten zo vochtig is en het waait?
Dan sta ik 's ochtends mn haar helemaal voor niks te steilen
Mijn haar is gewoon niet makkelijk, heel dik, wat slag erin, in een bob geknipt. En een bob moet strak en steil zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neem dan een makkelijk hippie kapsel zoals mij.
Ik heb ook een bob. Een hippie bob.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mijn haar is gewoon niet makkelijk, heel dik, wat slag erin, in een bob geknipt. En een bob moet strak en steil zijn.
Zou wel frustraties en tijd schelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een bob. Een hippie bob.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef postmortum het volgende:
vrouwen met een pittig vlot kapsel![]()
Niet weer beginnen over dit soort wantoestandenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef postmortum het volgende:
Het hangt op mijn schouders. Prutserquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef postmortum het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Mss het volgende:
Ahhh wind. Ik krijg er zo'n coup ravage van
. Maarja, mijn haar is lang en bijna altijd los, dus dan wil het wel
ik had het niet over jouquote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het hangt op mijn schouders. Prutser
bij mannen staat dat welquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef nattermann het volgende:
Ik heb wel een kort pittig kapsel.
hippiequote:
Goeie keusquote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga mijn haar chocobruin verven.
Hangt natuurlijk van de man af. De een is leuker met kort, de ander met lang haar.quote:
Dude. Alweer zo laat? Ben benieuwd of je nog een normaal ritme gaat krijgen ooitquote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Same. Ik slaap gewoon door die verdomde wekker heen.
Meestal is dat niet zo lastig. Ik ga denk ik vannacht maar doorhalen. En zoniet dan zet ik gewoon een keer vroeg de wekker en zorg ik dat ik zeker eruit kom.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:47 schreef Zak het volgende:
[..]
Dude. Alweer zo laat? Ben benieuwd of je nog een normaal ritme gaat krijgen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |