ja dat weet je tochquote:Op woensdag 1 september 2010 23:54 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jij... klein (ja) maar verlegen???
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
diegene die zich aangesproken voelen
Willen die dan even gaan opstaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
diegene die zich aangesproken voelen
Erg eigenlijk dat ik, ondanks dat friekin een beetje een oppervlakkig chagrijntje is gebleken, een beetje jaloers ben dat jij morgen haar gaat lepelenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
truste mop en tot morgen lepeltje van me![]()
Ik ben het maar met 1 ding eens en dat is dat het terecht is dat je jaloers bentquote:Op donderdag 2 september 2010 00:12 schreef Zak het volgende:
[..]
Erg eigenlijk dat ik, ondanks dat friekin een beetje een oppervlakkig chagrijntje is gebleken, een beetje jaloers ben dat jij morgen haar gaat lepelen
Opppervlakkig? Omdat ik een vraag via PM niet wilde beantwoorden? Zoo. Lange tenen dan.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:12 schreef Zak het volgende:
[..]
Erg eigenlijk dat ik, ondanks dat friekin een beetje een oppervlakkig chagrijntje is gebleken, een beetje jaloers ben dat jij morgen haar gaat lepelen
jij ook fijne dag en tot vanaafquote:Op donderdag 2 september 2010 08:39 schreef friekin_ het volgende:
Zo. De auto in. Tot vanavond, en fijne dag allemaal!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |